مهلت دفاع در نیمسال ۴۰۳۲

 | تاریخ ارسال: 1404/6/16 | 

به نام خدا

با سلام و احترام، با توجه به جنگ ۱۲ روزه تحمیلی مطابق مصوبه هیات رئیسه دانشگاه مورخ ۱۴۰۴/۵/۵ و به استناد بخشنامه معاونت آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مقرر شد :

  1. همه دانشجویانی که تا تاریخ ۱۴۰۴/۶/۳۱ مهلت دفاع داشته اند تا تاریخ ۱۴۰۴/۷/۳۰ تمدید شد و نمره پایان نامه / رساله باید در ترم ۴۰۳۲ ثبت گردد.
  2. همه دانشجویان ارشد  دوره روزانه که از تاریخ ۱۴۰۴/۳/۲۳ لغایت ۱۴۰۴/۷/۳۰ دفاع می نمایند ۶ هفته بعنوان تخفیف در جریمه سنواتی (توسط ستاد) و نمره محصولات (توسط دانشکده) برای آنان محاسبه گردد. 
  3. همه دانشجویان ارشد  دوره شهریه پردازکه از تاریخ ۱۴۰۴/۳/۲۳ لغایت ۱۴۰۴/۷/۳۰ دفاع می نمایند ۶ هفته بعنوان تخفیف در نمره محصولات (توسط دانشکده) برای آنان محاسبه گردد.
  4.  همه دانشجویان دکتری دوره روزانه که از تاریخ ۱۴۰۴/۳/۲۳ لغایت ۱۴۰۴/۷/۳۰ دفاع می نمایند ۶ هفته بعنوان تخفیف در جریمه سنواتی (توسط ستاد) برای آنان محاسبه می گردد.

دفعات مشاهده: 758 بار   |   دفعات چاپ: 132 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر