مدیریت امور مالی- اداره دریافت و پرداخت
شرح وظایف اداره دریافت و پرداخت

حذف تصاویر و رنگ‌ها  | تاریخ ارسال: 1393/10/1 | 

شرح وظایف اداره دریافت و پرداخت  

* پرداخت حقوق و مزایا، حق التدریس، اضافه کار، مأموریت و سایر پرداختهای پرسنلی ضمن کسر کسورات قانونی و بدهی های کارکنان و پرداخت آنها به سازمانها و مراجع ذیربط.
 

* انجام کلیه امور مربوط به پرداختهای حقوق و مزایای بازنشستگان و موظفین. 
 

* تهیه و تنظیم کلیه لیست های پرداخت های پرسنلی و ارائه فیش های حقوقی.
 

* صدور کلیه اسناد حسابداری دانشگاه و صدور چک های مربوطه و ارائه آنها به بانک جهت واریز به حساب افراد ذینفع.
 

* صدور اسناد وصولی در کلیه منابع اعتباری دانشگاه اعم از هزینه ای، اختصاصی، تملک دارائیها، هدایا، سایر منابع و ردیف های متمرکز.
 

* ثبت و نگهداری وجوه سپرده و مدارک تضمینی افراد حقیقی و حقوقی و استرداد آن طبق مقررات مربوطه.

نشانی مطلب در وبگاه مدیریت امور مالی:
http://idea.iust.ac.ir/find-106.14280.35489.fa.html
برگشت به اصل مطلب