قابل توجه دانشجویان گرامی
| تاریخ ارسال: 1392/6/19 |

از کلیه ی دانشجویان ورودی سال 1391 که درس آزمایشگاه اصول مهندسی برق را گذرانده اند دعوت می شود که پروژه پایانی خود در این درس را جهت ارائه در نمایشگاهی که در مهر ماه در محل دانشکده مهندسی برق تشکیل خواهد شد به سرکار خانم بیدوند( آزمایشگاه مدار منطقی طبقه سوم ) تحویل و رسید دریافت نمایید. لازم به ذکر است این پروژه ها تحت داوری کمیته داوران قرار گرفته و به پروژه های برتر جوایز نفیسی تعلق می گیرد.
دفعات مشاهده: 3018 بار |
دفعات چاپ: 489 بار |
دفعات ارسال به دیگران: 18 بار |
0 نظر