وبینار آموزشی درس خواندن در زمان احساس فرسودگی برگزار شد

 | تاریخ ارسال: 1405/3/16 | 
🔰 مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه علم و صنعت ایران، وبینار آموزشی "‌درس خواندن در زمان احساس فرسودگی را "‌  دوشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۵  از ساعت ۱۶ الی ۱۸ برگزار نمود.

✅ در ابتدا خانم سلیمانی، مشاور تحصیلی- دانش آموخته دانشگاه تهران‌، در مورد فرسودگی و علائم و نشانه های آن نظیر نداشتن انگیزه برای درس خواندن، کلافه شدن در زمان مطالعه، پرخوری و پرخوابی، نداشتن علاقه به ادامه تحصیل و ... توضیحاتی دادند.

✅ سپس نکات زیر درباره درس خواندن در زمان فرسودگی را بیان نمودند:
۱)اهمیت گرم سازی ذهن پیش از مطالعه مطالب
۲) چگونه افزایش تاب آوری در مواقع بحران
۳) چگونه افزایش انگیزه درونی
 ۴)چگونگی مدیریت استرس و اضطراب جهت کنترل پدیده ای به نام مه مغزی
۵) اضطراب عصر دیجیتال  Fomo .
✅  و در ادامه ارائه راهکار مثل یادگیری موقعیتی

✅ در پایان به سوالات دانشجویان نظیر نحوه کنترل نشخوار فکری، پرش افکار و عدم تمرکز پاسخ دادند.

🍃مرکز مشاوره همواره در کنار شماست.