قابل توجه دانشجویان گرامی رشته مهندسی برق بدینوسیله به اطلاع می رساند طبق اعلام استاد محترم درس بهره برداری از سیستم های قدرت پیشرفته (دکتر جدید)، کلاس این درس در روز چهارشنبه (20/1/93) تشکیل نمی شود و به جای آن، کلاس جبرانی، روز پنج شنبه (21/1/93) ساعت 13 تا 16 برگزار می شود. با آرزوی موفقیت امور آموزش پردیس- 19/1/93 |