جلسه کافه گفتگو به مناسبت برگزاری انتخابات

 | تاریخ ارسال: 1403/4/13 | 
جلسه کافه گفتگو به مناسبت برگزاری انتخابات در دانشکده شیمی روز دوشنبه 4 تیرماه از ساعت 10 الی 12 برگزار شد. در این جلسه از جناب آقای دکتر شاه علی دعوت شد تا در راستای لزوم افزایش مشارکت در انتخابات صحبت کنند و سپس در ادامه جلسه گفتگوی سازنده ای بین دانشجویان و اساتید حاضر در جلسه شکل گرفت. در پایان به مناسبت روز عید غدیر کیک توسط جناب آقای دکتر شاه علی و یکی از دانشجویان سید بریده و توزیع شد. همچنین پس از جلسه به مناسبت عید سعید غدیر بین دانشجویان غذا توزیع گردید.


دفعات مشاهده: 2598 بار   |   دفعات چاپ: 352 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر