[صفحه اصلی ]   [ English ]  
بخش‌های اصلی
معرفی مدیریت::
همکاران::
ادارات امور مالی::
آئین نامه ها و بخشنامه ها::
اخبار و اطلاعیه ها::
فرم ها ::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
فیش حقوق

حقوق و مزایا

..
پیوندها

سازمان بازنشستگی کشوری

سازمان تأمین اجتماعی

سازمان امور مالیاتی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور

سازمان بیمه خدمات درمانی

..
:: شرح وظایف اداره دفترداری و تنظیم حسابها ::
 | تاریخ ارسال: 1393/10/1 | 

شرح وظایف اداره دفترداری و تنظیم حسابها  

* تهیه و تنظیم صورتهای مالی دانشگاه و بستن حسابها در پایان سال مالی و ارسال نسخ مربوطه به مراجع ذیربط.
 

* تهیه صورتحساب نهایی ماهانه پس از انجام اصلاحات. 
 

* بررسی مانده اعتبارات و هزینه کرد دانشگاه بین دفاتر مالی این اداره و اداره اعتبارات و اصلاح و رفع مغایرتها.

* نظارت و کنترل پیش پرداختها و علی الحسابها و پیگیری در جهت تسویه آنها.
 

* تهیه و تنظیم فرم های مالیاتی و ارائه آن به اداره مالیات.

* رفع مغایرتهای بانکی بین صورتحساب بانک و دفاتر مالی و صدور سند اصلاحی.
 

* بایگانی و نگهداری کلیه اسناد صادره مدارک موجود در امور مالی.
 

* تهیه گزارش کسورات مالیاتی و یا قبوض پرداختی مالیات افراد حقیقی و حقوقی و ارائه آن به اداره مالیات یا افراد ذینفع.

دفعات مشاهده: 8619 بار   |   دفعات چاپ: 1528 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

CAPTCHA
   
سایر مطالب این بخش سایر مطالب این بخش نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ ارسال به دوستان ارسال به دوستان
Persian site map - English site map - Created in 0.11 seconds with 49 queries by YEKTAWEB 4665