[صفحه اصلی ]   [ English ]  
بخش‌های اصلی
درباره دانشکده::
اخبار ::
کمک آموزشی::
آموزش::
پژوهش::
معرفی افراد::
دانشجویان::
امکانات::
تسهیلات پایگاه::
::
نهمین کنفرانس بین المللی
..
تالار افتخارات

AWT IMAGE

..
دفاعیه‌ها

AWT IMAGE

..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
بازدید علمی

گزارش‌های بازدید دانشکده

..
منشور اخلاقی

AWT IMAGE

..
:: 1خ84ع ب ::
نوع سندپروژه کارشناسی
کد سند1خ 84 ع ب

 عنوان

الگوریتم ساخت شاخص وضعیت اجزای خط برای استفاده در سامانه مدیریت نگهداری خطوط ریلی ایران

 تهیه کننده

علیرضا بابایی

 استاد راهنما

سیدجواد میرمحمدصادقی- محمدرضا عدل پرور
استاد مشاور-

 مقطع

کارشناسی

  گرایش

خط و سازه های ریلی

  تاریخ دفاع

تابستان 1384

  کلید واژه

  چکیده مقاله:

شرایط روسازی خطوط راه آهن از نظر پارامترهای نگهداری، امری کیفی است که برای تصمیم گیری در مورد عملیات های نگهداری و تعمیر، تخصیص بودجه و پیش بینی شرایط آینده خط در یک سامانه مدیریتی، این مسئله میباید به صورت یک پارامتر کمی درآید. در این راستا از شاخص وضعیت اجزای خط و شاخص هندسی خط استفاده میشود. شاخص وضعیت اجزای خط به ویژه در خطوط مسافری با سرعتهای متوسط و پائین و خطوط باری از اهمیت بیشتر برخوردار است. در این رساله الگوریتم ساخت شاخص وضعیت اجزای خط برای استفاده در سامانه مدیریت نگهداری خطوط ریلی ایران تبیین شده است. برای رسیدن به این هدف ابتدا الگوریتم واحد بندی خطوط عنوان شده و سپس خرابی های خط در سه گروه مجزای ریل، تراورس و بالاست کد بندی و شدت بندی شده اند و برای آنها منحنی های مخصوص جهت محاسبه میزان تاثیر هر خرابی در وضعیت خط تعریف شده است. در نهایت پروسه محاسبه شاخص وضعیت اجزای خط با یک ترکیب وزنی از سه شاخص وضعیت ریل، تراورس و بالاست ارائه شده است.

دریافت فایل پروژه

دفعات مشاهده: 5667 بار   |   دفعات چاپ: 1660 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 99 بار   |   0 نظر
سایر مطالب این بخش سایر مطالب این بخش نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ ارسال به دوستان ارسال به دوستان
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دانشکده مهندسی راه آهن دانشگاه علم و صنعت ایران می باشد. استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع می باشد.
Persian site map - English site map - Created in 0.26 seconds with 60 queries by YEKTAWEB 4665