اطلاعیه مهم و فوری در خصوص حذف اضطراری بدینوسیله به اطلاع کلیه دانشجویان گرامی پردیس می رساند، درخواست های حذف اضظراری دروس در نیمسال تحصیلی جاری، با شرایط زیر قابل بررسی و اعمال است: 1- ثبت الکترونیکی درخواست حذف اضطراری توسط دانشجو در سیستم آموزش دانشگاه از مسیر:(( ثبت نام، درخواست حذف اضطراری)) حد اکثر تا آخر هفته جاری 2- ارائه درخواست کتبی حذف اضطراری از طریق فرم مربوطه به آموزش دانشکده ذیربط حداکثر تا آخر هفته جاری 3- بررسی و تایید آموزش دانشکده، آموزش پردیس و نهایتا تحصیلات تکمیلی دانشگاه ضمنا خاطر نشان می سازد طبق آئین نامه آموزشی دوره های کارشناسی ارشد: 1- حذف اضطراری در هر ترم فقط برای یک درس و در طول دوران تحصیل مجموعا دو بار قابل انجام است. 2- حذف اضطراری منوط به تایید استاد ( از طریق درج امضا در فرم مربوطه) می باشد. 3- شهریه دروسی که حذف می شوند عودت داده نخواهد شد. 4- درخواستهای حذف اضطراری بعد از اعمال در سیستم قابل انصراف نیستند. همچنین با توجه به اینکه برخی از دروس، یک ترم در میان ارائه می شوند و برخی ازدروس، پیش نیاز دروس دیگر در ترمهای بعدی می باشند، توصیه می شود قبل از درخواست حذف اضطراری حتما با آموزش دانشکده مشورت فرمائید با آرزوی موفقیت امور آموزش پردیس- 30/1/93 |