|
|
مدیریت امور مالی- اداره دریافت و پرداخت
|
شرح وظایف اداره دریافت و پرداخت
|
|
حذف تصاویر و رنگها | تاریخ ارسال: 1393/10/1 | |
شرح وظایف اداره دریافت و پرداخت
|
* پرداخت حقوق و مزایا، حق التدریس، اضافه کار، مأموریت و سایر پرداختهای پرسنلی ضمن کسر کسورات قانونی و بدهی های کارکنان و پرداخت آنها به سازمانها و مراجع ذیربط.
* انجام کلیه امور مربوط به پرداختهای حقوق و مزایای بازنشستگان و موظفین.
* تهیه و تنظیم کلیه لیست های پرداخت های پرسنلی و ارائه فیش های حقوقی.
* صدور کلیه اسناد حسابداری دانشگاه و صدور چک های مربوطه و ارائه آنها به بانک جهت واریز به حساب افراد ذینفع.
* صدور اسناد وصولی در کلیه منابع اعتباری دانشگاه اعم از هزینه ای، اختصاصی، تملک دارائیها، هدایا، سایر منابع و ردیف های متمرکز.
* ثبت و نگهداری وجوه سپرده و مدارک تضمینی افراد حقیقی و حقوقی و استرداد آن طبق مقررات مربوطه.
|
|
|
|
نشانی مطلب در وبگاه مدیریت امور مالی:
http://idea.iust.ac.ir/find-106.14280.35489.fa.html
برگشت به اصل مطلب
|
| |