مدیریت امور مالی- اداره رسیدگی به اسناد
شرح وظایف اداره رسیدگی به اسناد

حذف تصاویر و رنگ‌ها  | تاریخ ارسال: 1393/10/1 | 

شرح وظایف اداره رسیدگی به اسناد و اموال

* کنترل و رسیدگی به اسناد و مدارک رسیده به امور مالی و مطابقت آنها با قوانین و مقررات مربوطه.
 

* بررسی کلیه قراردادهای منعقد شده در دانشگاه و ثبت آنها در سیستم مالی قراردادها. 
 

* نظارت و کنترل بر وجوه پرداختی قراردادها با توجه به صورت وضعیت های ارسالی.
 

* کنترل و رسیدگی به لیست پرداختهای پرسنلی و مطابقت آنها با قوانین و مقررات مربوطه.
 

* نظارت بر کامل و مکفی بودن مدارک قانونی سند صادره تا سقف هزینه صورت گرفته با توجه به صحت اعداد و ارقام هزینه.
 

* ثبت و ضبط شماره پلاکهای صادره در رابطه با اموال منقول و غیرمنقول دانشگاه به صورت طبقه بندی شده طبق آئین نامه مالی و معاملاتی دانشگاه علم و صنعت ایران و سایر مقررات مربوطه.
 

* تعیین و اختصاص شماره پلاک اموال و برچسب آن بر روی اموال مربوطه. 
 

* صدور برگه های ورود و خروج اموال دانشگاه حسب مورد طبق قوانین و مقررات مربوطه، نقل و انتقال آن در داخل دانشگاه یا به سازمانها و وزارتخانه های دیگر.
 

* مراجعه به واحدها جهت صورت برداری اموال موجود و تحویل و تحول به جمعداران مربوطه یا انتقال به انبار اسقاط.
 

* کنترل و رسیدگی اموال تحویلی به پرسنلی که به عناوین مختلف ارتباط حقوقی آنها با دانشگاه قطع میگردد از جمله: بازنشستگی، استعفاء، اخراج، انتقال و ... و امضاء تسویه حسابهای مربوطه.
 

* ارائه گزارش از آمار اموال موجود در دانشگاه به صورت طبقه بندی شده و طبق آئین نامه مالی و معاملاتی دانشگاه علم و صنعت ایران به صورت اسقاطی و غیراسقاطی به مدیریت دانشگاه در زمان های لازم.
 

* رعایت قوانین و مقررات در فروش یا اهداء اموال منقول و غیرمنقول دانشگاه حسب مورد به وزارتخانه ها.

نشانی مطلب در وبگاه مدیریت امور مالی:
http://idea.iust.ac.ir/find-106.14278.35486.fa.html
برگشت به اصل مطلب