
بسمه تعالی
قابل توجه دانشجویان درس سمینار کارشناسی ارشد آموزش الکترونیکی نیمسال دوم 91-92
نمره اعلام شده برای سمینار کارشناسی ارشد، مربوط به امتحان با ارفاق 4 نمره بوده است. بنا بر این هیچگونه اعتراضی در مورد آن پذیرفته نمیشود.
کسانی که تقاضای افزایش نمره دارند، این کار صرفاً با ارائه گزارش سمینار امکانپذیر است. به این ترتیب که نصف نمره از امتحان و نصف دیگر از گزارش سمینار حساب خواهد شد.
برای دریافت موضوع گزارش سمینار، صرفاً به جناب آقای دکتر برنگی (مدیر گروه) مراجعه نمایید.
|