دانشکده مهندسی برق دوره آموزشی با عنوان "بهداشت الکترومغناطیسی شهروندان" برگزار می نماید. از علاقمندان دعوت می شود جهت شرکت در این دوره پس از مطالعه فایل فراخوان و تکمیل فرم ثبت نام ، اقدام نمایند.
• فراخوان
• پوستر
• فرم ثبت نام
• تماس با ما
دفعات مشاهده: 3126 بار |
دفعات چاپ: 604 بار |
دفعات ارسال به دیگران: 46 بار |
0 نظر