مرکز آموزش الکترونیکی- پنهان
پذیرش دانشجو در دوره های آموزش الکترونیکی

حذف تصاویر و رنگ‌ها

 

AWT IMAGE

نظر به سوال و تقاضای مکرر داوطلبان ورود به دوره های آموزش الکترونیکی دانشگاه علم و صنعت ایران بدینوسیله به اطلاع علاقه مندان گرامی می رساند:

 

1-  موضوع پذیرش دانشجو برای نیمسال دوم سال تحصیلی 92-1391 در دوره های آموزش الکترونیکی دانشگاه در دست بررسی است.

 

2- در صورت قطعی شدن موضوع پذیرش، اطلاعات لازم از قبیل: تاریخ آزمون، رشته ها و گرایشهای تحصیلی مصوب، زمان و نحوه ثبت نام و ..... از طریق همین سایت اطلاع رسانی خواهد شد.

 

3- در صورت تصویب، زمان برگزاری آزمون، احتمالا در نیمه دوم آذر ماه و یا نیمه اول دی ماه خواهد بود.

 

4- علاقه مندان می توانند از نیمه دوم آبان ماه به بعد جهت اطلاع یافتن از پذیرش دانشجو، اطلاعیه های مندرج در سایت حاضر را دنبال نمایند.

 

5- خاطر نشان می سازد موضوع پذیرش دانشجودر دوره های آموزش الکترونیکی فقط از طریق آزمون و فقط برای مقطع کارشناسی ارشد موضوعیت دارد. به عبارت دیگر دانشگاه برنامه ای برای پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی و یا پذیرش دانشجو بدون آزمون در پیش نخواهد داشت.

 

6- موکدا خواهشمند است از مراجعه حضوری و یا تلفنی به دانشگاه در این خصوص خودداری فرمائید.

 

مرکز آموزش الکترونیکی

 11/7/1391

نشانی مطلب در وبگاه مرکز آموزش الکترونیکی:
http://idea.iust.ac.ir/find-88.12356.25736.fa.html
برگشت به اصل مطلب