دانشکده مهندسی راه آهن- پروژه های پژوهشی
نقشه شناختی طبقات 24 گانه خطوط

حذف تصاویر و رنگ‌ها

نقشه شناختی طبقات 24 گانه خطوط

  مطابق جداول ذکر شده در قسمت رتبه بندی، می‌توان شبکه خطوط راه‌آهن ایران را به سه قسمت جزیره مراغه-رازی، شاخه لرستان و نقطه همگرایی اصفهان تقسیم کرد:

  1- جزیره: صوفیان--رازی -- مراغه صوفیان

  2- شاخه: لرستان-- صوفیان جلفا-- اراک--جنوب--(گرمسارفرد)

  3- نقطه همگرایی: میانگین اصفهان نماینده هرمزگان، شمال غرب، کهندژ، گرمسارزوج، شرق، محمدیه زوج و فرد، شمال شرق زوج و فرد، خراسان زوج و فرد، یزد-کرمان، بادرود-چادرملو، مشهد سرخس، آپرین-بهرام-ملکی و (گرمسارفرد).

    این موارد در شکل 6-1 نشان داده شده است. این شکل، تقسیم الگوی هندسی و نامنظمی هندسی شبکه به مراغه-رازی، لرستان، اراک، اصفهان (میانگین شبکه) را نشان می‌دهد.

  در شکل 6-2 تقسیم الگوی هندسی شبکه به مراغه-رازی، لرستان، اراک، اصفهان(میانگین شبکه)، نشان داده شده است.

  در شکل 6-3 تقسیم الگوی نامنظمی شبکه به لرستان، صوفیان-رازی، اصفهان(میانگین شبکه)، نشان داده شده است.

 

 

 

 

AWT IMAGE

  شکل 6-1. نقشه شناختی راه‌آهن براساس وضعیت میانگین هندسی و نامنظمی­های هندسی

AWT IMAGE

شکل 6-2. نقشه شناختی راه‌آهن براساس وضعیت میانگین هندسی

AWT IMAGE

شکل 6-3. نقشه شناختی راه‌آهن براساس وضعیت میانگین وزندار نامنظمی هندسی(وزندار انحناوسرعت)

 

 

 

 

 

 

 

 

نشانی مطلب در وبگاه دانشکده مهندسی راه آهن:
http://idea.iust.ac.ir/find-18.1513.9686.fa.html
برگشت به اصل مطلب