به اطلاع می رساند کلیه دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد که به هر دلیل در نیمسال جاری بیش از حد مجاز غیبت داشته اند و در شرف محرومیت از امتحان توسط استاد درس میباشند ، لازم است در اسرع وقت و حد اکثر تا پایان آذر ماه و قبل محرومیت از امتحان توسط استاد، نسبت به حذف اضطرای درس اقدام نمایند.