مدیریت امور مالی- اداره دفترداری و تنظیم حسابها
شرح وظایف اداره دفترداری و تنظیم حسابها

حذف تصاویر و رنگ‌ها  | تاریخ ارسال: 1393/10/1 | 

شرح وظایف اداره دفترداری و تنظیم حسابها  

* تهیه و تنظیم صورتهای مالی دانشگاه و بستن حسابها در پایان سال مالی و ارسال نسخ مربوطه به مراجع ذیربط.
 

* تهیه صورتحساب نهایی ماهانه پس از انجام اصلاحات. 
 

* بررسی مانده اعتبارات و هزینه کرد دانشگاه بین دفاتر مالی این اداره و اداره اعتبارات و اصلاح و رفع مغایرتها.

* نظارت و کنترل پیش پرداختها و علی الحسابها و پیگیری در جهت تسویه آنها.
 

* تهیه و تنظیم فرم های مالیاتی و ارائه آن به اداره مالیات.

* رفع مغایرتهای بانکی بین صورتحساب بانک و دفاتر مالی و صدور سند اصلاحی.
 

* بایگانی و نگهداری کلیه اسناد صادره مدارک موجود در امور مالی.
 

* تهیه گزارش کسورات مالیاتی و یا قبوض پرداختی مالیات افراد حقیقی و حقوقی و ارائه آن به اداره مالیات یا افراد ذینفع.

نشانی مطلب در وبگاه مدیریت امور مالی:
http://idea.iust.ac.ir/find-106.14281.35490.fa.html
برگشت به اصل مطلب