آگهی مناقصه عمومی یک مرحلهای دانشگاه برای خرید دستگاه سامانه پایه محاسباتی
دانشگاه علم و صنعت ایران در نظر دارد انجام خدمات مشروحه ذیل را به شرکت صلاحیت دار، واجد شرایط و توانمند با شرایط ذیل واگذار نماید:
موضوع مناقصه
|
مبلغ سپرده شرکت در مناقصه (ریال) |
تاریخ و زمان بازگشایی پاکات الف، ب و ج |
خرید ۲۵ دستگاه سامانه پایه محاسباتی مطابق مشخصات فنی ضمیمه
(پیوست شماره یک) |
۱.۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰ |
روز چهار شنبه
۱۴۰۰/۱۰/۲۹
ساعت ۱۰:۰۰ |
تاریخ و محل ارائه اسناد مناقصه به متقاضیان شرکت در مناقصه:
از روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۱۴ تا ساعت ۱۴:۳۰ روز شنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۱۸ ضمن مراجعه به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir نسبت به دریافت اسناد و مدارک مناقصه اقدام نمائید.
نوع و تضمین شرکت در مناقصه به دانشگاه:
به یکی از شکلهای زیر:
الف) واریز نقدی به حساب شماره ۱۱۴۴۶۰۴۵۱ و شماره شبای: ۷۷۰۱۸۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۱۱۴۴۶۰۴۵۱IR نزد بانک تجارت شعبه دانشگاه کد ۱۱۴۴ به نام سپرده جاری دانشگاه علم و صنعت ایران
ب) ضمانتنامه بانکی معتبر با حداقل ۳ ماه اعتبار و قابل تمدید به مدت سه ماه دیگر.
ج) چک تضمین شده بانکی
مهلت و محل تحویل پاکات مناقصه به دانشگاه:
به متقاضیان جهت تحویل فیزیکی پاکت الف خود به دبیرخانه مرکزی دانشگاه و همچنین بارگذاری پاکات الف، ب و ج در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس WWW.Setadiran.ir از روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۱۹ لغایت ساعت ۱۴:۳۰ سه شنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۲۸(به مدت ده روز) وقت داده میشود.
شرایط و توضیحات مهم:
۱) در صورت عدم عضویت قبلی مناقصه گران در سامانه مذکور، مراحل ثبت نام و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند.
۲)اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت در سامانه: مرکز تماس: ۱۴۵۶-۰۲۱ جهت اطلاعات تماس دفاتر ثبت نام به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس www.setadiran.ir قسمت "تماس با ما" مراجعه نمائید.
۳)به پیشنهادهای فاقد سپرده و یا سپرده کمتر از مبلغ تعیین شده یا بدون مهر و امضاء تعهدآور یا امضاء مخدوش و استفاده از مهر امضاء به جای امضاء اصل و پیشنهادهای مشروط و پیشنهادهایی که پس از انقضاء مهلت مقرر تحویل شود، به هیچ وجه ترتیب اثر داده نخواهد شد.
۴)دارا بودن گواهی تأیید صلاحیت معتبر از شورای انفورماتیک
۵) ارائه گواهی عضویت در شورای عالی انفورماتیک و پروانه فعالیت خدمات افتا الزامی است.
۶)دارا بودن توان مالی و حسن شهرت
۷)شرکت در مناقصه و ارائه پیشنهاد هیچ گونه حقی برای شرکت کنندگان ایجاد نمی نماید و دانشگاه با عنایت به صرفه و صلاح خود، هریک از پیشنهادها را قبول یا رد می نماید.
۸)حضور پیشنهاد دهندگان یا نمایندگان رسمی آنها در کمیسیون مناقصه در زمان بازگشایی پاکت ها بلامانع است.
۹) سایر اطلاعات و مدارک مورد نیاز، در اسناد مناقصه مندرج می باشد.
۱۰)جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های ۷۷۲۰۸۱۱۳-۷۷۲۴۰۰۶۰-۷۷۲۴۰۴۲۱ اداره کارپردازی دانشگاه تماس حاصل نمائید.
|