[صفحه اصلی ]   [ English ]  
بخش‌های اصلی
درباره دانشکده::
اخبار ::
کمک آموزشی::
آموزش::
پژوهش::
معرفی افراد::
دانشجویان::
امکانات::
تسهیلات پایگاه::
::
هشتمین کنفرانس بین المللی
..
تالار افتخارات

AWT IMAGE

..
دفاعیه‌ها

AWT IMAGE

..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
بازدید علمی

گزارش‌های بازدید دانشکده

..
منشور اخلاقی

AWT IMAGE

..
:: طراحی دال-پروژه پل ::

  طراحی دال

 

  بارم نمره طراحی دال

  نمره

 

  5%

  بارگذاری

  10%

  تحلیل

  5%

  دوام

  20%

  حالت حدی مقاومت

  15%

  حالت حدی خدمت­پذیری

  5%

  حالت حدی خستگی

  8%

  جزئیات

  2%

  حالت حدی ساخت و اجرا

  15%

  نقشه و لیستوفر

  10%

  متره و برآورد

  5%

  مشخصات فنی خصوصی

        

اطلاعات عمومی

  25

  مقاومت نمونه استوانه­ای بتن دال (مگاپاسکال) fc

  400

  مقاومت فولاد (مگاپاسکال) fy

  200

  مدول ارتجاعی آرماتور (گیگاپاسکال) Es

  1-بارگذاری [1]

  • مرده (اولیه، ثانویه)
  • زنده، ضریب افزایش دینامیکی
  • خروج از خط
  • ترکیب بارگذاری

      2-تحلیل [2]

      2-1-بخش پیوسته

  • لنگر
  • بار مرده
  • بار زنده
  • برش
  • بار مرده
  • بار زنده

      2-2-بخش کنسول

  • لنگر
  • بار مرده
  • بار زنده
  • برش
  • بار مرده
  • بار زنده

      3-دوام [3]

  • پوشش آرماتور

      4-طراحی مقاومت [4]

  • خمشی
  • طراحی خمشی
  • آرماتور حداکثر (شکلپذیری)
  • آرماتور حداقل
  • برشی [5]

     5-کنترل خستگی [6]

     6-کنترل خدمت­پذیری

  • کنترل عرض ترک
  • کنترل نسبت عمق به دهانه

     7-جزئیات آرماتوربندی

  • مهار آرماتور
  • قطع آرماتور
  • وصله آرماتور
  • فاصله آرماتور

      8-نقشه

  • نقشه قالب­بندی
  • نقشه آرماتوربندی
  • لیستوفر

      9-متره و برآورد

      10-مشخصات فنی خصوصی

  • روش اجرا
  • مشخصات فنی مصالح و آزمایش­های مورد نیاز
  • نحوه تامین مصالح

      [1] نشریه 139 سازمان مدیریت

      [2] روش اجزای محدود، روش­های تقریبی

      [3] durability

      [4] روش مقاومت (رویکرد امریکایی، رویکرد اروپایی-کانادایی)، روش تنش مجاز

      [5] امکان فرض برنولی (مدل مقطعی، مدل خرپایی، مدل میدان فشاری اصلاح شده)، عدم امکان فرض برنولی (مدل کش و دستک فشاری)

      [6] fatigue

  • دفعات مشاهده: 6689 بار   |   دفعات چاپ: 1668 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 127 بار   |   0 نظر
    سایر مطالب این بخش سایر مطالب این بخش نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ ارسال به دوستان ارسال به دوستان
    کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دانشکده مهندسی راه آهن دانشگاه علم و صنعت ایران می باشد. استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع می باشد.
    Persian site map - English site map - Created in 0.23 seconds with 60 queries by YEKTAWEB 4657