[صفحه اصلی ]   [ English ]  
بخش‌های اصلی
مدیریت دانشکده::
درباره دانشکده::
قطب علمی" بهســــا"::
درباره مهندسی صنایع::
معرفی افراد::
امور آموزش::
امور پژوهش::
مرکز کامپیوتر::
دانشجویان::
اخبار دانشکده::
تقویم دانشکده::
تسهیلات پایگاه::
::
شعار دانشگاه علم و صنعت ایران
..
مرام‌نامه اساتید
..
منشور اخلاقی دانشجویان
..
اخبار و اطلاعیه‌‌های آموزشی

..
دفاعیه‌ها و سمینارها

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE 

AWT IMAGE

AWT IMAGE

..
کارآموزی
..
مطالب علمی
..
راهنمــای تصویب پروپــوزال دانشجویان کارشنــاسی ارشد
..
برنامه 8 ترمه (مقطع کارشناسی)

AWT IMAGE

..
امروز: جمعه مورخ 24 فروردین 1403
AWT IMAGE
AWT IMAGE
AWT IMAGE
AWT IMAGE
AWT IMAGE
AWT IMAGE
AWT IMAGE
AWT IMAGE

جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
آخرین مطالب سایر بخش‌ها
:: مراسم گرامیداشت مقام شهید و تجدید میثاق با شهدای والامقام در دانشگاه برگزار گردید/ ۲۲اسفند ۱۴۰۲
:: جلسه تکریم و معارفه معاون فرهنگی و اجتماعی / ۱۹اسفند ۱۴۰۲
:: راهیان دانش، مدرسه پسرانه دکتر مصاحب/۱۵اسفند ۱۴۰۲
:: جمله‌ای به فارسی از امام صادق علیه‌السلام
:: رزومه فارسی د.میرمحمدصادقی
..
نظرسنجی
نقطه قوت سایت دانشکده صنایع کدام گزینه است؟
درج اطلاعیه های آموزشی
درج اخبار کنفرانس ها و همایش ها
درج اخبار دانشجویان و عمومی
امکانات سایت( ارسال پیام، پرسش،نظر و...)
   
..
:: دفاعیه دکتری ::
 | تاریخ ارسال: 1402/12/3 | 

سعید ناصحی‌مقدم دانشجوی دکتری رشته مهندسی صنایع، از رساله خود با عنوان «بهینه‌سازی انتشار تأثیر در شبکه‌های اجتماعی با توجه به قابلیت اطمینان و زمان انتشار»‏‎ ‎به راهنمایی آقای دکتر فتحیان ۱۵ اسفند ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۷ دفاع خواهد نمود‎. 

شماره دانشجوئی: ۹۶۸۷۱۰۸۸
نشانی الکترونیکی: nasehimoghaddamind.iust.ac.ir
استاد راهنما:  آقای دکتر محمد فتحیان
استاد مشاور:  آقای دکتر بابک امیری
اساتید داور داخلی: آقای دکتر مهدی غضنفری- آقای دکتر محمدرضا رسولی
اساتید داور خارجی:  آقای دکتر محمدجعفر تارخ- آقای دکتر محمدامین فضلی
زمان دفاع: ۱۵ اسفند ماه ۱۴۰۲- ساعت ۱۷ - کلاس ۲۰۸ ( طبقه دوم دانشکده)

چکیده:

اعضای یک جامعه یا انجمن که تصمیمات آنها امکان بالایی برای ترغیب دیگران در  پذیرش آن تصمیمات تأمین می‌کنند، فرصتی برای مدیریت اصلاح نگرش جامعه نسبت به یک ترجیح خاص فراهم می کنند. یافتن چنین اعضایی چالش برانگیزترین جنبه هر کمپین تبلیغاتی است. در اصل چنین اعضایی را می‌توان مؤثرین آن جامعه دانست. از طرفی وقتی صحبت از شناسایی مؤثرین می‌شود، علم شبکه یک رشته علمی جذاب است. مدل‌سازی یک جامعه بوسیله شبکه‌ای از روابط، محققان شبکه را قادر می‌سازد تا به این چالش بپردازند. رویکرد سنتی، عبارتست از تعریف معیارهای سطح کنشگر در شبکه و شناسایی مؤثرین از طریق رتبه‌‌بندی کنشگران در معیارهای تعریف شده‌. اساساً این رویکرد ایستا، از چگونگی تأثیر کنشگران برجسته شبکه بر دیگران غافل است.

رویکرد مدرن در شناسائی مؤثرین، تعریف مسأله تأثیر بیشینه اجتماعی است. این رویکرد دربرگیرنده پویایی انتشار در سراسر یک شبکه اجتماعی از طریق یک مدل انتشار است، که تحت آن مؤثرین پذیرش یک عمل یا ایده خاص را در بالاترین سطح ممکن در یک شبکه اجتماعی تسهیل می‌کنند. با وجود استقبال گسترده محققین از رویکرد فوق و ارائه مشارکتهای متنوع و جذاب در این زمینه، بخصوص توسعه الگوریتم‌های مختلف، توجه کمی به مقوله عدم قطعیت، مشخصاً قابلیت اطمینان، و زمان انتشار شده‌است. بعبارت بهتر پدیده انتشار در رویکرد فوق متضمن گستره تأثیر تصادفی است که تغییرات آن در شناسائی مؤثرین کمتر بررسی شده‌ است. بعلاوه زمان انتشار بعنوان یک متغیر تصادفی منعکس کننده تعداد دوره‌های متمایز و متوالی انتشار تأثیر تا همگرایی، در مشارکت‌های الگوریتمی کمتر مورد توجه بوده‌است. لذا پاسخ‌های جایگزین پاسخ الگوریتم‌های کلاسیک مسأله تأثیر بیشینه، که واجد ملاحظات عدم قطعیت و زمان انتشار باشند در این رساله مورد بررسی و مطالعه قرار گرفته‌اند.
واژگان کلیدی: ۱. مسأله تأثیر بیشینه اجتماعی ۲. پاسخ‌های جایگزین برای مسأله تأثیر بیشینه ۳. تأثیر بیشینه ریسک کور ۴. تأثیر بیشینه ریسک گریز ۵. تأثیر بیشینه ریسک کمینه ۶. تأثیر بیشینه زمان کمینه ۷. چارچوب الگوریتم ژنتیک برای تأثیر بیشینه ۸. توزیع واریانس همگن روی پاسخ‌های جایگزین بدون گسترش عمق نفوذ

دفعات مشاهده: 418 بار   |   دفعات چاپ: 76 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

CAPTCHA
   
سایر مطالب این بخش سایر مطالب این بخش نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ ارسال به دوستان ارسال به دوستان

مطالب مشابه


کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه علم و صنعت ایران می‌باشد. نقل هرگونه مطلب با ذکر منبع بلامانع می‌باشد.

Persian site map - English site map - Created in 0.13 seconds with 57 queries by YEKTAWEB 4642