شرح وظایف اداره دفترداری و تنظیم حسابها
* تهیه و تنظیم صورتهای مالی دانشگاه و بستن حسابها در پایان سال مالی و ارسال نسخ مربوطه به مراجع ذیربط.
* تهیه صورتحساب نهایی ماهانه پس از انجام اصلاحات.
* بررسی مانده اعتبارات و هزینه کرد دانشگاه بین دفاتر مالی این اداره و اداره اعتبارات و اصلاح و رفع مغایرتها. * نظارت و کنترل پیش پرداختها و علی الحسابها و پیگیری در جهت تسویه آنها.
* تهیه و تنظیم فرم های مالیاتی و ارائه آن به اداره مالیات. * رفع مغایرتهای بانکی بین صورتحساب بانک و دفاتر مالی و صدور سند اصلاحی.
* بایگانی و نگهداری کلیه اسناد صادره مدارک موجود در امور مالی.
* تهیه گزارش کسورات مالیاتی و یا قبوض پرداختی مالیات افراد حقیقی و حقوقی و ارائه آن به اداره مالیات یا افراد ذینفع.