دانشگاه علم و صنعت ایران- دوره ها و کارگاهها آموزشی
برگزاری کارگاه آموزشی در دانشکده شیمی

حذف تصاویر و رنگ‌ها

AWT IMAGE

  برگزاری کارگاه آموزشی در دانشکده شیمی

  کارگاه آموزشی «کار با دستگاه IR توسط انجمن علمی- دانشجویی دانشکده شیمی، طی سه دوره 2 ساعته درمحل آزمایشگاه تحقیقاتی اسپکتروسکوپی دانشکده شیمی برای تعداد 33 نفر از دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری این دانشکده،‌ برگزار شد.

  گفتنی است مدرس این کارگاه بهاره محبوب‌نیا (کارشناس آموزشی دانشکده) بود.

 

نشانی مطلب در وبگاه دانشگاه علم و صنعت ایران:
http://idea.iust.ac.ir/find-1.3668.13483.fa.html
برگشت به اصل مطلب