تاریخ برگزاری
| تاریخ ارسال: 1391/10/6 |
جدید
با تشکر از سازمان ها، شرکت ها و افرادی که در دوره آموزشی بهداشت الکترومغناطیسی ثبت نام کرده اند به آگاهی می رساند به یاری خداوند منان، دوره آموزشی "بهداشت الکترومغناطیسی شهروندان" مورخ ۱۹ و ۲۰ دی ماه در دانشکده مهندسی برق برگزار خواهد شد. برنامه برگزاری دوره از لینک زیر قابل دریافت می باشد.
• برنامه برگزاری دوره
دفعات مشاهده: 11998 بار |
دفعات چاپ: 576 بار |
دفعات ارسال به دیگران: 31 بار |
0 نظر