[صفحه اصلی ]   [ English ]  
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
معرفی واحد::
معرفی مدیر::
معرفی همکاران::
سامانه گزارشات مدیریتی::
اهم دستاوردهای دانشگاه::
اعضای کمیته مدیریت عملکرد::
مدیریت عملکرد شورای راهبری::
برنامه توسعه راهبردی::
آلبوم تصاویر::
پیوندهای مفید::
تماس با ما::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
آخرین مطالب بخش
:: انتصاب مدیر دفتر نظارت و ارزیابی
..
نظرسنجی
لطفاً نظر خود را در مورد مطالب و محتواي سايت دفتر نظارت وارزیابی اعلام فرمائيد.
عالی
خوب
متوسط
ضعیف
   
..
پیام

پیام مدیر دفترنظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت

..
دفاتر نظارت و ارزیابی
..
RSS

UniRSS

..
:: عملکرد در حوزه آموزشی ::

گزارش عملکرد دانشگاه طی برنامه چهارم توسعه

عملکرد در حوزه آموزشی

مقدمه:

به منظور ارزیابی عملکرد و بررسی میزان تحقق رسالت اصلی دانشگاه در حوزه آموزش، ابتدا شاخص های مهم و اساسی توسط دفتر نظارت و ارزیابی دانشگاه شناسایی و احصاء گردید . سپس برای تکمیل و اصلاح در اختیار مسئولان حوزه معاونت آموزشی قرار گرفت .

پس از بررسی نقطه نظرهای دریافتی، تعداد 17 شاخص به تائید رسید که با توجه به سنخیت شاخص ها این دفتر اقدام به دسته بندی آنها در 4 گروه زیر نموده است :

  1- شاخص های مربوط به عامل هیات علمی شامل :

      1-1- تعداد کل اعضای هیات علمی

      1-2- نسبت اعضای هیات علمی به تفکیک مرتبه علمی به کل اعضاء هیات علمی

      1-3- نسبت اعضای هیات علمی با رتبه دانشیاری و بالاتر به کل اعضای هیات علمی

      1-4- تعداد کل اعضای هیات علمی ارتقاء یافته به مراتب علمی بالاتر به تفکیک مرتبه علمی

  2- شاخص های مربوط به عامل دانشجوشامل :

      2-1- تعداد کل دانشجویان به تفکیک دوره و مقطع تحصیلی

      2-2- تعداد فارغ التحصیلان به تفکیک دوره و مقطع تحصیلی

      2-3- میانگین ترم های تحصیلی فارغ التحصیلان دانشگاه به تفکیک دوره و مقطع تحصیلی

      2-4- نسبت دانشجویان تحصیلات تکمیلی به کل دانشجویان

      2-5- نسبت دانشجو روزانه به شبانه

      2-6- نسبت دانشجو به اعضای هیات علمی

      2-7- تعداد کل گرایش های تحصیلی به تفکیک مقطع تحصیلی

      2-8- نسبت گرایش های دانشگاهی بازنگری شده به کل گرایش ها

  3- وجود مرکز آموزش الکترونیکی و تعداد دانشجویان آن به تفکیک مقطع تحصیلی

  4- شاخص های مربوط به عامل ارزیابی درونی شامل :

      4-1- تعداد کل گروههای آموزشی مجری ارزیابی درونی

      4-2- تعداد پیشنهادهای عملیاتی شده ارزیابی درونی

      4-3- تعداد تسهیلات آموزشی در حوزه ارزیابی درونی در سطح دانشگاه

      4-4- تعداد مشوقهای ایجاد شده جهت افزایش مشارکت اعضای هیات علمی در فعالیت ارزیابی درونی


 

مطالب تکمیلی را می توانید با فرمت

AWT IMAGE

دریافت نمائید

دفعات مشاهده: 4633 بار   |   دفعات چاپ: 1081 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 179 بار   |   0 نظر

CAPTCHA
   
سایر مطالب این بخش سایر مطالب این بخش نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ ارسال به دوستان ارسال به دوستان
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دانشگاه علم و صنعت ایران می باشد . نقل هرگونه مطلب با ذکر منبع بلامانع می باشد .
Persian site map - English site map - Created in 0.1 seconds with 53 queries by YEKTAWEB 4718