|
|
دانشکده مهندسی راه آهن- خط و سازه 1 کارشناسی
|
1خ84ع ب
|
|
حذف تصاویر و رنگها |
| نوع سند | پروژه کارشناسی | | کد سند | 1خ 84 ع ب | | عنوان | الگوریتم ساخت شاخص وضعیت اجزای خط برای استفاده در سامانه مدیریت نگهداری خطوط ریلی ایران | | تهیه کننده | علیرضا بابایی | | استاد راهنما | سیدجواد میرمحمدصادقی- محمدرضا عدل پرور | | استاد مشاور | - | | مقطع | کارشناسی | | گرایش | خط و سازه های ریلی | | تاریخ دفاع | تابستان 1384 | | کلید واژه | | | چکیده مقاله: شرایط روسازی خطوط راه آهن از نظر پارامترهای نگهداری، امری کیفی است که برای تصمیم گیری در مورد عملیات های نگهداری و تعمیر، تخصیص بودجه و پیش بینی شرایط آینده خط در یک سامانه مدیریتی، این مسئله میباید به صورت یک پارامتر کمی درآید. در این راستا از شاخص وضعیت اجزای خط و شاخص هندسی خط استفاده میشود. شاخص وضعیت اجزای خط به ویژه در خطوط مسافری با سرعتهای متوسط و پائین و خطوط باری از اهمیت بیشتر برخوردار است. در این رساله الگوریتم ساخت شاخص وضعیت اجزای خط برای استفاده در سامانه مدیریت نگهداری خطوط ریلی ایران تبیین شده است. برای رسیدن به این هدف ابتدا الگوریتم واحد بندی خطوط عنوان شده و سپس خرابی های خط در سه گروه مجزای ریل، تراورس و بالاست کد بندی و شدت بندی شده اند و برای آنها منحنی های مخصوص جهت محاسبه میزان تاثیر هر خرابی در وضعیت خط تعریف شده است. در نهایت پروسه محاسبه شاخص وضعیت اجزای خط با یک ترکیب وزنی از سه شاخص وضعیت ریل، تراورس و بالاست ارائه شده است. | | دریافت فایل پروژه |
|
|
|
نشانی مطلب در وبگاه دانشکده مهندسی راه آهن:
http://idea.iust.ac.ir/find-18.4188.4830.fa.html
برگشت به اصل مطلب
|
| |