دانشکده مهندسی راه آهن- پروژه های پژوهشی
رتبه بندی طبقات 24 گانه خطوط

حذف تصاویر و رنگ‌ها

  رتبه‌بندی طبقات 24 گانه خطوط

  در این بخش، نتایج پردازش اطلاعات نامنظمی هندسی خط در طبقه‌بندی 24 گانه خطوط راه‌آهن ارائه می­شود. در این سطح پردازش، نواحی راه‌آهن با توجه به زوج و فرد بودن و میزان بهره­برداری مجموعا به 24 جزء تقسیم­بندی شده است.

  جدول 6-7. طبقه‌بندی نواحی از نظر سرعت و دیلم

  سرعت میانگین

  سرعت حداکثر

  میانگین دیلم

  میانگین وزندار نامنظمی دیلم

  لرستان

  مشهد-سرخس

  لرستان

  آپرین-بهرام-ملکی

  اراک

  صوفیان-جلفا

  صوفیان-جلفا

  صوفیان-جلفا

  صوفیان-جلفا

  صوفیان-رازی

  شمال غرب

  شمال شرق(زوج)

  شمال

  مراغه-صوفیان

  صوفیان-رازی

  لرستان

  مراغه-صوفیان

  جنوب

  آپرین-بهرام-ملکی

  خراسان(فرد)

  مشهد-سرخس

  شمال

  جنوب

  اراک

  صوفیان-رازی

  آپرین-بهرام-ملکی

  تهران-گرمسار(فرد)

  هرمزگان

  جنوب

  مجموع

  مراغه-صوفیان

  مراغه-صوفیان

  شمال غرب

  لرستان

  هرمزگان

  صوفیان-رازی

  خراسان(فرد)

  اراک

  اراک

  شمال غرب

  آپرین-بهرام-ملکی

  خراسان(فرد)

  شمال شرق(فرد)

  مجموع

  مجموع

  بادرود-چادرملو

  تهران-گرمسار(زوج)

  بادرود-چادرملو

  اصفهان

  شمال شرق(زوج)

  مجموع

  شمال شرق(فرد)

  تهران-کهندژ

  تهران-کهندژ

  شمال

  جنوب

  تهران-گرمسار(فرد)

  شمال غرب

  شمال شرق(زوج)

  یزد-کرمان

  شرق

  تهران-گرمسار(زوج)

  بادرود-چادرملو

  خراسان(زوج)

  یزد-کرمان

  تهران-محمدیه(فرد)

  اصفهان

  اصفهان

  هرمزگان

  تهران-محمدیه(زوج)

  یزد-کرمان

  شرق

  تهران-گرمسار(زوج)

  خراسان(زوج)

  شرق

  تهران-کهندژ

  خراسان(زوج)

  اصفهان

  مشهد-سرخس

  تهران-گرمسار(زوج)

  شمال شرق(زوج)

  هرمزگان

  خراسان(فرد)

  تهران-گرمسار(فرد)

  شمال شرق(فرد)

  شمال شرق(فرد)

  خراسان(زوج)

  مشهد-سرخس

  تهران-محمدیه(فرد)

  تهران-گرمسار(فرد)

  تهران-محمدیه(زوج)

  شمال

  بادرود-چادرملو

  شرق

  تهران-کهندژ

  تهران-محمدیه(فرد)

  تهران-محمدیه(زوج)

  یزد-کرمان

  تهران-محمدیه(فرد)

  تهران-محمدیه(زوج)

 

  سرعت میانگین در نواحی لرستان، اراک، صوفیان-جلفا، شمال، مراغه-صوفیان، مشهد-سرخس، صوفیان-رازی، جنوب، شمال غرب، خراسان (فرد) و آپرین-بهرام-ملکی پایینتر است.

  سرعت میانگین ناحیه تهران-محمدیه(زوج) از همه نواحی بالاتر است.

  سرعت حداکثر در نواحی مشهد-سرخس، صوفیان-جلفا، صوفیان-رازی، مراغه-صوفیان، جنوب، شمال و آپرین-بهرام-ملکی پایینتر است.

  سرعت حداکثر ناحیه یزد-کرمان از همه نواحی بالاتر است.

  میانگین دیلم در نواحی لرستان، صوفیان-جلفا، شمال غرب، صوفیان-رازی، آپرین-بهرام-ملکی، جنوب، تهران-گرمسار(فرد)، مراغه-صوفیان، هرمزگان، اراک، شمال شرق(فرد)، تهران-گرمسار(زوج) بالاتر است.

  میانگین وزندار نامنظمی دیلم در نواحی آپرین-بهرام-ملکی، صوفیان-جلفا، شمال شرق(زوج)، لرستان، خراسان(فرد)، اراک، هرمزگان، مراغه-صوفیان، صوفیان-رازی، شمال غرب بالاتر است.

 

  جدول 6-8. طبقه‌بندی نواحی از نظر افتادگی و عرض خط

  میانگین افتادگی

  میانگین وزندار نامنظمی افتادگی

  میانگین عرض خط

  حداکثر عرض خط

  میانگین وزندار نامنظمی عرض خط

  شمال

  اراک

  لرستان

  مراغه-صوفیان

  لرستان

  صوفیان-جلفا

  جنوب

  صوفیان-جلفا

  اراک

  صوفیان-جلفا

  اراک

  صوفیان-جلفا

  شمال غرب

  شمال غرب

  مراغه-صوفیان

  لرستان

  لرستان

  صوفیان-رازی

  لرستان

  اراک

  صوفیان-رازی

  صوفیان-رازی

  مراغه-صوفیان

  صوفیان-جلفا

  صوفیان-رازی

  جنوب

  شمال

  اراک

  اصفهان

  مشهد-سرخس

  آپرین-بهرام-ملکی

  مراغه-صوفیان

  شمال

  شمال

  شمال غرب

  مراغه-صوفیان

  تهران-گرمسار(فرد)

  مجموع

  صوفیان-رازی

  یزد-کرمان

  مشهد-سرخس

  آپرین-بهرام-ملکی

  یزد-کرمان

  مجموع

  شمال

  شرق

  مشهد-سرخس

  بادرود-چادرملو

  خراسان(فرد)

  اصفهان

  تهران-گرمسار(فرد)

  خراسان(فرد)

  اصفهان

  شمال شرق(فرد)

  مجموع

  شمال غرب

  مجموع

  تهران-گرمسار(زوج)

  یزد-کرمان

  تهران-گرمسار(زوج)

  مجموع

  تهران-کهندژ

  شرق

  تهران-کهندژ

  آپرین-بهرام-ملکی

  خراسان(فرد)

  اصفهان

  هرمزگان

  شرق

  تهران-گرمسار(فرد)

  یزد-کرمان

  یزد-کرمان

  شمال شرق(فرد)

  هرمزگان

  تهران-کهندژ

  تهران-کهندژ

  شرق

  مشهد-سرخس

  بادرود-چادرملو

  هرمزگان

  اصفهان

  شمال شرق(فرد)

  خراسان(زوج)

  مشهد-سرخس

  بادرود-چادرملو

  شمال شرق(فرد)

  تهران-گرمسار(زوج)

  خراسان(فرد)

  تهران-محمدیه(فرد)

  جنوب

  تهران-محمدیه(فرد)

  شمال غرب

  تهران-محمدیه(زوج)

  تهران-گرمسار(زوج)

  خراسان(فرد)

  تهران-گرمسار(زوج)

  تهران-محمدیه(فرد)

  تهران-کهندژ

  خراسان(زوج)

  شمال شرق(فرد)

  خراسان(زوج)

  تهران-محمدیه(زوج)

  آپرین-بهرام-ملکی

  تهران-گرمسار(فرد)

  شمال شرق(زوج)

  تهران-محمدیه(زوج)

  بادرود-چادرملو

  جنوب

  شمال شرق(زوج)

  شرق

  شمال شرق(زوج)

  خراسان(زوج)

  شمال شرق(زوج)

  جنوب

  خراسان(زوج)

  بادرود-چادرملو

  شمال شرق(زوج)

  تهران-گرمسار(فرد)

  آپرین-بهرام-ملکی

  تهران-محمدیه(زوج)

  هرمزگان

  هرمزگان

  تهران-محمدیه(فرد)

  تهران-محمدیه(زوج)

  تهران-محمدیه(فرد)

 

  میانگین افتادگی نواحی شمال، صوفیان-جلفا، اراک، لرستان، صوفیان-رازی، جنوب، آپرین-بهرام-ملکی، مراغه-صوفیان، مشهد-سرخس، شرق، تهران-گرمسار(فرد) و شمال غرب بالاتر است.

  میانگین وزندار نامنظمی افتادگی نواحی اراک، جنوب، صوفیان-جلفا، لرستان، صوفیان-رازی، شمال، مراغه-صوفیان، تهران-گرمسار(فرد)، آپرین-بهرام-ملکی، مشهد-سرخس و خراسان(فرد) بالاتر است.

  میانگین عرض خط در نواحی لرستان، صوفیان-جلفا، شمال غرب، صوفیان-رازی، مراغه-صوفیان، اراک، شمال از میانگین کل شبکه بالاتر است.

  حداکثر عرض خط در نواحی مراغه-صوفیان، اراک، شمال غرب، لرستان، صوفیان-جلفا، اصفهان، شمال و صوفیان-رازی از میانگین کل شبکه بالاتر است.

  میانگین وزندار نامنظمی عرض خط در نواحی لرستان، صوفیان-جلفا، مراغه-صوفیان، اراک، صوفیان-رازی، مشهد-سرخس، شمال غرب، یزد-کرمان، شمال، اصفهان بالاتر است.

 

  جدول 6-9. طبقه‌بندی نواحی از نظر میانگین پیچش

  میانگین پیچش 3.2 متری

  میانگین پیچش 5 متری

  میانگین پیچش 10 متری

  جنوب

  شمال

  مشهد-سرخس

  تهران-گرمسار(فرد)

  لرستان

  شمال

  تهران-گرمسار(زوج)

  تهران-گرمسار(فرد)

  لرستان

  شمال شرق(فرد)

  صوفیان-جلفا

  تهران-محمدیه(زوج)

  مراغه-صوفیان

  شمال شرق(فرد)

  شمال غرب

  شمال غرب

  شمال شرق(زوج)

  صوفیان-جلفا

  صوفیان-جلفا

  شمال غرب

  مجموع

  مجموع

  تهران-گرمسار(زوج)

  خراسان(زوج)

  صوفیان-رازی

  صوفیان-رازی

  خراسان(فرد)

  شمال

  اراک

  تهران-گرمسار(فرد)

  لرستان

  مراغه-صوفیان

  صوفیان-رازی

  شرق

  مجموع

  هرمزگان

  اصفهان

  جنوب

  جنوب

  اراک

  آپرین-بهرام-ملکی

  اصفهان

  تهران-محمدیه(زوج)

  مشهد-سرخس

  مراغه-صوفیان

  تهران-کهندژ

  اصفهان

  اراک

  هرمزگان

  خراسان(فرد)

  تهران-گرمسار(زوج)

  آپرین-بهرام-ملکی

  خراسان(زوج)

  یزد-کرمان

  شمال شرق(زوج)

  تهران-محمدیه(زوج)

  شمال شرق(فرد)

  بادرود-چادرملو

  یزد-کرمان

  آپرین-بهرام-ملکی

  یزد-کرمان

  تهران-کهندژ

  شرق

  مشهد-سرخس

  هرمزگان

  تهران-محمدیه(فرد)

  خراسان(زوج)

  شرق

  شمال شرق(زوج)

  تهران-محمدیه(فرد)

  تهران-محمدیه(فرد)

  بادرود-چادرملو

  خراسان(فرد)

  بادرود-چادرملو

  تهران-کهندژ

 

  میانگین پیچش 3.2 متری نواحی جنوب، تهران-گرمسار(فرد)، تهران-گرمسار(زوج)، شمال شرق (فرد)، مراغه-صوفیان، شمال غرب، صوفیان-جلفا بالاتر است.

  میانگین پیچش 5 متری نواحی شمال، لرستان، تهران-گرمسار(فرد)، صوفیان-جلفا، شمال شرق (فرد)، شمال شرق (زوج)، شمال غرب، تهران-گرمسار(زوج)، صوفیان-رازی، اراک، مراغه-صوفیان بالاتر است.

  میانگین پیچش 10 متری در نواحی مشهد-سرخس، شمال، لرستان، تهران-محمدیه (زوج)، شمال غرب، صوفیان-جلفا از میانگین پیچش 10 متری کل شبکه بالاتر است.

  جدول 6-10. طبقه‌بندی نواحی از نظر میانگین وزندار نامنظمی پیچش

  میانگین وزندار نامنظمی پیچش 3.2 متری

  میانگین وزندار نامنظمی پیچش 5 متری

  میانگین وزندار نامنظمی پیچش 10 متری

  لرستان

  صوفیان-جلفا

  لرستان

  صوفیان-جلفا

  اراک

  شمال

  جنوب

  لرستان

  صوفیان-جلفا

  اراک

  جنوب

  اراک

  شمال

  شمال

  جنوب

  صوفیان-رازی

  صوفیان-رازی

  صوفیان-رازی

  مراغه-صوفیان

  مراغه-صوفیان

  شرق

  اصفهان

  خراسان(فرد)

  یزد-کرمان

  مشهد-سرخس

  آپرین-بهرام-ملکی

  تهران-گرمسار(فرد)

  تهران-گرمسار(فرد)

  مجموع

  مجموع

  یزد-کرمان

  تهران-گرمسار(فرد)

  اصفهان

  مجموع

  مشهد-سرخس

  مراغه-صوفیان

  شمال غرب

  اصفهان

  خراسان(فرد)

  تهران-گرمسار(زوج)

  شمال غرب

  شمال غرب

  تهران-کهندژ

  یزد-کرمان

  مشهد-سرخس

  شرق

  تهران-گرمسار(زوج)

  بادرود-چادرملو

  خراسان(فرد)

  شرق

  تهران-محمدیه(فرد)

  آپرین-بهرام-ملکی

  تهران-کهندژ

  آپرین-بهرام-ملکی

  تهران-محمدیه(فرد)

  خراسان(زوج)

  تهران-گرمسار(زوج)

  بادرود-چادرملو

  تهران-محمدیه(فرد)

  تهران-محمدیه(زوج)

  تهران-محمدیه(زوج)

  شمال شرق(فرد)

  تهران-کهندژ

  شمال شرق(فرد)

  شمال شرق(زوج)

  شمال شرق(فرد)

  خراسان(زوج)

  تهران-محمدیه(زوج)

  خراسان(زوج)

  هرمزگان

  بادرود-چادرملو

  هرمزگان

  شمال شرق(زوج)

  هرمزگان

  شمال شرق(زوج)

 

  میانگین وزندار نامنظمی پیچش 3.2 متری در نواحی لرستان، صوفیان-جلفا، جنوب، اراک، شمال، صوفیان-رازی، مراغه-صوفیان، اصفهان، مشهد-سرخس، تهران-گرمسار(فرد)، یزد-کرمان بالاتر است. نواحی تهران-محمدیه(زوج)، شمال شرق(فرد)، خراسان(زوج)، هرمزگان و شمال شرق(زوج) کمترین مقدار این پارامتر را دارند.

  میانگین وزندار نامنظمی پیچش 5 متری صوفیان-جلفا، اراک، لرستان، جنوب، شمال، صوفیان-رازی، مراغه-صوفیان، خراسان(فرد)، آپرین-بهرام-ملکی بالاتر است. نواحی شمال شرق(زوج)، تهران-محمدیه(زوج)، بادرود-چادرملو و هرمزگان کمترین مقدار این پارامتر را دارا می‌باشند.

  میانگین وزندار نامنظمی پیچش 10 متری در نواحی لرستان، شمال، صوفیان-جلفا، اراک، جنوب، صوفیان-رازی، شرق، یزد-کرمان، تهران-گرمسار(فرد) بالاتر است. نواحی خراسان(زوج)، هرمزگان و شمال شرق(زوج) کمترین مقدار این پارامتر را دارا می‌باشند.

 

  جدول 6-11. طبقه‌بندی نواحی از نظر بربلندی

  میانگین بربلندی

  حداکثر بربلندی

  میانگین وزندار نامنظمی بربلندی

  شمال

  تهران-گرمسار(زوج)

  شمال

  لرستان

  هرمزگان

  لرستان

  صوفیان-جلفا

  شمال

  صوفیان-جلفا

  شمال غرب

  اصفهان

  شمال غرب

  صوفیان-رازی

  شمال غرب

  اراک

  مراغه-صوفیان

  شرق

  مراغه-صوفیان

  مشهد-سرخس

  شمال شرق(فرد)

  صوفیان-رازی

  اراک

  تهران-کهندژ

  مجموع

  هرمزگان

  لرستان

  اصفهان

  مجموع

  شمال شرق(زوج)

  جنوب

  آپرین-بهرام-ملکی

  خراسان(زوج)

  آپرین-بهرام-ملکی

  شمال شرق(فرد)

  مراغه-صوفیان

  تهران-گرمسار(زوج)

  اصفهان

  خراسان(فرد)

  مشهد-سرخس

  شمال شرق(زوج)

  تهران-گرمسار(فرد)

  تهران-گرمسار(فرد)

  شرق

  مشهد-سرخس

  یزد-کرمان

  تهران-محمدیه(زوج)

  اراک

  شمال شرق(زوج)

  تهران-گرمسار(زوج)

  صوفیان-جلفا

  تهران-محمدیه(زوج)

  تهران-محمدیه(فرد)

  صوفیان-رازی

  شرق

  جنوب

  یزد-کرمان

  خراسان(فرد)

  تهران-گرمسار(فرد)

  بادرود-چادرملو

  تهران-محمدیه(فرد)

  تهران-کهندژ

  آپرین-بهرام-ملکی

  شمال شرق(فرد)

  بادرود-چادرملو

  مجموع

  تهران-کهندژ

  خراسان(فرد)

  جنوب

  خراسان(زوج)

  یزد-کرمان

  تهران-محمدیه(فرد)

  هرمزگان

  خراسان(زوج)

  تهران-محمدیه(زوج)

  بادرود-چادرملو

 

  میانگین بربلندی در نواحی شمال، لرستان، صوفیان-جلفا، شمال غرب، صوفیان-رازی، مراغه-صوفیان، مشهد-سرخس، اراک و هرمزگان بالاتر است. نواحی بادرود-چادرملو، خراسان(فرد)، یزد-کرمان و خراسان(زوج) کمترین مقدار این پارامتر را دارا می‌باشند.

  حداکثر بربلندی در نواحی تهران-گرمسار(زوج)، هرمزگان، شمال، اصفهان، شمال غرب، شرق، شمال شرق(فرد)، تهران-کهندژ، لرستان، شمال شرق(زوج)، خراسان(زوج)، مراغه-صوفیان، خراسان(فرد)، تهران-گرمسار(فرد)، مشهد-سرخس، اراک، صوفیان-جلفا، صوفیان-رازی، یزد-کرمان، بادرود-چادرملو، آپرین-بهرام-ملکی بالاتر است.

  میانگین وزندار نامنظمی بربلندی در نواحی شمال، لرستان، صوفیان-جلفا، شمال غرب، اراک، مراغه-صوفیان، صوفیان-رازی از میانگین وزندار نامنظمی کل شبکه بالاتر است. نواحی خراسان(زوج)، هرمزگان و بادرود-چادرملو کمترین مقدار این پارامتر را دارا می‌باشند.

 

  جدول 6-12 (الف). طبقه‌بندی نواحی از نظر میانگین شتاب

  میانگین شتاب جانبی

  میانگین شتاب قائم

  میانگین شتاب طولی

  میانگین برآیند شتاب

  صوفیان-رازی

  صوفیان-رازی

  صوفیان-رازی

  صوفیان-رازی

  مراغه-صوفیان

  مراغه-صوفیان

  مراغه-صوفیان

  مراغه-صوفیان

  بادرود-چادرملو

  بادرود-چادرملو

  بادرود-چادرملو

  بادرود-چادرملو

  مجموع

  مجموع

  مجموع

  مجموع

  شمال

  شمال شرق(فرد)

  لرستان

  جنوب

  شمال شرق(فرد)

  لرستان

  شمال شرق(فرد)

  اراک

  لرستان

  اصفهان

  صوفیان-جلفا

  شمال شرق(فرد)

  شمال غرب

  هرمزگان

  شمال

  صوفیان-جلفا

  صوفیان-جلفا

  اراک

  تهران-گرمسار(فرد)

  شمال

  هرمزگان

  مشهد-سرخس

  مشهد-سرخس

  تهران-گرمسار(فرد)

  اصفهان

  شرق

  اراک

  آپرین-بهرام-ملکی

  مشهد-سرخس

  خراسان(زوج)

  شرق

  خراسان(فرد)

  اراک

  خراسان(فرد)

  تهران-گرمسار(زوج)

  لرستان

  یزد-کرمان

  یزد-کرمان

  هرمزگان

  یزد-کرمان

  شرق

  تهران-محمدیه(زوج)

  خراسان(فرد)

  اصفهان

  تهران-محمدیه(فرد)

  صوفیان-جلفا

  خراسان(زوج)

  تهران-کهندژ

  آپرین-بهرام-ملکی

  جنوب

  اصفهان

  شرق

  خراسان(فرد)

  تهران-محمدیه(فرد)

  شمال غرب

  تهران-گرمسار(زوج)

  تهران-گرمسار(فرد)

  تهران-گرمسار(فرد)

  تهران-محمدیه(زوج)

  مشهد-سرخس

  خراسان(زوج)

  شمال شرق(زوج)

  یزد-کرمان

  تهران-محمدیه(فرد)

  تهران-محمدیه(زوج)

  تهران-کهندژ

  جنوب

  تهران-محمدیه(زوج)

  جنوب

  شمال

  تهران-کهندژ

  شمال شرق(زوج)

  تهران-گرمسار(زوج)

  تهران-گرمسار(زوج)

  شمال شرق(زوج)

  شمال غرب

  شمال شرق(زوج)

  شمال غرب

  تهران-محمدیه(فرد)

  هرمزگان

  تهران-کهندژ

  آپرین-بهرام-ملکی

  آپرین-بهرام-ملکی

  خراسان(زوج)

 

  میانگین شتاب جانبی نواحی صوفیان-رازی، مراغه-صوفیان، بادرود-چادرملو بالاتر از میانگین کل شبکه است. نواحی تهران-گرمسار(زوج)، شمال شرق(زوج) و تهران-کهندژ کمترین مقدار میانگین شتاب جانبی را دارند.

  میانگین شتاب قائم نواحی صوفیان-رازی، مراغه-صوفیان و بادرود-چادرملو بالاتر از میانگین کل شبکه است. نواحی تهران-گرمسار(زوج)، شمال غرب و آپرین-بهرام-ملکی کمترین مقدار میانگین شتاب قائم را دارند.

  میانگین شتاب طولی نواحی صوفیان-رازی، مراغه-صوفیان، بادرود-چادرملو بالاتر از میانگین کل شبکه است. نواحی شمال-شرق(زوج)، تهران-محمدیه(فرد) و آپرین-بهرام-ملکی کمترین مقدار میانگین شتاب طولی را دارند.

  میانگین برآیند شتاب نواحی صوفیان-رازی، مراغه-صوفیان، بادرود-چادرملو بالاتر از میانگین کل شبکه است. نواحی شمال غرب، هرمزگان و خراسان(زوج) کمترین مقدار میانگین برآیند شتاب را دارند.

  جدول 6-12 (ب). طبقه‌بندی نواحی از نظر میانگین وزندار نامنظمی شتاب

  میانگین وزندارنامنظمی شتاب جانبی

  میانگین وزندارنامنظمی شتاب قائم

  میانگین وزندارنامنظمی برآیند شتاب

  صوفیان-جلفا

  اراک

  اراک

  شمال

  جنوب

  صوفیان-جلفا

  آپرین-بهرام-ملکی

  تهران-گرمسار(فرد)

  شمال

  یزد-کرمان

  صوفیان-رازی

  جنوب

  جنوب

  صوفیان-جلفا

  مراغه-صوفیان

  اراک

  مراغه-صوفیان

  آپرین-بهرام-ملکی

  صوفیان-رازی

  آپرین-بهرام-ملکی

  صوفیان-رازی

  تهران-گرمسار(فرد)

  شمال

  تهران-گرمسار(فرد)

  شرق

  تهران-کهندژ

  یزد-کرمان

  مراغه-صوفیان

  خراسان(فرد)

  شرق

  مجموع

  تهران-محمدیه(فرد)

  مجموع

  تهران-گرمسار(زوج)

  تهران-محمدیه(زوج)

  شمال شرق(فرد)

  اصفهان

  شمال شرق(فرد)

  تهران-کهندژ

  شمال غرب

  یزد-کرمان

  خراسان(فرد)

  لرستان

  تهران-گرمسار(زوج)

  لرستان

  شمال شرق(فرد)

  مجموع

  اصفهان

  مشهد-سرخس

  لرستان

  تهران-گرمسار(زوج)

  خراسان(فرد)

  شرق

  تهران-محمدیه(زوج)

  شمال شرق(زوج)

  مشهد-سرخس

  تهران-محمدیه(فرد)

  تهران-کهندژ

  اصفهان

  بادرود-چادرملو

  تهران-محمدیه(زوج)

  شمال شرق(زوج)

  مشهد-سرخس

  بادرود-چادرملو

  بادرود-چادرملو

  شمال غرب

  هرمزگان

  خراسان(زوج)

  شمال شرق(زوج)

  تهران-محمدیه(فرد)

  شمال غرب

  خراسان(زوج)

  خراسان(زوج)

  هرمزگان

  هرمزگان

 

  میانگین وزندار نامنظمی شتاب جانبی نواحی صوفیان-جلفا، شمال، آپرین-بهرام-ملکی، یزد-کرمان، جنوب، اراک، صوفیان-رازی، تهران-گرمسار(فرد)، شرق، مراغه-صوفیان بالاتر از میانگین کل شبکه است. نواحی هرمزگان، تهران-محمدیه(فرد) و خراسان(زوج) کمترین مقدار میانگین وزندار نامنظمی شتاب جانبی را دارند.

  میانگین وزندار نامنظمی شتاب قائم نواحی اراک، جنوب، تهران-گرمسار(فرد)، صوفیان-رازی، صوفیان-جلفا، مراغه-صوفیان، آپرین-بهرام-ملکی، شمال، تهران-کهندژ، خراسان(فرد)، تهران-محمدیه(فرد)، تهران-محمدیه(زوج)، شمال شرق(فرد)، یزد-کرمان و تهران-گرمسار(زوج) بالاتر از میانگین کل شبکه است. نواحی خراسان(زوج)، شمال غرب و هرمزگان کمترین مقدار میانگین وزندار نامنظمی شتاب قائم را دارند.

  میانگین وزندار نامنظمی برآیند شتاب در نواحی اراک، صوفیان-جلفا، شمال، جنوب، مراغه-صوفیان، آپرین-بهرام-ملکی، صوفیان-رازی، تهران-گرمسار(فرد)، یزد-کرمان و شرق بالاتر از میانگین وزندار نامنظمی برآیند کل شبکه بالاتر از میانگین کل شبکه است. نواحی شمال شرق(زوج)، خراسان(زوج) و هرمزگان کمترین مقدار میانگین وزندار نامنظمی برآیند شتاب را دارند.

نشانی مطلب در وبگاه دانشکده مهندسی راه آهن:
http://idea.iust.ac.ir/find-18.1513.9684.fa.html
برگشت به اصل مطلب