|
|
مدیریت امور مالی- اداره دفترداری و تنظیم حسابها
|
شرح وظایف اداره دفترداری و تنظیم حسابها
|
|
حذف تصاویر و رنگها | تاریخ ارسال: 1393/10/1 | |
شرح وظایف اداره دفترداری و تنظیم حسابها
|
* تهیه و تنظیم صورتهای مالی دانشگاه و بستن حسابها در پایان سال مالی و ارسال نسخ مربوطه به مراجع ذیربط.
* تهیه صورتحساب نهایی ماهانه پس از انجام اصلاحات.
* بررسی مانده اعتبارات و هزینه کرد دانشگاه بین دفاتر مالی این اداره و اداره اعتبارات و اصلاح و رفع مغایرتها.
* نظارت و کنترل پیش پرداختها و علی الحسابها و پیگیری در جهت تسویه آنها.
* تهیه و تنظیم فرم های مالیاتی و ارائه آن به اداره مالیات.
* رفع مغایرتهای بانکی بین صورتحساب بانک و دفاتر مالی و صدور سند اصلاحی.
* بایگانی و نگهداری کلیه اسناد صادره مدارک موجود در امور مالی.
* تهیه گزارش کسورات مالیاتی و یا قبوض پرداختی مالیات افراد حقیقی و حقوقی و ارائه آن به اداره مالیات یا افراد ذینفع.
|
|
|
|
نشانی مطلب در وبگاه مدیریت امور مالی:
http://idea.iust.ac.ir/find-106.14281.35490.fa.html
برگشت به اصل مطلب
|
| |