نشست مسئولین دانشکده مهندسی راه آهن و انجمن صنفی شرکتهای حمل و نقلی ریلی و خدمات وابسته
در تاریخ اول مهرماه ۱۳۹۹ نشست میان مسئولین دانشکده مهندسی راه آهن و انجمن صنفی حمل و نقل ریلی در ارتباط با زمینه های گسترش همکاری میان دانشکده و این انجمن در دفتر انجمن صنفی حمل و نقل ریلی تشکیل گردید. این جلسه با حضور دکتر یقینی ریاست دانشکده، دکتر رضوانی معاون پژوهشی و دکتر احدی معاون آموزشی دانشکده و دکتر تقی زاده دبیر انجمن صنفی حمل و نقل ریلی برگزار گردید.

در این نشست پیرامون موارد همکاری مشترک شامل کارآموزی و پایان نامه های دانشجویی، آموزش های تخصصی ، پروژه های صنعتی، ایجاد اتاق فکر لجستیک، ایجاد مرکز تست ریلی و پیشنهاد رگولاتری حمل و نقل و ایجاد کارگروه حمل و نقل در لایه های تصمیم گیری مجلس بحث و گفتگو شد. |