مرکز آموزش الکترونیکی- پنهان - اجرایی
تحویل کارت های دانشجوئی

حذف تصاویر و رنگ‌ها  | تاریخ ارسال: 1392/2/29 | 

AWT IMAGE

بدینوسیله به اطلاع دانشجویان گرامی ورودی نیمسال دوم سال تحصیلی 92-1391 می رساند کارت های دانشجوئی شما عزیزان طبق برناه زمانبندی زیر در مرکز اموزش الکترونیکی قابل تحویل است:

روزهای مراجعه: دوشنبه 30/2/92، سه شنبه 31/2/92 و چهارشنبه 1/3/92

ساعت مراجعه: 9 تا 11:30 و 13:30 الی 17

 

توضیحات:

 1. کارت دانشجوئی فقط به شخص دانشجو تحویل داده می شود.

 2. به همراه داشتن شناسنامه یا کارت ملی جهت دریافت کارت دانشجوئی الزامی است.

 3. نداشتن بدهی شهریه ضروری است

 4. دریافت کارت دانشجوئی بعد از زمانبندی فوق، طی تشریفات و مراحل اداریِ زمانبَر، امکان پذیر است.

 

با آرزوی موفقیت- مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه

 28/2/1392

نشانی مطلب در وبگاه مرکز آموزش الکترونیکی:
http://idea.iust.ac.ir/find-88.12408.28374.fa.html
برگشت به اصل مطلب