 گزارش بازدید از مرکز مدیریت راه های کشور در تاریخ 25 فروردین ماه 1393 تعداد 10 نفر از دانشجویان کارشناسی ارشد کلاس مدیریت ایمنی بهمراه استاد درس (دکتر مرتضی باقری) از مرکز مدیریت ایمنی راه های کشور بازدید به عمل آورد. هدف اصلی از این بازدید برگزاری جلسه ای با دفتر ایمنی در خصوص "اولین بازبینی ایمنی راه های کشور" در سال 92 و پرسش و پاسخ به منظور مقایسه آموخته های دانشجویان در کلاس بود. در بخش اول این بازدید دانشجویان طی جلسه ای با مرکز مدیریت راه های کشور از نظر تاریخچه، ساختار و فعالیتهای کلیدی و سامانه های آنها آشنا گردیدند. همچنین از بخش سامانه 141 در دو بخش اجرایی و پیگیری و پاسخگویی بازدید به عمل آوردند. بخش دوم این بازدید برگزاری جلسه ای با دفتر ایمنی و مسئولین مرتبط با پروژه ایمنی راه های کشور با تصاویر مربوط به انجام پروژه، نتیجه آن را برای دانشجویان ملموس تر نمود به طور کلی مسئولین اصلی آن و موانع و نتایج اجرای آن از دست آوردهای اصلی این بازدید برای دانشجویان بود. 
در پایان از کلیه دست اندرکاران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای جناب اقایان مهندس علامی، مهندس آدم نژاد، مهندس قربانی جهت هماهنگی و همکاری تشکر و قدردانی می گردد. |