دبیرخانه هیأت ممیزه- شرح وظایف و خدمات
وظایف و اختیارات

حذف تصاویر و رنگ‌ها

وظایف و اختیارات هیأت ممیزه:

1- دریافت مدارک ارتقاء و تبدیل وضعیت اساتید و آماده سازی آنها جهت بررسی در کمیسیونهای تخصصی هیأت ممیزه

2- آماده نمودن پرونده های ارتقاء در صورت تصویب در کمیسیونها، جهت بررسی در هیأت ممیزه دانشگاه

3- تنظیم صورتجلسات و دستور جلسات هیأت ممیزه

4- رسیدگی به درخواست متقاضیان ارتقاء به مراتب مربی، استادیاری، دانشیاری و استادی

5- ارزیابی کیفیت انجام فعالیتهای فرهنگی - تربیتی - اجتماعی

6- ارزیابی فعالیتهای آموزشی

7- ارزیابی فعالیتها پژوهشی - فناوری

8- ارزیابی فعالیتهای علمی - اجرایی

9- تأیید امتیازات لازم جهت استفاده از فرصت مطالعاتی

10- بررسی وضعیت رکود علمی

11- بررسی احتساب سابقه خدمت (سوابق خدمت پیمانی قبل از تبدیل وضعیت)

12- بررسی پرونده علمی متقاضیان تبدیل وضعیت به رسمی آزمایشی

13- بررسی و ارزیابی فعالیتهای علمی اعضای  هیأت علمی نمونه پیشنهادی ومعرفی به وزارت علوم

 

نشانی مطلب در وبگاه دبیرخانه هیأت ممیزه:
http://www.iust.ac.ir/find-81.11670.22935.fa.html
برگشت به اصل مطلب