[صفحه اصلی ]   [ English ]  
بخش‌های اصلی
درباره دانشکده::
اخبار ::
کمک آموزشی::
آموزش::
پژوهش::
معرفی افراد::
دانشجویان::
امکانات::
تسهیلات پایگاه::
::
هشتمین کنفرانس بین المللی
..
تالار افتخارات

AWT IMAGE

..
دفاعیه‌ها

AWT IMAGE

..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
بازدید علمی

گزارش‌های بازدید دانشکده

..
منشور اخلاقی

AWT IMAGE

..
:: محمد مهر علی ::
 | تاریخ ارسال: 1394/4/21 | 

  نام ونام خانوادگی : محمد مهرعلی

  اطلاعات تماس : دانشگاه علم و صنعت ایران، دانشکده مهندسی راه آهن

  شماره تلفن :50- 77240540- داخلی 6105 و 6142

  آدرس پست الکترونیک: m_mehrali@rail.iust.ac.ir

 

  رشته ومحل تحصیل دوره کارشناسی : خط و سازه های فنی، دانشگاه علم و صنعت ایران

  معدل دوره کارشناسی : 55/16

  رشته و محل تحصیل دوره کارشناسی ارشد : مهندسی خطوط ریلی، دانشگاه علم و صنعت ایران

  معدل دوره کارشناسی ارشد : 61/18

  عنوان پایان نامه کارشناسی : بررسی سختی قائم خطوط بدون بالاست

  عنوان پایان نامه کارشناسی ارشد : تحلیل دینامیکی خطوط بدون بالاست با در نظر گرفتن سختی تصادفی و بارگذاری تصادفی

  عنوان پایان نامه دکتری : -

  اساتید راهنمای پایان نامه دکتری : دکتر سعید محمدزاده، دکتر مرتضی اسماعیلی

  اساتید مشاور پایان نامه دکتری : -

  کتب : مرتضی اسماعیلی، محمدعماد مطیعیان، محمد مهرعلی، حامد داودآبادی، «خطوط ریلی بدون بالاست، الزامات و کاربردها»، انتشارات پلیکان، 1390

مقالات : 1. Meysam Naeimi, Jabbar Ali Zakeri, Morteza Esmaeili, Mohammad Mehrali., (2015) Dynamic response of sleepers in a track with uneven rail irregularities using a 3D vehicle–track model with sleeper beams, Archive of Applied Mechanics, 10.1007/s00419-015-1012-9. 2. Naeimi, M.,Tatari, M., Esmaeilzadeh, A., Mehrali, M., (2014) Dynamic interaction of the monorail-bridge system using a combined finite element - multibody based model. Journal of Multi-Body Dynamics. doi: 10.1177/1464419314551189. 3. Mohammadzadeh, S., Esmaeili, M., Mehrali, M. (2013) Dynamic Response of Double beam Rested on Stochastic Foundation under Harmonic Moving Load. International Journal for Numerical and Analytical Methods in Geomechanics, DOI: 10.1002/nag.2227. 4. Esmaeili, M., Mohammadzadeh, S., Mehrali, M. (2013) Finite Element Modeling of Dynamic Behavior of a Coupled Vehicle-Floating Slab Track System. Submitted to Structural Engineering and Mechanics, An International Journal, (Article is under Review, manuscript ID: SEM48546C). 5. Mehrali, M., Mohammadzadeh, S., Esmaeili, M., Nouri, M. (2014) Investigating on Vehicle-Slab Track Interaction Considering Random Track Bed Stiffness. International Journal of Science and Technology, Transaction A, Civil Engineering, Vol.21, No. 1, 82-90. 6. Esmaeili, M., Mohammadzadeh, S., Mehrali, M. (2013) Modelling and analysis of slab track using random stiffness for track bed. 3rd International conference on recent advances in railway engineering, ICRARE 2013, Tehran, Iran.

  7. Fathali, M., Esmaeili, M., Mehrali, M. (2012) A new model to predict railroad vehicle overturning using neural network. 10th International Heavy Haul Conference, Delhi, India.

  8. Mehrali, M. (2013) Sensitivity Analysis on Dynamic Behaviour of Slab Track Using Oscillating Moving Load. Rail Joint Conference, JRC2013, Tennessee, USA.

  9. Esmaeili, M., Mehrali, M., Shadkam, H, Shadfar, M (2014) Design Spectra for Dynamic Analysis of Railway Slab Track. 16th International Conference on Rail Transportation, Tehran, Iran .

  10. Esmaeili, M., Ahadi, M., Fathali, M., Mehrali, M. (2012) A new Model to predict vehicle derailment in switch track using neural network. Journal of Transportation Engineering, 3 (3): 271-280 (In Persian, www.iste.ir)

  11. Mehrali, M., Esmaeili, M., Mohammadzadeh, S. (2012) Investigation the Dynamic Behaviour of Slab Track Using Analytical and Finite Element Method. 2nd international conference on acoustics and vibration ISAV- 2012, Tehran, Iran.

  12. Esmaeili, M., Mehrali, M. (2012) Investigation on different method of railway track stiffness. 9th International Congress on Civil Engineering, 9icce, Esfahan, Iran.

  13. Moghadasnejad, F., Fathali, M., Mehrali, M. (2011) Investigation on the effect of longitudinal irregularity on excess dynamic load in railway track using interaction simulation in MATLAB. 13th International Conference on Rail Transportation, Tehran, Iran.

  14. Esmaeili, M., Mehrali, M., Yarbakhti, P. (2011) Investigation on mechanical behaviour of ballast using experimental method. 6th National Conference on Civil Engineering, 6ncce, Semnan, Iran.

 

  اختراع وابتکارات: --

  

دفعات مشاهده: 3428 بار   |   دفعات چاپ: 594 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
سایر مطالب این بخش سایر مطالب این بخش نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ ارسال به دوستان ارسال به دوستان
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دانشکده مهندسی راه آهن دانشگاه علم و صنعت ایران می باشد. استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع می باشد.
Persian site map - English site map - Created in 0.2 seconds with 60 queries by YEKTAWEB 4657