بایگانی بخش دکتر علی بنیادی

img_yw_news
پنجشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ -

Manager

img_yw_news
یکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ -

دکتر علی بنیادی نایینی

  به نام خدا سوابق آموزشی-پژوهشی   مشخصات فردی نام و نام خانوادگی: دکتر علی بنیادی نائینی عضو هیأت علمی گروه مدیریت و مهندسی کسب و کار، دانشگاه علم و صنعت ایران آدرس: تهران، میدان رسالت، خیابان هنگام، دانشگاه علم و صنعت ایران  Ali Bonyadi Naeini Google Scholar ۰۰۰۰-۰۰۰۳-۳۱۱۹-۵۵۱X ORCID ID C-۸۸۱۳-۲۰۱۷ Researcher ID ۵۷۱۸۹۴۹۲۷۹۲ Scopus Author ID Bonyadiiust.ac.ir University Mail Bonyadi.naeinigmail.com Gmail ۹۸۲۱-۷۳۲۲-۸۰۲۱+ Phone Number ۹۸۹۱۲۱۰۵۶۷۲۱+ Cell Phone Number NeuroBusinessLab.net Web Site Address  Industry.iust.ac.ir مهندسی کسب و کار سرویس صنعتی تحصیلات دانشگاهی - دکترای تخصصی رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه شهید بهشتی. زمینه های تخصصی وتحقیقاتی ۱. مدیریت دانش و تجربه مشتریان و بازاریابی عصبی(Neuro-Marketing) ۲. تحلیل رفتاری و مدیریت منابع انسانی و سازمانی ۳. مدیریت فناوری، نوآوری و آینده پژوهی سوابق شغلی دانشگاهی(۱۳۹۱تا کنون) ۱. عضو هیات علمی گروه آموزشی مدیریت و مهندسی کسب و کار دانشگاه علم و صنعت ایران ۲. معاون آموزشی دانشکده مهندسی پیشرفت دانشگاه علم و صنعت ایران ( بهمن ماه ۱۳۹۱ تا آبان ماه ۱۳۹۸) ۳. مدیر گروه آموزشی مدیریت و مهندسی کسب و کار دانشگاه علم و صنعت ایران (فروردین ۱۳۹۹ -دیماه ۱۳۹۹) ۴.سرپرست گروه آموزشی مدیریت و مهندسی کسب و کار دانشگاه علم و صنعت ایران (دیماه ۱۳۹۹ -ادامه دارد) ۵.رییس مرکز برنامه، بودجه و طرح دانشگاه علم و صنعت ایران (۲-۱۰-۱۳۹۹ - ادامه دارد) سوابق شغلی سازمانی(۱۳۷۹تا ۱۳۹۰) ۱.مشاور برنامه ریزی و آینده پژوهی شرکت ارتباطات زیر ساخت(۱۳۹۷ تا کنون) ۲.مشاور مدیریت دانش و تجربه مشتریان شرکت سایپا(۱۳۹۶-۱۳۹۷) ۳.مشاور منابع انسانی و عضو هیات مدیره شرکت نرم افزاری حسابداری هلو(۱۳۹۵ تا ۱۳۹۶) ۴.مشاور برنامه و بودجه بنیاد ملی نخبگان و معاونت علمی و فناوری(۱۳۸۹ تا ۱۳۹۰) ۵.مشاور شرکت ساپکو در زمینه ارزیابی عملکرد و سلامت اداری(۱۳۸۹تا ۱۳۸۹) ۶.مشاوربرنامه ریزی پژوهشگاه هنر و ارتباطات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی(۱۳۸۵ تا ۱۳۸۹) ۷.کارشناس ارزیابی عملکرد شرکت قطارهای مسافری رجا(۱۳۸۵ تا ۱۳۸۵) ۸.کارشناس تحول اداری سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور (۱۳۷۹ تا ۱۳۸۵) سوابق پژوهشی عناوین مقالات ISI – ISC ، Scopus و علمی پژوهشی منتشر شده: H. Sabzian, A. M. Shafia, M. Ghazanfari, and A. Bonyadi Naeini, "Modeling the Adoption and Diffusion of Mobile Telecommunications Technologies in Iran: A Computational Approach Based on Agent-Based Modeling and Social Network Theory," Sustainability, vol. ۱۲, no. ۷, ۲۰۲۰. S. Amirghodsi, A. Bonyadi Naeini, and B. Roozbehani, "An Integrated Shannon-PAF Method on Gray Numbers to Rank Technology Transfer Strategies," Engineering Management Journal, pp. ۱-۲۲, ۲۰۲۰. S. Yousefi , R. Soltani , A. Bonyadi Naeini , and R. Farzipoor Saen "A robust hybrid artificial neural network double frontier data envelopment analysis approach for assessing sustainability of power plants under uncertainty," Expert Systems, vol. Article in Press, ۲۰۱۹. A. Naeini, A. Mosayebi, and N. Mohajerani, "A hybrid model of competitive advantage based on Bourdieu capital theory and competitive intelligence using fuzzy Delphi and ISM-Gray DEMATEL (study of Iranian food industry)," International Review, vol. ۲۰۱۹, pp. ۲۱-۳۵, ۰۱/۰۱ ۲۰۱۹. K. Fattahi , A. Bonyadi Naeini , and S. J. Sadjadi "Technology valuation of NTBFs in the field of cleaner production with regard to the investors’ flexibilities and uncertainties in public policy," Scientia Iranica vol. Available Online from ۰۷ April ۲۰۱۹, ۲۰۱۹. A. Bonyadi Naeini , B. Mojaradi, M. Zamani , and V. K. Chawla "Prevention of Cardiovascular Diseases by Combining GIS and Fuzzy Best-Worst Decision-Making Algorithm in Areas of Tehran," International Journal of Industrial Engineering & Production Research, vol. Article in Press, ۲۰۱۹. A. Bonyadi Naeini, B. Mojaradi, and A. Mosayebi, "Using Q Methodology to Discuss Mental Models of Physicians Concerning Key Effective Factors of Cancer," hrjbaq, vol. ۴, no. ۳, pp. ۱۳۷-۱۴۴, ۲۰۱۹. A. Bonyadi Naeini , A. Abaee , and M. Zamani "Design a business intelligence conceptual model of supply chain management in sales-based SMEs," International Journal of Logistics Systems and Management, vol. Article in Press, ۲۰۱۹. Inderscience Enterprises M. H. Aliahmadi , A. Makui , and A. Bonyadi Naeini "Analyzing the effect of location, communication regime, and demographic faultline on team cohesion," Kybernetes, vol. Article in Press, ۲۰۱۹. H. Sabzian , M. A. Shafia , A. Bonyadi Naeini , G. Jandaghi , and M. J. Sheikh "A Review of Agent-based Modeling (ABM) Concepts and Some of its Main Applications in Management Science," iranian journal of management studies, vol. ۱۱, no. ۴, pp. ۶۵۹-۶۹۲ ۲۰۱۸. E. Chizari, A. Bonyadi Naeini , and H. Nouralizadeh, "A new model for Physical flow optimization in the global automotive value chain (Case study: SIBA MOTOR Company)," journal of industrial and systems engineering, vol. ۱۱, no. ۴, pp. ۳۴-۵۵, ۲۰۱۸. S. Amirghodsi and A. Bonyadi Naeini, "Investigating the relationship between emotional intelligence, organizational commitment and job satisfaction of employees with the demographic factors (case: Iranian Central Oil Fields Company (ICOFC))," (in eng), Human Resource Management in Oil Industry, Research vol. ۹, no. ۳۵, pp. ۱۰۵-۱۳۴, ۲۰۱۸. M. A. Shafia , A. R. Ali Ahmadi , A. Bonyadi Naeini , and M. H. Taghavi "Technological Catch Up of Latecomer Firms in High Technology," Journal of Administrative Management, Education and Training (JAMET), vol. ۱۳, no. Special Issue (۱), pp. ۳۳۴-۳۵۰, ۲۰۱۷. S. J. Sadjadi , A. Bonyadi Naeini , A. Hamidi Hesar Sorkh , and S. R. Moosavi Tabatabaei "An integrated production-marketing planning model With Cubic production cost function and imperfect production process," Journal of Industrial and Systems Engineering, vol. ۱۰, no. special issue on production and inventory, pp. ۹۱-۱۰۸, ۲۰۱۷. S. Nikraz and A. Bonyadi Naeini "Surveying the Relationship Between Networks of Inter-Organizational Cooperation on Innovation of Small and Medium Business," (in English), International Business Management, vol. ۱۱, no. ۱۱, pp. ۱۷۳۷-۱۷۴۳, ۲۰۱۷. M.A. Shafia, A.Aliahmadi, A.B.Naeini, and M.H.Taghavi, "Technological Catch Up of Latecomer Firms in High Technology," journal of administrative management, education and training, vol. ۱۳, no. ۱, pp. ۳۳۴-۳۵۰, ۲۰۱۷. A. Bonyadi Naeini , A. Mosayebi , and A. Hamidi "A study of brand identity and its impact on brand loyalty and brand equity," International Journal of Contemporary Applied Sciences, vol. ۴, no. ۳, pp. ۹۰-۱۰۴, ۲۰۱۷. S. Azadan, S. Noori, and A. Bonyadi Naeini "Marketing Mix Tailored to the Introduction Stage of the Product using FAHP Method," Journal of Engineering and Applied Sciences, vol. ۱۲, no. ۲۴, pp. ۷۵۶۷-۷۵۷۵, ۲۰۱۷. S. AmirGhodsi, A. Maleki, A. Bonyadi Naeeni, and M. J. Esfandiari, "Investigating the influence of knowledge management practices on the psychological empowerment of human resources by moderating role of demographic variables in Iranian Central Oil Fields Company (I. C. O. F. C)," iieshrm, vol. ۸, no. ۳۲, pp. ۱۱۷-۱۴۸, ۲۰۱۷. M. A. Shafia , A. Bonyadi Naeini , M. Sharifi , K. Fatahi , and H. Sabzian Papi "Trade Complementarity of Islamic Development Bank Group Member Countries and Development of the Counter Trade among Them," African Journal of Environmental Assessment and Management, vol. ۲۱, no. ۴, pp. ۳۶-۴۵, ۲۰۱۶. A. B. Naeini and E. Sohrabi, "Investigation of Social Networking Function in the Development of Viral Marketing," Modern Applied Science, vol. ۱۰, no. ۶, pp. ۱۱۲-۱۲۵, ۲۰۱۶. A. B. Naeini, M. Shafia, and H. Samadi, "Prioritizing lifestyles in shopping centers, using fuzzy inference system (Case study: shopping centers in Zanjan)," INTAN management journal, no. S۲, pp. ۶۷-۷۶, ۲۰۱۶. A. B. Naeini and A. R. Atashkar, "Identify and Prioritize the Key Success Factors in the Establishment of Crowdsourced Systems," Modern Applied Science, vol. ۱۰, no. ۶, pp. ۱۰۵-۱۱۱, ۲۰۱۶. A. Mozafari  and A. Bonyadi Naeini "RANKING AUTOMOTIVE CUSTOMER REQUIREMENTS USING CLUSTERING AND THREE PARAMETER GREY NUMBERS," International Journal of Information, Business and Management, vol. ۸, no. ۳, ۲۰۱۶. A. Bonyadi Naeini , H. Talebi , and P. Roshanpanah Azali "The Relationship Between Implementing The Eight Stages Of Knowledge Management (Beckman’s Model) And Organizational Strategic Realm Among Iranian Tobacco Company," INTAN management journal, no. S۲, pp. ۱۸۶-۱۹۰, ۲۰۱۶. A. Bonyadi Naeini  and M. Soleimani Malekan "Collaborative Networks in Support of Reindustrialization in Line with the ۱۴۰۴ Vision Bill," African Journal of Environmental Assessment and Management, vol. ۲۱, no. ۳, ۲۰۱۶. A. Bonyadi Naeini  and A. Soheili "A Field Study on Education and Characteristic Role on Entrepreneurship in Development Countries (Case Study: Iran)," African Journal of Environmental Assessment and Management, vol. ۲۱, no. ۵, ۲۰۱۶. A. Bonyadi Naeini , J. Noori , and K. Fattahi "Developing a Management Credit Risk Model in Commercial Banks Via DEA Approach - A case of Tehran Commercial Banks in Iran," Marketing and Management of Innovations, vol. ۹, no. Special Issue, ۲۰۱۶. A. Bonyadi Naeini  and P. Kazempour "Investigating Relationship between Internet Brand Equity and Users’ Satisfaction through Integration of ISM-DEMATEL Approaches (Case Study of the Google Brand and Iranian Users)," (in انگلیسی), The Caspian Sea Journal, vol. ۱۰, no. ۱, pp. ۶۷-۷۴, ۲۰۱۶. A. Bonyadi Naeini  and R. Farahanian "Dematel technique used to identify and structuring the effective factors in assessing attractions as a tourist product," INTAN management journal, no. ۴, pp. ۵۶-۶۴, ۲۰۱۶. S. Amirghodsi and A. B. Naeini, "Cause and Effect Relationships between Emotional Intelligence’s Components, Organizational Commitment and Job Satisfaction using Fuzzy DEMATEL Method: Case Study of Iranian Central Oil Fields Company," Mediterranean Journal of Social Sciences, vol. ۷, no. ۴ S۲, p. ۱۷, ۲۰۱۶. M. Akbari, M. R. M. Aliha, S. M. E. Keshavarz, and A. Bonyadi, "Effect of tool parameters on mechanical properties, temperature, and force generation during FSW," Proceedings of the Institution of Mechanical Engineers, Part L: Journal of Materials: Design and Applications, ۱۲/۱۲ ۲۰۱۶. M. Akbari, M. Aliha, S. Keshavarz, and A. Bonyadi, "Effect of tool parameters on mechanical properties, temperature, and force generation during FSW," Proceedings of the Institution of Mechanical Engineers, Part L: Journal of Materials: Design and Applications, ۲۰۱۶. A. R. A. Ahmad, A. B. Naeini, and M. Fatehi, "Developing an appropriate forecasting modelin the area of soft technologies for virtual organizations a case study of Tebyan cultural-information center," International Journal of Pharmacy and Technology, Article vol. ۸, no. ۲, pp. ۱۲۹۶۷-۱۲۹۸۳, ۲۰۱۶. H. Gholizadeh , A. Moeini , and A. Bonyadi Naeini "Factors that influencing on Catch-up of technology (A case study of technology in Iran)," Applied mathematics in Engineering, Management and Technology, vol. ۳, no. ۳, pp. ۴۵-۵۶, ۲۰۱۵. H. Gholizadeh, A. Bonyadi Naeini , and A. Moini, "Proposing a model for absorption capacity of technology," International journal of engineering & technology, vol. ۴, no. ۱, pp. ۱۱۳-۱۲۴, ۲۰۱۵. H. Gholizadeh, A. Bonyadi Naeini , and A. Moini, "A quantitative model of technological catch-up," International Journal of Engineering & Technology, vol. ۴, no. ۱, pp. ۲۳۳-۲۴۳, ۲۰۱۵. H. Gholizadeh , A. Bonyadi Naeini , and A. Moeini "Catch-up of Technology Definition and Gap Analysis by Cluster Analysis and Quantitative Method (Meta-curve)," Applied mathematics in Engineering, Management and Technology, vol. ۳, no. ۲, pp. ۳۶۲-۳۷۲, ۲۰۱۵. A. Bonyadi Naeini , M. Soleimani Malekan , and A. Kaldi "e-HRM initiation using concept maps," Applied mathematics in Engineering, Management and Technology, vol. ۳, no. ۲, pp. ۳۰-۳۹, ۲۰۱۵. A. Bonyadi Naeini , P. Roshanpanah Azali , and K. Sepehr Tamaddoni "Impact of brand equity on purchase intention and development, brand preference and customer willingness to pay higher prices," Management and Administrative Sciences Review, vol. ۴, no. ۳, pp. ۶۱۶-۶۲۶, ۲۰۱۵. A. Bonyadi Naeini , M. Mohammadian , and A. Rashidi "IDENTIFICATION AND PRIORITIZING EFFECTIVE FACTORS ON EFFECTIVENESS AND SUCCESS OF PROMOTION IN INSURANCE INDUSTRY (Case Study: “MA insurance Company”)," Journal of Mathematics and Technology, vol. ۶, no. ۱, pp. ۵۱-۵۵, ۲۰۱۵. A. Bonyadi Naeini and M. Bagheri Nasrabadi, "The investigation of relationship between brand personality and perceived quality," Applied mathematics in Engineering, Management and Technology, vol. ۳, no. ۲, pp. ۹۴-۱۰۴, ۲۰۱۵. S. J. Sadjadi , A. Hamidi Hesarsorkh , M. Mohammadi , and A. Bonyadi Naeini "Optimal pricing in different markets under various customer service strategies," Applied mathematics in Engineering, Management and Technology, pp. ۴۵۲-۴۶۴, ۲۰۱۴. S. J. Sadjadi , A. Hamidi Hesarsorkh , M. Mohammadi , and A. Bonyadi Naeini "Joint pricing and production management: a geometric programming approach with consideration of cubic production cost function," Journal of Industrial Engineering International, vol. ۱۰, no. ۷۹, ۲۰۱۴. A. Rashidi  and A. Bonyadi Naeini "Survey The Effect of Relationship Marketing on Management of Customer Satisfaction," Arth prabandh: A Journal of Economics and Management, vol. ۱, no. ۶, pp. ۱۱۴-۱۲۱, ۲۰۱۴. A. Rashidi  and A. Bonyadi Naeini "EVALUATION OF FACTORS AFFECTING CONSUMER BEHAVIOR AND PROVIDE STRATEGIES TO IMPROVE SALES DURING A RECESSION (CASE STUDY: HP LAPTOP)," Indian Journal of Scientific Research, vol. ۱, no. ۳, pp. ۵۷-۶۵, ۲۰۱۴. S. Y. Oleyaei Motlagh  and A. Bonyadi Naeini "Identifying the role of human resource management in increasing performance and implementation of six sigma projects using fuzzy cognitive maps," Uncertain Supply Chain Management, vol. ۲, ۲۰۱۴. M. H. Kamfiroozi  and A. Bonyadi Naeini "An ERP Selection Combination Model under Uncertainty: A Grey-BSC-AHP-Entropy Model," International Journal of Research in Industrial Engineering, vol. ۳, no. ۳, pp. ۱۳-۲۳, ۲۰۱۴. A. H. Hesarsorkh, A. Bonyadi Naeini , S. J. Sadjadi , and M. Mohammadi "A production-inventory model with imperfect production process consideration: A geometric programming approach," Applied mathematics in Engineering, Management and Technology, pp. ۶۰۵-۶۱۴, ۲۰۱۴. A. Bonyadi Naeini , S. Khodamoradi , and H. Sabzian "Comparison Of Two Goal Programming Models For Budget Allocation Problem-A Case Study," International Journal of Economy, Management and Social Sciences, vol. ۳, no. ۱۱, pp. ۷۴۹-۷۵۴, ۲۰۱۴. A. Bonyadi Naeini , M. Homayouni Zadeh , and M. H. Hemati "The Key Success Factors for Technology Roadmapping for Emerging Technologies in Energy Sector," Arth prabandh: A Journal of Economics and Management, vol. ۳, no. ۱, ۲۰۱۴. M. H. Kamfiroozi  and A. Bonyadi Naeini "A Hybrid Grey-Game-MCDM Method for ERP Selecting Based on BSC," International Journal of Management and Business Research, vol. ۳, no. ۱, pp. ۱۳-۲۰, ۲۰۱۳. M. Dehghan Mashtani , M. H. Kamfiroozi , and A. Bonyadi Naeini "Development of Using Balanced Scorecard in Universities to Improve Performance: a Fuzzy DEMATEL-Shapley Value Goal Programming Approach," International Journal of Information, Security and Systems Management, vol. ۱, no. ۲, pp. ۸۶-۹۴, ۲۰۱۲. تقوی. میر حمید, علی احمدی .علیرضا. بنیادی نایینی. علی, "شناسایی عوامل حیاتی موفقیت بانکداری پایدار با رویکرد آمیخته," نشریه مدیریت فردا، صفحه۳۲-۱۹ ، دوره ۱۸ ، شماره ۶۰، ۱۳۹۸. بنیادی نایینی.علی, مسیبی. علیرضا, مهاجرانی. سحر, "واکاوی انتظارات مدیران ارشد و صف سازمان ها از دپارتمان منابع انسانی (مورد مطالعه: شرکت های گروه صنعتی ایران خودرو), مجله مدیریت منابع انسانی پایدار، صفحه ۳۰-۷ ،دوره ۱، شماره ۱، ۱۳۹۸. امیرقدسی. سیروس. بنیادی نایینی.علی, "بررسی رابطه متقابل مؤلفه های مدیریت دانش و توانمندسازی روان شناختی کارکنان شرکت نفت مناطق مرکزی ایران," پژوهشنامه مدیریت تحول، شماره ۲۱، ۱۳۹۸. امیرقدسی. سیروس, بنیادی نایینی. علی, بابایی لشکامی. مجید, "تاثیر همسوئی فرایند های سازمانی و فرهنگ یادگیری سازمانی بر عملکردسازمانی با نقش میانجی ظرفیت پویا (مطالعه موردی: شرکت اپکو)," نشریه مدیریت فردا، صفحه ۴۴-۳۱،دوره ۱۸، شماره ۵۹، ۱۳۹۸. بنیادی نائینی.علی, مجردی.برات، مسیبی.علیرضا "کاربست متدولوژی کیو در گفتمان کاوی الگوهای ذهنی پزشکان در ارتباط با عوامل کلیدی مؤثر بر سرطان," پژوهش سلامت،دوره ۳، شماره ۴، ۱۳۹۸. امیر قدسی.سیروس، بنیادی نائینی.علی"تأثیرگذاری و تاثیرپذیری مولفه های مدیریت دانش و توانمندسازی روانشناختی کارکنان شرکت نفت مرکزی ایران" پژوهش نامه مدیریت تحول، دوره ۱۱، شماره۱، ۱۳۹۸. علی احمدی.محمد هادی, ماکویی. احمد,  بنیادی نائینی.علی  "تدوین راهبردهای تکامل فرهنگ سازمانی" مطالعات مدیریت راهبردی، صفحه ۸۴-۵۳، شماره ۳۴، ۱۳۹۷. نورعلیزاده. حمیدرضا, بنیادی نائینی.علی، صادقی.محسن "شناسایی عوامل موثر بر کارایی میزهای بانک-بیمه مطالعه موردی بانک ملت و بیمه ما" مدیریت فردا، شماره ۵۵، ۱۳۹۷. مجردی. برات, بنیادی نائینی.علی, خداداد حسینی. سیدحمید، مسیبی.علیرضا "ترفیع در بازاریابی سلامت؛ بررسی اثر آموزش در مدارس بر پیشگیری ازسرطان پستان با در نظر گرفتن نقش عوامل اجتماعی- اقتصادی و باروری مورد مطالعه: دختران مشغول به تحصیل در مدارس شهر تهران" فصلنامه آفاق : افغانستان، صفحه ۲۵۰-۲۳۱ ، دوره ۲، شماره۶، ۱۳۹۷. فتاحی. کمیل, بنیادی نائینی.علی , شفیعا.محمدعلی "ارزش گذاری فناوری با رویکرد تحلیل اختیارات واقعی: مطالعه فناوری کاشی های نانوآنتی باکتریال" سیاست علم و فناوری، شماره۳ ، ۱۳۹۷. عزیزی.فیروزه، بنیادی نائینی. علی، مسیبی. علیرضا "مزیت رقابتی پایدار و تصویر برند سازمان: تبیین نقش استراتژی بازاریابی و تعاملات اجتماعی مشتریان" پژوهش های مدیریت منابع سازمانی، دوره ۸، شماره ۴، ۱۳۹۷. امیر قدسی. سیروس، بنیادی نائینی. علی "بررسی رابطه هوش هیجانی، تعهد سازمانی و رضایت شغلی با ویژگی های جمعیت شناختی کارکنان ( مورد مطالعه: شرکت نفت مناطق مرکزی ایران)" مدیریت منابع انسانی در صنعت نفت، شماره۹، ۱۳۹۷. امیر قدسی.سیروس، بنیادی نائینی. علی "بررسی تأثیر هوش هیجانی بر تعهد سازمانی کارکنان با مطالعه نقش میانجی رضایت شغلی" چشم انداز مدیریت دولتی، صفحه ۱۶۳-۱۴۵ ، شماره ۳۱، ۱۳۹۷. صدوق..سید محمود، بنیادی نائینی.علی "شناسایی عوامل موثر بر توسعه دیپلماسی علم و فناوری" مطالعات قدرت نرم، شماره ۱۷، ۱۳۹۶. پارسایی منش. شادی، بنیادی نایینی. علی , "مدلسازی عوامل موثر بر وفاداری مشتری به برند اینترنتی با استفاده از روش دیمتل فازی، شرکت ارتباطات مبین نت," مدیریت فردا، شماره ۱۶، ۱۳۹۶. امیرقدسی. سیروس, ملکی. علی, بنیادی نایینی. علی، اسفندیاری. محمد جواد,"بررسی تاثیر اقدامات مدیریت دانش بر توانمندسازی روانشناختی منابع انسانی با نقش تعدیل گر متغیرهای جمعیت شناختی در شرکت نفت مناطق مرکزی ایران," مدیریت و منابع انسانی در صنعت نفت، شماره ۳۲، ۱۳۹۶. تقوی. میر حمید, علی احمدی. علیرضا, شفیعا. محمد علی، اخوان. پیمان, بنیادی نایینی. علی، افتخاری. حسین, "بررسی عوامل کلیدی جمع سپاری و تأثیر آن بر موفقیت پروژه (مورد مطالعه شرکت پدیده شاندیز)," مدیریت فردا، شماره ۱۶، ۱۳۹۶. بنیادی‌نایینی. علی، امیرقدسی.سیروس, "بررسی تاثیر هوش هیجانی بر تعهد سازمانی کارکنان با مطالعه نقش میانجی رضایت شغلی,  چشم انداز مدیریت دولتی، صفحه ۱۶۳-۱۴۵، شماره ۳۱، ۱۳۹۶. نوری. جواد, بنیادی نائینی. علی، اسماعیل زاده، محمد "تعیین جایگاه ایران در منطقه از منظر اقتصاد دانش بنیان بر پایه الگوریتم خوشه بندی", فصلنامه سیاستهای راهبردی و کلان، صفحه ۱۵۵-۱۳۳ ، شماره ۴، ۱۳۹۵. محمدی. علی, بنیادی نائینی. علی , فتاحی. کمیل. ثابت سروستانی. مهین "تحلیل استراتژیک رضایت شهروندان از کیفیت خدمات پارک- های شهری شیراز با استفاده از مدل تجزیه و تحلیل چند معیاره رضایت, نشریه علمی پژوهشی مدیریت فردا, شماره ۱۵، ۱۳۹۵. کریمی صدر. محمد رضا، بنیادی نائینی.علی، "انتخاب سبد حوزه های کسب و کاری برای یک صندوق سرمایه گذاری خطرپذیر ایرانی, فصلنامه علمی پژوهشی مدیریت نوآوری، صفحه ۱۴۳-۱۱۱، دوره ۵، شماره ۳ ، ۱۳۹۵. شفیعا.محمد علی, علی احمدی. علیرضا، بنیادی نائینی.علی، تقوی.میرحمید "ارائه مدلی شاخص برای بومی سازی فناوری در صنعت پتروشیمی با استفاده از روش تصمیم گیری چند معیاره فازی," نشریه علمی پژوهشی مدیریت فردا، صفحه ۲۰-۳، شماره ۱۵، ۱۳۹۵. بنیادی نائینی.علی، یوسفی. سعید، فائضی راد. محمد , "پویاسازی خوشه بندی مشتریان با استفاده از روش DEA-DA  در بستر شبکه عصبی مصنوعیSOM  "، مطالعات مدیریت صنعتی، صفحه ۱۸۷-۱۶۵ ، دوره ۱۴، شماره ۴، ۱۳۹۵. بنیادی نائینی. علی، والی. فرزانه، عزیزی. محمد حسن، احسنی زاده. سامان "بررسی رابطۀ بین مؤلفه های فرهنگ یادگیری سازمانی و ایجاد اثربخشی در سازمان با متغیر میانجی نوآوری سازمانی," فصلنامه پژوهش های مدیریت منابع انسانی دانشگاه جامع امام حسین(ع)، صفحه ۲۶-۱، دوره ۸، شماره ۳، ۱۳۹۵. بنیادی نائینی. علی، ایزدی. نشمین، "رهیافت راهبردی تجدید حیات شهری فرهنگ محور," مطالعات مدیریت راهبردی، صفحه ۴۵-۱۹، شماره ۲۷، ۱۳۹۵. بنیادی نائینی. علی