[صفحه اصلی ]   [ English ]  
بخش‌های اصلی
مدیریت دانشکده::
درباره دانشکده::
قطب علمی" بهســــا"::
درباره مهندسی صنایع::
معرفی افراد::
امور آموزش::
امور پژوهش::
مرکز کامپیوتر::
دانشجویان::
اخبار دانشکده::
تقویم دانشکده::
تسهیلات پایگاه::
::
شعار دانشگاه علم و صنعت ایران
..
مرام‌نامه اساتید
..
منشور اخلاقی دانشجویان
..
اخبار و اطلاعیه‌‌های آموزشی

..
دفاعیه‌ها و سمینارها

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE 

AWT IMAGE

AWT IMAGE

..
کارآموزی
..
مطالب علمی
..
راهنمــای تصویب پروپــوزال دانشجویان کارشنــاسی ارشد
..
برنامه 8 ترمه (مقطع کارشناسی)

AWT IMAGE

..
امروز: شنبه مورخ 8 دی 1403
AWT IMAGE
AWT IMAGE
AWT IMAGE
AWT IMAGE
AWT IMAGE
AWT IMAGE
AWT IMAGE
AWT IMAGE

جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
آخرین مطالب سایر بخش‌ها
:: جشن روز زن و گرامیداشت مقام مادر به مناسبت میلاد فرخنده حضرت فاطمه زهرا(س)/ ۳دی۱۴۰۳
:: دوره آموزشی جانشین‌پروری (ویژه مدیران غیرهیئت‌علمی) برگزار گردید
:: بروشور مسیر گردشگری علمی دانش آموزی دانشگاه علم و صنعت ایران
:: نشست فرهنگی اساتید با موضوع " تحولات اخیر در رابطه بین فیزیک و فلسفه "/دکتر مهدی گلشنی/ ۱۲ آذر ۱۴۰۳
:: جلسه اساتید مشاور و مدیران فرهنگی دانشکده‌ها با ستاد طرح استاد مشاور / ۶آذر۱۴۰۳
..
نظرسنجی
نقطه قوت سایت دانشکده صنایع کدام گزینه است؟
درج اطلاعیه های آموزشی
درج اخبار کنفرانس ها و همایش ها
درج اخبار دانشجویان و عمومی
امکانات سایت( ارسال پیام، پرسش،نظر و...)
   
..
:: دفاعیه دکتری ::
 | تاریخ ارسال: 1403/8/15 | 
فرناز حیدرپور دانشجوی دکتری رشته مهندسی صنایع، از رساله خود با عنوان «ارائه مدل بهینه‌سازی استراتژی فروش در خرید گروهی آنلاین در یک زنجیره تأمین دارای کانال توزیع دوگانه با استفاده از رویکرد نظریه بازی در شرایط عدم قطعیت»‏‎ ‎به راهنمایی آقای دکتر غضنفری ۲۷ آبان ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۳۰ دفاع خواهد نمود‎. 

شماره دانشجوئی: 
۹۷۸۷۱۰۳۲
نشانی الکترونیکی: farnazheidarpoor۲۵gmail.com
استاد راهنما: آقای دکتر مهدی غضنفری
استاد مشاور:
آقای دکتر محمد سعید جبل­‌عاملی
اساتید داور داخلی: آقای دکتر میرسامان پیشوایی-  آقای دکتر  بابک امیری
اساتید داور خارجی: آقای دکتر محمدمهدی پایدار - آقای دکتر عطا­اله طالعی‌­زاده
زمان دفاع:  ‌یکشنبه ۲۷ آبان ماه ۱۴۰۳- ساعت -۱۳:۳۰ کلاس ۲۰۸ ( طبقه دوم دانشکده)

 
چکیده:
عوامل گوناگونی بر تصمیمات مشتریان در انتخاب یک خدمت اثرگذار است. از مهم­ترین این عوامل، قیمت و سطح خدمت ارائه­‌شده توسط فروشنده به مشتریان است. اعتبار فروشنده نیز از جمله عوامل تأثیرگذار در انتخاب و خرید خدمت است که بر اثر تبلیغات و سطح خدمت ارائه شده توسط خود، تقویت می‌­شود. ظهور اینترنت منجر به افزایش توجه فروشندگان به تبلیغات از طریق بسترهای خرید گروهی آنلاین شده است. پلتفرم‌های خرید گروهی آنلاین بعنوان شکل جدیدی از تجارت الکترونیک، کانال جدیدی را به فروشندگان ارائه می‌کند تا از طریق تبلیغات، تخفیف‌هایی را برای خدمات متنوع ارائه کنند و مشتریان جدیدی را با فرصت تجربه خدمات خود جذب کنند. این تحقیق بر اساس مسائل واقعی مشاهده شده در پلتفرم­‌های خرید گروهی آنلاین انجام می­‌شود که در آن فروشنده تصمیم می­‌گیرد خدمات خود را با ارائه کوپن تخفیف در یک پلتفرم خرید گروهی آنلاین تبلیغ کند. هدف فروشنده جذب مشتریان جدید وابسته به پلتفرم است. با توجه به عدم‌­قطعیت شناختی پارامترها در یک زنجیره تأمین، تمامی پارامترهای مسأله بر اساس نظرات کارشناسان به صورت متغیرهای فازی مشخص می‌شوند. از همین رو، در این تحقیق یک مدل ریاضی فازی برای تعیین هم­‌زمان قیمت، سطح خدمات و سطح تبلیغات در یک زنجیره تأمین با کانال­‌های توزیع دوگانه طی دو دوره فعلی و آینده بر اساس رویکردهای بازی متمرکز و غیرمتمرکز توسعه داده شده است. زنجیره مورد نظر در این مطالعه شامل یک فروشنده و یک پلتفرم خرید گروهی می­‌باشد که در آن فروشنده می‌­تواند خدمت خود را از طریق استراتژی فروش جداگانه (آفلاین) به فروش برساند و یا از استراتژی مختلط استفاده کرده و خدمت خود را از طریق پلتفرم خرید گروهی (آنلاین) به فروش برساند. تابع تقاضا استفاده شده در این تحقیق امکان بررسی هم‌­زمان سه عنصر قیمت، سطح خدمات و سطح تبلیغات بر تقاضا مشتریان را به صورت یکپارچه فراهم می­‌نماید. در ابتدا فرض می‌­شود که رقابت بین فروشنده و پلتفرم همکارانه است و از رویکرد مدل تصمیم‌­گیری متمرکز برای حل استفاده شده است. علاوه ­براین، ساختار بازی دیگری در بازار خرید گروهی آنلاین وجود دارد که به آن مدل تصمیم غیرمتمرکز گویند که بازار توسط پلتفرم کنترل می­‌شود و نقش رهبر استکلبرگ را بازی می­‌کند. لذا در این مطالعه، رفتار همکارانه و غیرهمکارانه مورد بررسی قرار گرفته و پس از مدل‌­سازی، مساله به صورت متمرکز و غیرمتمرکز حل شده است. همچنین، در ادامه، سه مدل همکارانه و دو مدل غیرهمکارانه برای دو فروشنده رقابتی در زنجیره تأمین دوگانه خرید گروهی توسعه داده می­‌شود. با در نظر گرفتن ساختارهای حاکم بر پلتفرم­های خرید گروهی، سیاست­های مختلف بازپرداخت و تقسیم درآمد تحت سناریوهای مختلف برای مدل‌­های متمرکز و غیرمتمرکز توسعه یافته است و راه‌حل‌های بهینه مساله با استفاده از رویکرد تئوری بازی و تئوری مجموعه‌­های فازی برای هر سناریو تعیین می‌­شود. همچنین، تحلیل حساسیت­‌های انجام­ شده در این مطالعه، اثر تغییر پارامترهای مهم بر تصمیم‌­گیری­‌های فروشنده را فراهم می­‌نماید که اثربخشی نتایج نظری مدل­‌ها و بینش‌های مدیریتی ارائه می‌شود. مساله مورد بررسی در این تحقیق، دارای کاربردهای عملی متنوعی است که بعنوان نمونه می‌­توان به کاربرد آن در مراکز فرهنگی، رستوران­ها، مراکز تفریحی، مراکز بهداشتی و آرایشی جهت تعیین قیمت­ها، سطح خدمات و سطح تبلیغات اشاره نمود.
 واژه‌های کلیدی:
مدل بهینه‌­سازی استراتژی فروش، پلتفرم خرید گروهی آنلاین، زنجیره تأمین کانال دوگانه فازی، قیمت­‌گذاری، کیفیت خدمات، تبلیغات 
دفعات مشاهده: 533 بار   |   دفعات چاپ: 84 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

CAPTCHA
   
سایر مطالب این بخش سایر مطالب این بخش نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ ارسال به دوستان ارسال به دوستان

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه علم و صنعت ایران می‌باشد. نقل هرگونه مطلب با ذکر منبع بلامانع می‌باشد.

Persian site map - English site map - Created in 0.15 seconds with 57 queries by YEKTAWEB 4665