آگهی تجدید مناقصه عمومی دو مرحله ای سرویس و نگهداری تأسیسات دانشگاه
دانشگاه علم و صنعت ایران در نظر دارد انجام خدمات مشروحه ذیل را به پیمانکاران حقوقی صلاحیت دار، واجد شرایط و توانمند با شرایط ذیل واگذار نماید:
موضوع خدمات |
تاریخ شروع و پایان قرارداد |
مبلغ تضمین شرکت در مناقصه (ریال) |
تاریخ و زمان بازگشایی پاکات الف و ب |
تاریخ و زمان بازگشایی پاکات ج |
سرویس و نگهداری تأسیسات مکانیکی، برقی و سیستم حفاظت کاتودیک خط گازرسانی و اپراتوری مرکز تلفن و شبکه مخابراتی دانشگاه علم و صنعت ایران در قالب قرارداد یکساله |
۱۴۰۰/۰۶/۰۱ لغایت ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ |
۲.۸۷۸.۵۴۳.۶۴۱ |
روز دو شنبه
۱۴۰۰/۰۵/۱۱
ساعت ۱۰ صبح |
روز یکشنبه
۱۴۰۰/۰۵/۱۷
ساعت ۱۰ صبح |
تاریخ و محل ارائه اسناد مناقصه به متقاضیان شرکت در مناقصه:
از روز شنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۴/۲۶لغایت روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ به مدت پنج روز ضمن مراجعه به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir نسبت به دریافت اسناد و مدارک مناقصه اقدام نمائید.
نوع و تضمین شرکت در مناقصه به دانشگاه:
به یکی از شکلهای زیر:
الف) واریز نقدی به حساب شماره ۱۱۴۴۶۰۴۵۱ و شماره شبای: ۷۷۰۱۸۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۱۱۴۴۶۰۴۵۱IR نزد بانک تجارت شعبه دانشگاه علم و صنعت ایران کد ۱۱۴۴ به نام سپرده دانشگاه علم و صنعت ایران
ب) ضمانتنامه بانکی معتبر با حداقل ۳ ماه اعتبار و قابل تمدید به مدت سه ماه دیگر.
ج) چک تضمین شده بانکی
مهلت و محل تحویل پاکات مناقصه به دانشگاه:
به متقاضیان جهت تحویل پاکات الف خود به دبیرخانه مرکزی دانشگاه و همچنین بارگزاری پاکات ب و ج در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس WWW.Setadiran.ir از روز پنج شنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ لغایت پایان وقت اداری (۱۴:۳۰) روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ (به مدت یازده روز) وقت داده میشود.
شرایط و توضیحات مهم:
۱) در صورت عدم عضویت قبلی مناقصه گران در سامانه مذکور، مراحل ثبت نام و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند.
۲) اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت در سامانه: مرکز تماس: ۴۱۹۳۴-۰۲۱ و دفتر ثبت نام: ۸۸۹۶۹۷۳۷ و ۸۵۱۹۳۷۶۸ و جهت اطلاعات تماس دفاتر ثبت نام سایر استانها، در سایت www.setadiran.ir بخش "ثبت نام/ پروفایل تأمین کننده/ مناقصه گر" موجود است.
۳) به پیشنهادهای فاقد تضمین یا تضمین کمتر از مبلغ تعیین شده یا بدون مهر و امضاء تعهدآور یا امضاء مخدوش و استفاده از مهر امضاء به جای امضاء اصل و پیشنهادهای مشروط و پیشنهادهایی که پس از انقضاء مهلت مقرر تحویل شود، به هیچ وجه ترتیب اثر داده نخواهد شد.
۴) دارا بودن گواهی تأیید صلاحیت معتبر از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مراجع ذیربط
۵) دارا بودن توان مالی و حسن شهرت
۶) دارا بودن توان مدیریتی و اجرایی و سابقه مرتبط و مفید با توجه به موضوع و حجم مناقصه بر اساس قراردادهای منعقده طی سه سال اخیر و گواهی حسن انجام کار آنها
۷) فرم ارزیابی کیفی مناقصه گران، به پیوست شرایط مناقصه می باشد.
۸) پس از بازگشایی پاکت های "الف و ب" در کمیسیون مناقصه، پاکت های "ب" جهت بررسی و ارزیابی به کمیته فنی بازرگانی ارجاع و پس از اعلام نظر آن کمیته پاکت های "ج" حاوی پیشنهاد قیمت پیشنهاد دهندگان واجد شرایط در کمیسیون مناقصه افتتاح و نتیجه مناقصه تعیین می گردد.
۹) شرکت در مناقصه و ارائه پیشنهاد هیچ گونه حقی برای شرکت کنندگان ایجاد نمی نماید و دانشگاه با عنایت به صرفه و صلاح خود، هریک از پیشنهادها را قبول یا رد می نماید.
۱۰) حضور پیشنهاد دهندگان یا نمایندگان رسمی آنها در کمیسیون مناقصه در زمان بازگشایی پاکت ها بلامانع است.
۱۱) سایر اطلاعات و مدارک مورد نیاز، در اسناد مناقصه مندرج می باشد.
۱۲) جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های ۷۷۲۰۸۱۱۳-۷۷۲۴۰۰۶۰-۷۷۲۴۰۴۲۱ اداره کارپردازی دانشگاه تماس حاصل نمائید.
|