ناحیه جنوب شرق این ناحیه هم جوار ادارات کل راهآهن اصفهان، هرمزگان و شرق میباشد. مرز آن با هرمزگان ایستگاه بافق، با اداره کل اصفهان ایستگاههای موغار و میبد و با ناحیه شرق ایستگاههای بافق و چادر ملو میباشد. این ناحیه شامل پنجاه ایستگاه میباشد که خطوط ریلی تحت پوشش آن به لحاظ تقسیمات کشوری شامل بخشهایی از استانهای یزد، اصفهان و کرمان میباشد. مرکز اداره کل این ناحیه در شهر یزد میباشد. طول خطوط اصلی تحت پوشش آن 1091 کیلومتر با احتساب خط بم- کرمان بوده و شامل 8 خط فرعی، صنعتی و تجاری میباشد. کرمان، بافق، یزد، میبد، اردکان، نائین و زواره از جمله شهرهای مهم واقع در مسیر خطوط تحت پوشش این ناحیه میباشند. مراکز صنعتی و عمده بار در این ناحیه عبارتند از: معادن سنگ آهن چغارت و چادر ملو، معدن سرب و روی، فولاد میبد، فولاد آلیاژی، شهرکهای صنعتی یزد و بافق، کارخانه سیمان، شرکت لاستیک بارز و... جدول 1-10. نرخ نسبی زوال در بلاکهای ناحیه جنوبشرق اداره کل | بلاک | نرخ نسبی زوال | بلاک | نرخ نسبی زوال | فرد | زوج | فرد | زوج | جنوبشرق | بادرود - زواره | 1.32 | | چاه خاور - طبرکوه | 2.04 | | زواره - سنگی | 1.33 | | طبرکوه - مهرداد | 2.02 | | سنگی - نایین | 1.34 | | مهرداد - بهرام گور | 2.02 | | نایین - سیاه کوه | 1.34 | | بهرام گور - بافق | 1.94 | | سیاه کوه - اردکان | 1.31 | | بافق - مانی | 1.55 | | اردکان - میبد | 1.42 | | مانی - سیریز | 1.57 | | میبد - شمسی | 1.94 | | سیریز - گل زرد | 1.63 | | شمسی - نظرآباد | 1.95 | | گل زرد - زرند | 1.56 | | نظرآباد - یزد | 2.03 | | زرند - کرمان | 1.55 | | یزد - یزدگرد | 1.95 | | اردکان - زرین | 2.17 | | یزدگرد - رخش | 1.91 | | زرین - نی باد | 2.17 | | رخش - چاه خاور | 2.04 | | نی باد - چادرملو | 2.27 | |
جدول 6-36. قطعهبندی ناحیه جنوب شرق موقعیت | تاریخ | کیلومترابتدا | کیلومترانتها | طول(کیلومتر) | شماره قطعه | badrod_chadarmaloo | 841102 | 0 | 18 | 18 | 1 | badrod_chadarmaloo | 841102 | 18 | 80 | 62 | 2 | badrod_chadarmaloo | 841102 | 80 | 126 | 46 | 3 | badrod_chadarmaloo | 841102 | 126 | 199 | 73 | 4 | badrod_chadarmaloo | 841102 | 343 | 393 | 50 | 5 | badrod_chadarmaloo | 841102 | 393 | 440 | 47 | 6 | badrod_chadarmaloo | 841102 | 440 | 490 | 50 | 7 | badrod_chadarmaloo | 841102 | 490 | 540 | 50 | 8 | badrod_chadarmaloo | 841102 | 540 | 582 | 42 | 9 | badrod_chadarmaloo | 841102 | 582 | 597 | 15 | 10 | badrod_chadarmaloo | 841102 | 693 | 706 | 13 | 11 | badrod_chadarmaloo | 841102 | 706 | 730 | 24 | 12 | badrod_chadarmaloo | 841102 | 730 | 752 | 22 | 13 | yazdkerman | 840530 | 342 | 393 | 51 | 101 | yazdkerman | 840530 | 393 | 440 | 47 | 102 | yazdkerman | 840530 | 440 | 490 | 50 | 103 | yazdkerman | 840530 | 490 | 540 | 50 | 104 | yazdkerman | 840530 | 540 | 582 | 42 | 105 | yazdkerman | 840530 | 582 | 597 | 15 | 106 | yazdkerman | 840530 | 597 | 730 | 133 | 107 | yazdkerman | 840530 | 730 | 752 | 22 | 108 | yazdkerman | 841109 | 752 | 768 | 16 | 109 | yazdkerman | 841109 | 768 | 780 | 12 | 110 | yazdkerman | 841109 | 780 | 801 | 21 | 111 | yazdkerman | 841109 | 801 | 818 | 17 | 112 | yazdkerman | 841109 | 818 | 834 | 16 | 113 | yazdkerman | 841109 | 834 | 853 | 19 | 114 | yazdkerman | 841109 | 853 | 870 | 17 | 115 | yazdkerman | 841109 | 870 | 919 | 49 | 116 | yazdkerman | 841109 | 919 | 954 | 35 | 117 | yazdkerman | 841109 | 954 | 991 | 37 | 118 | yazdkerman | 841109 | 991 | 1027 | 36 | 119 | yazdkerman | 841109 | 1027 | 1105 | 78 | 120 | yazdkerman | 841109 | 1105 | 1206 | 101 | 121 | yazdkerman | 841109 | 1206 | 1329 | 123 | 122 |
مطابق این جدول قطعه شماره 122 با طول 123 متر بیشترین طول، قطعه شماره 110 با طول 12 متر کمترین طول را دارند. مطابق جدول 6-37 داریم: طول پلهای بزرگ ناحیه جنوب شرق، مخصوصا قطعه 102 بسیار زیاد است. ناحیه جنوب شرق، تونل ندارد. در قطعات 105و13و118و119و10 خروج از خط اتفاق افتاده است. سرعت متوسط در قطعات 101و5و102 بالاتر و در 117و116 کمتر است. جدول 6-37. وضعیت قطعات ناحیه جنوب شرق از نظر طول پل، تونل و خروج از خط، سرعت و میانگین پارامترهای هندسی میانگین پیچش 10 متری | میانگین پیچش 5 متری | میانگین پیچش3.2 متری | میانگین بربلندی | میانگین افتادگی | میانگین عرض خط | سرعت حداکثر | سرعت متوسط | طول خروج از خط | طول تونل | طول پل بزرگ | 112 | ALL | ALL | 9 | 117 | 104 | 117 | 117 | 105 | | 5 | 113 | 113 | 6 | 113 | 116 | 113 | 116 | 116 | 13 | | 110 | 114 | 112 | 5 | 112 | 118 | 112 | 111 | 111 | - | | 1 | 12 | 117 | 7 | 111 | 122 | 106 | 113 | 113 | 118 | | 10 | ALL | 111 | 122 | ALL | 119 | 122 | 118 | 118 | 119 | | 9 | 115 | 114 | 8 | 10 | ALL | 7 | 114 | 114 | 10 | | 11 | 106 | 116 | 121 | 3 | 121 | 5 | 109 | 115 | | | 109 | 111 | 118 | JSH | 118 | 115 | 121 | 115 | 109 | | | 12 | 108 | 108 | 113 | 114 | 113 | 6 | 112 | 13 | | | 111 | 105 | 121 | 108 | 106 | 120 | ALL | 119 | ALL | | | 8 | 7 | 115 | 3 | 8 | 106 | 3 | 120 | 119 | | | 13 | JSH | 122 | 106 | 115 | 10 | 8 | 110 | 112 | | | 115 | 109 | 106 | 107 | 4 | JSH | 1 | 13 | 3 | | | 7 | 6 | 5 | 101 | 121 | 11 | 105 | 10 | 110 | | | 121 | 102 | JSH | 102 | 108 | 109 | 103 | 3 | 120 | | | 106 | 1 | 3 | 104 | 13 | 112 | JSH | 106 | 10 | | | 119 | 5 | 119 | 117 | JSH | 111 | 4 | 11 | 11 | | | 6 | 107 | 7 | 103 | 1 | 108 | 111 | 108 | 106 | | | 112 | 101 | 6 | 114 | 122 | 114 | 12 | 2 | JSH | | | 3 | 104 | 107 | 111 | 117 | 110 | 2 | 12 | 121 | | | 118 | 11 | 109 | 112 | 119 | 107 | 10 | 4 | 108 | | | 107 | 119 | 10 | 105 | 2 | 13 | 13 | 9 | 2 | | | 4 | 3 | 13 | 115 | 116 | 12 | 116 | 6 | 1 | | | 113 | 122 | 4 | 116 | 120 | 3 | 120 | 105 | 4 | | | 114 | 121 | 12 | 118 | 12 | 4 | 118 | 121 | 12 | | | 108 | 10 | 110 | 109 | 11 | 2 | 9 | 107 | 122 | | | 2 | 13 | 11 | 4 | 6 | 7 | 114 | 101 | 107 | | | 105 | 118 | 120 | 2 | 109 | 8 | 117 | 102 | 7 | | | 104 | 9 | 103 | 119 | 7 | 6 | 115 | 5 | 8 | | | 117 | 120 | 2 | 13 | 5 | 103 | 109 | 103 | 6 | | | 120 | 103 | 101 | 10 | 107 | 5 | 119 | 7 | 105 | | | 122 | 110 | 102 | 12 | 110 | 1 | 110 | 8 | 9 | | | 103 | 117 | 1 | 11 | 103 | 104 | 11 | 1 | 104 | | | 116 | 4 | 8 | 120 | 102 | 9 | 108 | 104 | 103 | | | 101 | 116 | 104 | 110 | 104 | 105 | 101 | 122 | 101 | | | 102 | 8 | 105 | 1 | 105 | 102 | 107 | ALL | 5 | | | | 2 | 9 | 9 | 101 | 101 | 102 | | 102 | | | |
حداکثرسرعت در قطعه 117 از همه کمتر و در 122 از همه بالاتر است. میانگین افتادگی در قطعات 116و117و118بالاتر است. میانگین عرض خط در قطعات 104و113و112و 106 بالاتر است. میانگین بربلندی در قطعات 9و113و112و111بالاتر است. میانگین پیچش 3.2 متری در قطعات 5 الی 7 بالاتر است. لکن از میانگین شبکه کمتر است. میانگین پیچش 5 متری در قطعات 111 الی 118بالاتر است. لکن از میانگین شبکه کمتر است. میانگین پیچش 10 متری در قطعات 112 الی 114 خیلی بالاتر است. جدول 6-38. وضعیت قطعات ناحیه جنوب شرق از نظر میانگین وزندار نامنظمی میانگین وزندار نامنظمی برآیند شتاب | میانگین وزندار نامنظمی شتاب قائم | میانگین وزندار نامنظمی شتاب جانبی | میانگین وزندار نامنظمی پیچش10 متری | میانگین وزندار نامنظمی پیچش 5 متری | میانگین وزندار نامنظمی پیچش3.2 متری | میانگین وزندار نامنظمی بربلندی | میانگین وزندار نامنظمی عرض خط | میانگین وزندار نامنظمی دیلم | میانگین وزندار نامنظمی افتادگی | میانگین دیلم | 112 | 116 | 111 | 117 | 117 | 116 | 109 | 113 | 109 | 117 | 113 | 111 | 117 | 112 | 116 | 116 | 117 | 113 | 112 | 116 | 116 | 112 | 120 | 120 | 113 | 118 | 107 | 107 | ALL | 111 | 2 | 118 | 3 | 107 | 118 | 107 | 120 | 109 | 118 | 114 | 109 | 118 | 11 | ALL | 116 | 107 | 118 | 107 | 118 | 109 | 111 | 118 | 119 | 120 | 10 | 118 | 101 | 12 | 12 | ALL | 120 | 119 | 107 | 5 | 107 | 111 | 10 | ALL | 108 | 109 | 120 | 111 | 117 | 114 | 7 | ALL | 2 | 113 | 12 | 120 | 119 | 12 | 12 | 107 | 105 | 11 | 119 | 5 | 106 | 5 | 115 | 11 | 11 | 11 | 116 | 119 | 120 | 115 | 118 | 117 | 2 | 114 | 111 | 111 | 108 | 112 | 103 | 110 | 109 | 9 | 122 | JSH | 122 | 115 | 110 | 113 | 12 | 116 | 9 | JSH | 114 | 115 | 4 | 121 | 113 | 115 | ALL | 118 | 104 | 117 | 113 | 119 | 12 | 119 | 119 | 110 | 113 | 110 | JSH | ALL | 6 | 111 | 6 | JSH | 111 | 10 | 122 | JSH | 115 | 115 | JSH | 8 | 122 | 121 | 119 | 113 | JSH | ALL | 108 | JSH | 110 | 8 | ALL | 121 | 7 | 121 | 103 | 106 | 112 | 119 | 112 | 11 | 110 | 13 | 110 | 106 | 114 | 104 | 104 | 114 | 112 | 114 | 3 | 108 | JSH | 12 | 1 | 108 | 115 | ALL | JSH | 114 | 119 | 122 | 115 | 4 | 108 | 115 | ALL | 10 | 103 | 13 | 13 | 13 | 108 | 7 | 112 | 112 | 13 | 4 | 7 | 116 | 108 | 103 | 101 | 121 | 9 | 12 | 10 | JSH | 8 | 102 | 4 | 121 | 101 | 103 | 106 | 11 | 3 | 7 | 116 | 104 | 106 | 13 | 7 | 122 | 104 | 120 | 106 | 111 | 13 | 122 | 103 | 122 | 7 | 5 | 7 | 7 | 13 | 120 | 107 | 5 | 4 | 3 | 108 | 3 | 10 | 104 | 106 | 10 | 117 | 113 | 3 | 109 | 7 | 11 | 109 | 6 | 3 | 4 | 101 | 13 | 114 | 2 | 108 | 5 | 121 | 101 | 8 | 121 | 2 | 103 | 101 | 121 | 114 | 11 | 101 | 3 | 102 | 9 | 4 | 3 | 102 | 12 | 115 | 106 | 120 | 2 | 6 | 5 | 104 | 106 | 5 | 104 | 10 | 10 | 6 | 117 | 102 | 112 | 105 | 4 | 2 | 102 | 7 | 102 | 122 | 8 | 8 | 6 | 1 | 6 | 101 | 5 | 122 | 4 | 5 | 108 | 4 | 110 | 13 | 109 | 117 | 103 | 102 | 121 | 2 | 2 | 1 | 9 | 12 | 11 | 110 | 110 | 3 | 6 | 105 | 6 | 6 | 101 | 101 | 107 | 109 | 8 | 2 | 2 | 10 | 10 | 5 | 121 | 105 | 103 | 105 | 9 | 13 | 8 | 106 | 105 | 6 | 105 | 1 | 103 | 105 | 101 | 105 | 105 | 11 | 102 | 8 | 8 | 8 | 122 | 104 | 104 | 104 | 110 | 114 | 1 | 105 | 9 | 9 | 1 | 3 | 106 | 102 | 102 | 1 | 9 | 9 | 1 | 1 | 1 | 9 | 4 | 102 | 1 | 103 |
میانگین دیلم در قطعات 112و113و3 بالاتر است. میانگین وزندار نامنظمی افتادگی در قطعات 116و117 بسیار بالاتر است. میانگین وزندار نامنظمی عرض خط در قطعات 111و112و113 از همه بیشتر است. میانگین وزندار نامنظمی بربلندی در قطعات 109و113 از همه بیشتر است. میانگین وزندار نامنظمی پیچش 3.2 متری در قطعات116و117و107 بیشتر است. میانگین وزندار نامنظمی پیچش 5 متری در قطعات116و117 بیشتر است. میانگین وزندار نامنظمی پیچش 10 متری در قطعات116و117 خیلی بیشتر است. میانگین وزندار نامنظمی شتاب جانبی در قطعات111و112و113 بیشتر است. میانگین وزندار نامنظمی شتاب قائم در قطعات 116و117 بسیار بیشتر است. میانگین وزندار نامنظمی برآیند شتاب در قطعات 111 و 112 بیشتر است. میانگین وزندار نامنظمی دیلم در قطعه 109 بیشتر است. جدول 6-39. وضعیت سانحه خیزی قطعات ناحیه جنوب شرق (قطعات 1-13 و 109-122) کیلومترابتدا | کیلومتر انتها | شماره قطعه | عدم ایمنی | عدم راحتی سفر | شاخص سانحه کل | | | max | 1.78 | 1.51 | 2.61 | 870 | 919 | 116 | -0.12 | -0.09 | -0.21 | 919 | 954 | 117 | -0.07 | -0.29 | -0.36 | 954 | 991 | 118 | -1.09 | 0.04 | -1.05 | 780 | 801 | 111 | -1.44 | 0.16 | -1.28 | 818 | 834 | 113 | -1.55 | -0.13 | -1.68 | 1027 | 1105 | 120 | -1.78 | 0.03 | -1.75 | 801 | 818 | 112 | -2.17 | 0.00 | -2.17 | 991 | 1027 | 119 | -1.80 | -0.48 | -2.28 | 752 | 768 | 109 | -1.26 | -1.04 | -2.30 | | | ALL | -1.72 | -0.64 | -2.36 | 853 | 870 | 115 | -2.06 | -0.39 | -2.45 | 834 | 853 | 114 | -2.14 | -0.57 | -2.71 | 706 | 730 | 12 | -2.54 | -0.36 | -2.90 | 693 | 706 | 11 | -1.92 | -1.26 | -3.18 | 768 | 780 | 110 | -2.25 | -1.27 | -3.51 | 730 | 752 | 13 | -2.50 | -1.04 | -3.54 | 582 | 597 | 10 | -3.24 | -0.41 | -3.65 | 1105 | 1206 | 121 | -3.34 | -0.60 | -3.94 | 80 | 126 | 3 | -3.23 | -0.93 | -4.17 | 1206 | 1329 | 122 | -3.67 | -0.53 | -4.19 | 18 | 80 | 2 | -3.64 | -1.18 | -4.82 | 440 | 490 | 7 | -3.69 | -1.15 | -4.83 | 126 | 199 | 4 | -4.00 | -0.86 | -4.86 | 343 | 393 | 5 | -4.13 | -1.31 | -5.45 | 490 | 540 | 8 | -4.34 | -1.45 | -5.79 | 393 | 440 | 6 | -4.30 | -1.50 | -5.80 | 0 | 18 | 1 | -4.68 | -1.59 | -6.27 | 540 | 582 | 9 | -4.55 | -1.98 | -6.53 | | | min | -5.43 | -2.49 | -7.90 |
|