برگزاری اولین نشست شورای تشکل های دانشکده مهندسی برق با حضور ریاست دانشکده
| تاریخ ارسال: 1404/9/22 |
روز دوشنبه ۱۷ آذر ماه ، همزمان با ایام گرامیداشت روز دانشجو، اولین جلسه رسمی دکتر دلیری، ریاست جدید دانشکده با نمایندگان تشکل های دانشجویی (انجمن علمی، شورای صنفی، بسیج دانشجویی و دفتر فرهنگی) در سالن ابن سینا برگزار شد.
در ابتدای این نشست که با حضور ریاست و مدیران دانشکده همراه بود، دکتر دلیری ضمن عرض خیر مقدم، بر اهمیت جایگاه تشکل ها در پیشبرد زیست دانشجویی تأکید کرد و آن را بازوی ارتباطی موثر میان مدیریت دانشکده و بدنه دانشجویان برشمرد.
در ادامه نمایندگان تشکل ها به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.
در بخش پایانی جلسه، مسئولین دانشکده به موارد مطرح شده پاسخ دادند و مقرر شد در اولین فرصت در جلساتی جداگانه با مسئولین دانشکده پیشنهادات و موارد دیگر را مطرح نمایند.
دفعات مشاهده: 609 بار |
دفعات چاپ: 62 بار |
دفعات ارسال به دیگران: 0 بار |
0 نظر