


جدید
با تشکر از سازمان ها، شرکت ها و افرادی که در دوره آموزشی بهداشت الکترومغناطیسی ثبت نام کرده اند به آگاهی می رساند به یاری خداوند منان، دوره آموزشی "بهداشت الکترومغناطیسی شهروندان" مورخ ۱۹ و ۲۰ دی ماه در دانشکده مهندسی برق برگزار خواهد شد. برنامه برگزاری دوره از لینک زیر قابل دریافت می باشد.
جدید
به آگاهی می رساند با توجه به درخواست ها جهت تمدید مهلت ثبت نام ، ثبت نام در دوره آموزشی بهداشت الکترومغناطیسی تا مورخ 10/10/91 تمدید گردید.
زمان برگزاری متعاقبا اعلام خواهد شد.
• تلفن های تماس با دبیرخانه برگزاری دوره آموزشی :
۰۲۱-۷۳۲۲۵۷۶۷
۰۹۳۵۳۹۶۷۰۰۷
• پست الکترونیکی :
freeedu(AT)iust.ac.ir
• دورنگار :
۷۳۲۲۵۷۷۷-۰۲۱
![]() | دانشکده مهندسی برق دوره آموزشی با عنوان "بهداشت الکترومغناطیسی شهروندان" برگزار می نماید. از علاقمندان دعوت می شود جهت شرکت در این دوره پس از مطالعه فایل فراخوان و تکمیل فرم ثبت نام ، اقدام نمایند.
|