[صفحه اصلی ]   [ English ]  
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
درباره دانشگاه::
درباره روابط عمومی::
معرفی افراد::
فرآیندهای کاری::
بروشور و کاتالوگ ها::
اخبار دانشگاه::
افتخارات دانشگاه::
دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی::
تسهیلات پایگاه::
اخبار ویژه ورودی های 1403::
آرشیو ماهنامه خبری وزارت علوم::
آرشیو گزارش های تصویری::
تور مجازی::
::
آرشیو نشریه پیام

AWT IMAGE

AWT IMAGE
نشریه پیام شماره 90
نشریه پیام شماره89
نشریه پیام شماره ۸۸
نشریه پیام- شماره 87
نشریه پیام شماره 86

نشریه پیام شماره 85
نشریه پیام شماره 84

نشریه پیام شماره 83

نشریه پیام شماره 82

نشریه پیام شماره 81

نشریه پیام شماره 80

آرشیو نشریه پیام

..
آرشیو خبرنامه الکترونیک دانشگاه

AWT IMAGE

خبرنامه شماره ۴۰۴

خبرنامه شماره ۴۰۳

خبرنامه شماره ۴۰۲

خبرنامه شماره ۴۰۱

خبرنامه شماره ۴۰۰

خبرنامه شماره ۳۹۹

خبرنامه شماره ۳۹۸

خبرنامه شماره ۳۹۷

خبرنامه شماره ۳۹۶

خبرنامه شماره ۳۹۵

خبرنامه شماره ۳۹۴

خبرنامه شماره ۳۹۳

خبرنامه شماره ۳۹۲

آرشیو خبرنامه الکترونیک

..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
:: آگهی مناقصه عمومی ::
 | تاریخ ارسال: 1403/7/28 | 
آگهی مناقصه عمومی دو مرحله‌ای انجام امور خدمات کارشناسی کارگاه‌ها، آزمایشگاه‌ها، خدمات نظارتی و مشاوره فنی، بهداشتی، مالی، رفاهی،حفاظتی در پردیس دانشگاهی و امور اداری مرتبط با واحدهای نور، کیش و چابهار دانشگاه
 
 دانشگاه علم و صنعت ایران در نظر دارد انجام خدمات مشروحه ذیل را به پیمانکاران حقوقی صلاحیت دار، واجد شرایط و توانمند با شرایط ذیل واگذار نماید:
 

موضوع خدمات
تاریخ شروع و پایان قرارداد مبلغ تضمین شرکت در مناقصه (ریال) تاریخ و زمان بازگشایی پاکات الف و ب تاریخ و زمان بازگشایی پاکات ج
انجام امور خدمات کارشناسی کارگاه‌ها، آزمایشگاه‌ها، خدمات نظارتی و مشاوره فنی، بهداشتی، مالی، رفاهی، حفاظتی در پردیس دانشگاهی و امور اداری مرتبط با واحدهای نور، کیش و چابهار دانشگاه به مدت یک سال
۱۴۰۳/۹/۱ لغایت
۱۴۰۴/۸/۳۰

۶.۴۴۰.۰۰۰.۰۰۰

روز شنبه
۱۴۰۳/۸/۱۲
ساعت ۱۵

روز دوشنبه
۱۴۰۳/۸/۱۴
ساعت ۱۰:۳۰

تاریخ و محل ارائه اسناد مناقصه به متقاضیان شرکت در مناقصه:    
از روز شنبه مورخ ۱۴۰۳/۷/۲۸لغایت روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۳/۸/۲ به مدت پنج روز ضمن مراجعه به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir نسبت به دریافت اسناد و مدارک مناقصه اقدام نمائید.

نوع و تضمین شرکت در مناقصه به دانشگاه:
به یکی از شکل‌های زیر:
الف) واریز نقدی به شماره حساب ۷۷۹۲-۰۷۱۴-۰۷۵۷-۴۰۰۱ و شماره شبای ۷۷۹۲-۰۷۱۴-۰۷۵۷-۴۰۰۱-۰۰۰۰-۹۳۰۱ IR  نزد سپرده بانک مرکزی به نام تمرکز وجوه سپرده بودجه عمومی دانشگاه علم و صنعت ایران
ب) ضمانت‌نامه بانکی معتبر با حداقل ۳ ماه اعتبار و قابل تمدید به مدت سه ماه دیگر
ج) چک تضمین شده بانکی

مهلت و محل تحویل پاکات مناقصه به دانشگاه:
به متقاضیان جهت تحویل فیزیکی پاکت الف خود به دبیرخانه مرکزی دانشگاه و همچنین بارگذاری پاکات الف، ب و ج در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس WWW.Setadiran.ir از روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۳/۸/۲ لغایت ساعت ۱۳ بعد از ظهر روز شنبه مورخ ۱۴۰۳/۸/۱۲ (به مدت ده روز) وقت داده می­ شود.

شرایط و توضیحات مهم:
۱) در صورت عدم عضویت قبلی مناقصه گران در سامانه مذکور، مراحل ثبت نام و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند.
۲) اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت در سامانه: مرکز تماس: ۱۴۵۶-۰۲۱ جهت اطلاعات تماس دفاتر ثبت نام به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس www.setadiran.ir  قسمت "تماس با ما" مراجعه نمائید.
۳) به پیشنهادهای فاقد تضمین یا تضمین کمتر از مبلغ تعیین شده یا بدون مهر و امضاء تعهدآور یا امضاء مخدوش و استفاده از مهر امضاء به جای امضاء اصل و پیشنهادهای مشروط و پیشنهادهایی که پس از انقضاء مهلت مقرر تحویل شود، به هیچ وجه ترتیب اثر داده نخواهد شد.
۴) دارا بودن گواهی تأیید صلاحیت معتبر از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مراجع ذیربط
۵) دارا بودن توان مالی و حسن شهرت
۶) دارا بودن توان مدیریتی و اجرایی و سابقه مرتبط و مفید با توجه به موضوع و حجم مناقصه بر اساس قراردادهای منعقده طی دو سال اخیر و گواهی حسن انجام کار آنها
۷) فرم ارزیابی کیفی مناقصه گران، به پیوست شرایط مناقصه می باشد.
۸) پس از بازگشایی پاکت های "الف و ب" در کمیسیون مناقصه، پاکت های "ب" جهت بررسی و ارزیابی به کمیته فنی بازرگانی ارجاع و پس از اعلام نظر آن کمیته پاکت های "ج" حاوی پیشنهاد قیمت پیشنهاد دهندگان واجد شرایط در کمیسیون مناقصه افتتاح و نتیجه مناقصه تعیین می گردد.
۹) شرکت در مناقصه و ارائه پیشنهاد هیچ گونه حقی برای شرکت کنندگان ایجاد نمی نماید و دانشگاه با عنایت به صرفه و صلاح خود، هریک از پیشنهادها را قبول یا رد می نماید.
۱۰) حضور پیشنهاد دهندگان یا نمایندگان رسمی آنها در کمیسیون مناقصه در زمان بازگشایی پاکات "ج" بلامانع است.
۱۱) سایر اطلاعات و مدارک مورد نیاز، در اسناد مناقصه مندرج می باشد.
۱۲) جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های ۷۷۲۰۸۱۱۳-۷۷۲۴۰۰۶۰-۷۷۲۴۰۴۲۱ اداره کارپردازی دانشگاه تماس حاصل نمائید.           
دانشگاه علم و صنعت ایران در نظر دارد انجام خدمات مشروحه ذیل را به پیمانکاران حقوقی صلاحیت دار، واجد شرایط و توانمند با شرایط ذیل واگذار نماید:
دفعات مشاهده: 780 بار   |   دفعات چاپ: 76 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

CAPTCHA
   
سایر مطالب این بخش سایر مطالب این بخش نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ ارسال به دوستان ارسال به دوستان

کلیه حقوق مادی ومعنوی این سایت متعلق به دانشگاه علم وصنعت ایران میباشد .هرگونه برداشت با ذکر منبع ، بلامانع است.

Persian site map - English site map - Created in 0.12 seconds with 46 queries by YEKTAWEB 4665