[صفحه اصلی ]   [ English ]  
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
درباره دانشگاه::
درباره روابط عمومی::
معرفی افراد::
فرآیندهای کاری::
بروشور ها و کاتالوگ های تولیدی توسط اداره روابط عمومی::
اخبار دانشگاه::
افتخارات دانشگاه::
دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی::
تسهیلات پایگاه::
اخبار ویژه ورودی های جدید1402::
آرشیو ماهنامه خبری وزارت علوم::
آرشیو گزارش های تصویری::
تور مجازی::
::
آرشیو نشریه پیام

AWT IMAGE

AWT IMAGE
نشریه پیام شماره 90
نشریه پیام شماره89
نشریه پیام شماره ۸۸
نشریه پیام- شماره 87
نشریه پیام شماره 86

نشریه پیام شماره 85
نشریه پیام شماره 84

نشریه پیام شماره 83

نشریه پیام شماره 82

نشریه پیام شماره 81

نشریه پیام شماره 80

آرشیو نشریه پیام

..
آرشیو خبرنامه الکترونیک دانشگاه

AWT IMAGE

خبرنامه شماره ۳۹۸

خبرنامه شماره ۳۹۷

خبرنامه شماره ۳۹۶

خبرنامه شماره ۳۹۵

خبرنامه شماره ۳۹۴

خبرنامه شماره ۳۹۳

خبرنامه شماره ۳۹۲

خبرنامه شماره ۳۹۱

خبرنامه شماره ۳۹۰

خبرنامه شماره ۳۸۹

خبرنامه شماره ۳۸۸

خبرنامه شماره ۳۸۷

خبرنامه شماره ۳۸۶

آرشیو خبرنامه الکترونیک

..
آرشیو خبرنامه آموزش عالی
..
حدیث از حضرت علی(ع)
مَن جاءَتهُ مَنِیَّتُهُ وهُوَ یَطلُبُ العِلمَ فبَینَهُ وبَینَ الأنبیاءِ دَرَجَهٌ؛
هر کس در حال طلب دانش مرگش فرا رسد ، میان او و پیامبران تنها یک درجه تفاوت باشد .
..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
:: دفاعیه دکتری در دانشکده مهندسی صنایع ::
 | تاریخ ارسال: 1403/2/16 | 
دفاعیه دکتری در دانشکده مهندسی صنایع
مینا نوری هرزویلی (دانشجوی دکتری رشته مهندسی صنایع)،  ۱۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ از رساله دکتری خود با عنوان «مدلسازی تخفیف پویا با در نظر گرفتن ملاحظات موجودی در خرده‌فروشی‌های آنلاین» دفاع خواهد نمود. 
چکیده این رساله که ‏ به راهنمایی دکتر سیدمهدی حسینی مطلق انجام شده، به شرح زیر است. ضمنا این جلسه دفاعیه ساعت ۸:۳۰ در کلاس ۲۰۸ (طبقه دوم دانشکده مهندسی صنایع) برگزار می‌شود.
چکیده:
ارائه تخفیف، یکی از استراتژیهای پرکاربرد خرده‌فروشان برای ارتقای سطح فروش است. با این حال، موفقیت پیشنهاد تخفیف در گروی این مسئله است که پیشنهادات تخفیف، تا چه حد در رابطه با عوامل دیگر در سیستم فروش‌ مدیریت شوند. این رساله مدل‌هایی را توسعه می‌دهد که پیشنهاد تخفیف بهینه را در سیستم‌های خرده‌فروشی تعیین می‌کند. نتایج مدل نشان می‌دهد که چگونه شرایط بازار، هزینه‌های خرید از بالادستی و افزایش سطح فروش کالا بر تخفیف ارائه شده تاثیر خواهد داشت. به طور کلی، مدل‌های ارائه شده رهنمودهایی برای مدیران فروش در مورد بهینه‌سازی تخفیف‌ها و حداکثر کردن سود حاصل از ارائه تخفیف فراهم می‌کنند.
واژه‌های کلیدی: پیشنهاد تخفیف، قیمت‌گذاری، خرده‌فروشی‌ها، رضایت مشتری
mina۱۹۹۱۲۱yahoo.com نشانی الکترونیکی دانشجو:  


 
دفعات مشاهده: 559 بار   |   دفعات چاپ: 91 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

CAPTCHA
   
سایر مطالب این بخش سایر مطالب این بخش نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ ارسال به دوستان ارسال به دوستان

کلیه حقوق مادی ومعنوی این سایت متعلق به دانشگاه علم وصنعت ایران میباشد .هرگونه برداشت با ذکر منبع ، بلامانع است.

Persian site map - English site map - Created in 0.12 seconds with 48 queries by YEKTAWEB 4657