شورای آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشکده در جلسه مورخ 5 تیر90 تصویب نمود:
در راستای ارتقای کیفیت آموزشی و پژوهشی، ضمن بازنگری آزمون جامع دکتری شیمی، برای دانشجویان با میانگین نمرات دوره دکتری بالاتر از 17 آزمون کتبی حذف و 70% نمره کتبی همان نمره معدل در نظر گرفته شود. همچنین در صورت چاپ و یا پذیرش نهایی مقاله یا مقالات معتبر بین المللی حائز شرایط (مورد تایید استاد راهنما، مدیر گروه و معاون آموزشی)، حداکثر تا 15% از 30% نمره شفاهی نیز می تواند به آن اختصاص یابد.
لازم به ذکر است، سایر مصوبات قبلی شورا و آیین نامه های ابلاغی دانشگاه و وزارت علوم مثل داشتن نمره زبان همچنان به قوت خود باقی است.
دفعات مشاهده: 5100 بار |
دفعات چاپ: 1058 بار |
دفعات ارسال به دیگران: 96 بار |
0 نظر