[صفحه اصلی ]   [ English ]  
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
درباره دانشگاه::
درباره روابط عمومی::
معرفی افراد::
فرآیندهای کاری::
بروشور ها و کاتالوگ های تولیدی توسط اداره روابط عمومی::
اخبار دانشگاه::
افتخارات دانشگاه::
دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی::
تسهیلات پایگاه::
اخبار ویژه ورودی های جدید1402::
آرشیو ماهنامه خبری وزارت علوم::
آرشیو گزارش های تصویری::
تور مجازی::
::
آرشیو نشریه پیام

AWT IMAGE

AWT IMAGE
نشریه پیام شماره 90
نشریه پیام شماره89
نشریه پیام شماره ۸۸
نشریه پیام- شماره 87
نشریه پیام شماره 86

نشریه پیام شماره 85
نشریه پیام شماره 84

نشریه پیام شماره 83

نشریه پیام شماره 82

نشریه پیام شماره 81

نشریه پیام شماره 80

آرشیو نشریه پیام

..
آرشیو خبرنامه الکترونیک دانشگاه

AWT IMAGE

خبرنامه شماره ۳۹۸

خبرنامه شماره ۳۹۷

خبرنامه شماره ۳۹۶

خبرنامه شماره ۳۹۵

خبرنامه شماره ۳۹۴

خبرنامه شماره ۳۹۳

خبرنامه شماره ۳۹۲

خبرنامه شماره ۳۹۱

خبرنامه شماره ۳۹۰

خبرنامه شماره ۳۸۹

خبرنامه شماره ۳۸۸

خبرنامه شماره ۳۸۷

خبرنامه شماره ۳۸۶

آرشیو خبرنامه الکترونیک

..
آرشیو خبرنامه آموزش عالی
..
حدیث از حضرت علی(ع)
مَن جاءَتهُ مَنِیَّتُهُ وهُوَ یَطلُبُ العِلمَ فبَینَهُ وبَینَ الأنبیاءِ دَرَجَهٌ؛
هر کس در حال طلب دانش مرگش فرا رسد ، میان او و پیامبران تنها یک درجه تفاوت باشد .
..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
::  دفاعیه دکتری در دانشکده مهندسی صنایع ::
 | تاریخ ارسال: 1403/2/22 | 

 دفاعیه دکتری در دانشکده مهندسی صنایع


سمیرا ابراهیمی (دانشجوی دکتری رشته مهندسی صنایع)، ۲۵ اردیبهشتماه ۱۴۰۳ از رساله دکتری خود با عنوان «مدل‌سازی دینامیک سیاست‌های زمان تحویل و تخفیف تحت شرایط رقابت در زنجیره تأمین الکترونیکی»‏ دفاع خواهد نمود. 
چکیده این رساله که به راهنمایی دکتر محمد فتحیان و مشاوره دکتر سیدمهدی حسینی ‌مطلق انجام شده، به شرح زیر است. ضمنا این جلسه دفاعیه ساعت ۷:۳۰ در کلاس ۲۰۸ ( طبقه دوم دانشکده) برگزار می‌شود.
چکیده:
در دهه­‌های اخیر با پیشرفت تجارت الکترونیکی و شیوع ویروس کرونا، بسیاری از مشتریان محصولات مورد نیاز خود را از بازارگاه الکترونیکی خرید می­‌نمایند. تحت چنین شرایطی، بازارگاه‌­های الکترونیکی با شرایط رقابتی شدید مواجه می‌­باشند. بنابراین، اتخاذ سیاست­­‌های کارآمد برای کسب سهم بازار بیشتر برای بازارگاه­‌های الکترونیکی بسیار حائز اهمیت است. در این رساله، یک بازارگاه الکترونیکی در نظر گرفته شده است و سیاست­‌های پویای زمان تحویل، تخفیف قیمت، تبلیغات و تلاش­‌های حفظ تازگی محصولات فسادپذیر مورد بررسی قرار گرفته شده است. مسئله مورد بررسی تحت ساختارهای غیر متمرکز و متمرکز مدل­سازی شده است و سپس، یک قرارداد هماهنگی به منظور بهبود عملکرد بازارگاه الکترونیکی پیشنهاد شده است. نتایج نشان می­‌دهند که تعیین تصمیمات پویا موجب بهبود سهم بازار و شهرت بازارگاه الکترونیکی در طول زمان می­‌شود. علاوه بر این، قرارداد هماهنگی پیشنهاد شده به صورت کارآمد عملکرد بازارگاه الکترونیکی و فروشندگان را بهبود می‌­دهد.

واژه‌های کلیدی: زنجیره تأمین الکترونیکی، سیاست زمان تحویل، سیاست تخفیف، شرایط رقابتی، بازی دینامیک.
نشانی الکترونیکی دانشجو:  samira_ebrahimiind.iust.ac.ir

 

دفعات مشاهده: 453 بار   |   دفعات چاپ: 96 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

CAPTCHA
   
سایر مطالب این بخش سایر مطالب این بخش نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ ارسال به دوستان ارسال به دوستان

کلیه حقوق مادی ومعنوی این سایت متعلق به دانشگاه علم وصنعت ایران میباشد .هرگونه برداشت با ذکر منبع ، بلامانع است.

Persian site map - English site map - Created in 0.12 seconds with 48 queries by YEKTAWEB 4657