فوری - قابل توجه متقاضیان پذیرش کارشناسی ارشد ۱۴۰۰

 | تاریخ ارسال: 1400/6/14 | 

به اطلاع کلیه متقاضیان پذیرش کارشناسی ارشد مهندسی برق و مهندسی پزشکی آزمون ۱۴۰۰ می رساند: دانشکده مهندسی برق دانشگاه علم و صنعت ایران امسال برای اولین بار در کشور، دررشته گرایش مهندسی پزشکی- مهندسی عصبی شناختی براساس برنامه جدید مصوب وزارت عتف در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو می پذیرد.

مهندسی عصبی-شناختی یک گرایش جدید بین رشته ای است که ابعاد مختلفی در زمینه های مهندسی پزشکی، علوم اعصاب، روانشناسی، توانبخشی، مهندسی کامپیوتر و مهندسی برق را در بر می گیرد و درحال حاضر در تعداد محدودی از دانشگاه های برتر جهان ارائه می گردد. در این گرایش با ترکیب دانش مهندسی پزشکی با تجربیات و مشاهدات موجود در علوم اعصاب شناختی، به آنالیز، طراحی، ارتقا و ارزیابی سیستمهای پیچیده عصبی-شناختی پرداخته میشود. در این دوره دانش آموختگان بطور عمیق با نحوه بکارگیری روش های مهندسی در بررسی سـازوکارسیستم عصبی انسان آشنا شـده و توانمندی های لازم را بـرای گسـترش فناوری های عصبی در تشـخیص، درمـان و توانبخشی پیـدا خواهند کرد.
طبق هماهنگی انجام شده با سازمان سنجش آموزش کشور، اطلاعات کد رشته محل مربوطه تا بعداز ظهر روز یکشنبه ۱۴۰۰/۶/۱۴ در اصلاحیه سری دوم دفترچه راهنمای انتخاب رشته در سایت سازمان قرار می گیرد و متقاضیانی که قبلاً نسبت به انتخاب کدرشته محل‌های تحصیلی اقدام نموده‌اند نیز می‌توانند در صورت تمایل تا دوشنبه ۱۴۰۰/۶/۱۵، نسبت به ویرایش کدرشته محل‌های انتخابی خود و اضافه نمودن این کد رشته محل جدید اقدام کنند.

دفعات مشاهده: 5230 بار   |   دفعات چاپ: 340 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر