آگهی مناقصه عمومی دو مرحلهای سرویس و نگهداری پستها، تابلوها، چراغهای روشنایی برق و دیزل ژنراتورهای دانشگاه به مدت یک سال
دانشگاه علم و صنعت ایران در نظر دارد انجام خدمات مشروحه ذیل را به پیمانکاران حقوقی صلاحیتدار، واجد شرایط و توانمند با شرایط ذیل واگذار نماید.
موضوع خدمات |
تاریخ شروع و پایان قرارداد |
مبلغ تضمین شرکت در مناقصه (ریال) |
تاریخ و زمان بازگشایی پاکات الف و ب |
تاریخ و زمان بازگشایی پاکات ج |
سرویس و نگهداری پست ها، تابلوها، چراغ های روشنایی برق و دیزل ژنراتورهای دانشگاه به مدت یک سال |
۱۴۰۳/۷/۱لغایت ۱۴۰۴/۶/۳۱ |
۱.۳۵۵.۰۰۰.۰۰۰ |
روز دوشنبه
۱۴۰۳/۵/۸
ساعت ۱۰ |
روز چهارشنبه
۱۴۰۳/۵/۱۰
ساعت ۱۰ |
تاریخ و محل ارائه اسناد مناقصه به متقاضیان شرکت در مناقصه:
از روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۳/۴/۱۸ لغایت روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۴/۲۴ به مدت شش روز ضمن مراجعه به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir نسبت به دریافت اسناد و مدارک مناقصه اقدام نمائید.
نوع و تضمین شرکت در مناقصه دانشگاه:
به یکی از شکلهای زیر:
الف) واریز نقدی به شماره حساب ۷۷۹۲-۰۷۱۴-۰۷۵۷-۴۰۰۱ و شماره شبای ۷۷۹۲-۰۷۱۴-۰۷۵۷-۴۰۰۱-۰۰۰۰-۹۳۰۱ IR نزد سپرده بانک مرکزی به نام تمرکز وجوه سپرده بودجه عمومی دانشگاه علم و صنعت ایران
ب) ضمانتنامه بانکی معتبر با حداقل ۳ ماه اعتبار و قابل تمدید به مدت سه ماه دیگر
ج) چک تضمین شده بانکی
مهلت و محل تحویل پاکات مناقصه دانشگاه:
به متقاضیان جهت تحویل فیزیکی پاکت الف خود به دبیرخانه مرکزی دانشگاه و همچنین بارگذاری پاکات الف، ب و ج در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس WWW.Setadiran.ir از روز یک شنبه مورخ ۱۴۰۳/۴/۲۴ لغایت ساعت ۹ صبح روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۳/۵/۸ (به مدت دوازده روز) وقت داده میشود.
شرایط و توضیحات مهم:
۱) در صورت عدم عضویت قبلی مناقصه گران در سامانه مذکور، مراحل ثبت نام و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند.
۲) اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت در سامانه: مرکز تماس: ۱۴۵۶-۰۲۱ جهت اطلاعات تماس دفاتر ثبت نام به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس www.setadiran.ir قسمت "تماس با ما" مراجعه نمائید.
۳) به پیشنهادهای فاقد تضمین یا تضمین کمتر از مبلغ تعیین شده یا بدون مهر و امضاء تعهدآور یا امضاء مخدوش و استفاده از مهر امضاء به جای امضاء اصل و پیشنهادهای مشروط و پیشنهادهایی که پس از انقضاء مهلت مقرر تحویل شود، به هیچ وجه ترتیب اثر داده نخواهد شد.
۴) دارا بودن گواهی تأیید صلاحیت معتبر از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مراجع ذیربط
۵) دارا بودن توان مالی و حسن شهرت
۶) دارا بودن توان مدیریتی و اجرایی و سابقه مرتبط و مفید با توجه به موضوع و حجم مناقصه بر اساس قراردادهای منعقده طی دو سال اخیر و گواهی حسن انجام کار آنها
۷) فرم ارزیابی کیفی مناقصه گران، به پیوست شرایط مناقصه می باشد.
۸) پس از بازگشایی پاکت های "الف و ب" در کمیسیون مناقصه، پاکت های "ب" جهت بررسی و ارزیابی به کمیته فنی بازرگانی ارجاع و پس از اعلام نظر آن کمیته پاکت های "ج" حاوی پیشنهاد قیمت پیشنهاد دهندگان واجد شرایط در کمیسیون مناقصه افتتاح و نتیجه مناقصه تعیین می گردد.
۹) شرکت در مناقصه و ارائه پیشنهاد هیچ گونه حقی برای شرکت کنندگان ایجاد نمی نماید و دانشگاه با عنایت به صرفه و صلاح خود، هریک از پیشنهادها را قبول یا رد می نماید.
۱۰) حضور پیشنهاد دهندگان یا نمایندگان رسمی آنها در کمیسیون مناقصه در زمان بازگشایی پاکت ها بلامانع است.
۱۱) سایر اطلاعات و مدارک مورد نیاز، در اسناد مناقصه مندرج می باشد.
۱۲) جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های ۷۷۲۰۸۱۱۳-۷۷۲۴۰۰۶۰-۷۷۲۴۰۴۲۱ اداره کارپردازی دانشگاه تماس حاصل نمائید.
|