اطلاعیه شماره ۱۳- قابل توجه دانشجویان مهندسی پزشکی ورودی ۱۴۰۴

 | تاریخ ارسال: 1404/7/21 | 

 جلسه معارفه گروه مهندسی پزشکی در روز یکشنبه مورخ ۲۷ مهر ساعت ۱۳ در سالن ملاصدرای دانشکده برق برگزار می شود. 

تمام دانشجویان ورودی ۱۴۰۴ مهندسی پزشکی در این جلسه حضور بهم رسانند.

 اساتید  گروه مهندسی پزشکی در این جلسه حضور دارند و  زمینه های تحقیقاتی خود را ارائه خواهند کرد.

با آرزوی توفیق الهی

عباس عرفانیان

مدیر گروه مهندسی پزشکی


دفعات مشاهده: 782 بار   |   دفعات چاپ: 101 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر