[صفحه اصلی ]   [ English ]  
بخش‌های اصلی
مدیریت دانشکده::
درباره دانشکده::
قطب علمی" بهســــا"::
درباره مهندسی صنایع::
معرفی افراد::
امور آموزش::
امور پژوهش::
مرکز کامپیوتر::
دانشجویان::
اخبار دانشکده::
تقویم دانشکده::
تسهیلات پایگاه::
::
شعار دانشگاه علم و صنعت ایران
..
مرام‌نامه اساتید
..
منشور اخلاقی دانشجویان
..
اخبار و اطلاعیه‌‌های آموزشی

..
دفاعیه‌ها و سمینارها

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE 

AWT IMAGE

AWT IMAGE

..
کارآموزی
..
مطالب علمی
..
راهنمــای تصویب پروپــوزال دانشجویان کارشنــاسی ارشد
..
برنامه 8 ترمه (مقطع کارشناسی)

AWT IMAGE

..
امروز: دوشنبه مورخ 8 اردیبهشت 1404
AWT IMAGE
AWT IMAGE
AWT IMAGE
AWT IMAGE
AWT IMAGE
AWT IMAGE
AWT IMAGE
AWT IMAGE

جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
آخرین مطالب سایر بخش‌ها
:: درگذشت پدر گرامی دانشجوی شهید حسین شکرائیان - ۱۴۰۳/۱۲/۲۳
:: طرح تقدیر و تشویق فرزندان روزه اولی اساتید و کارکنان دانشگاه/ رمضان ۱۴۴۶/ اسفند ۱۴۰۳
:: نشست فرهنگی اساتید /"بهره گیری صحیح از قرآن" / استاد مهدی نخاولی/ ۱۴۰۳/۱۲/۲۰
:: نشست فرهنگی اساتید / جایگاه تدبر در قرآن، در رابطه ما و قرآن / ۱۴۰۳/۱۲/۱۳
:: نشست فرهنگی اساتید با موضوع: " جریان شناسی مهدویت/ ۲۹ بهمن ۱۴۰۳
..
نظرسنجی
نقطه قوت سایت دانشکده صنایع کدام گزینه است؟
درج اطلاعیه های آموزشی
درج اخبار کنفرانس ها و همایش ها
درج اخبار دانشجویان و عمومی
امکانات سایت( ارسال پیام، پرسش،نظر و...)
   
..
:: دفاعیه دکتری ::
 | تاریخ ارسال: 1391/10/24 | 

 

AWT IMAGE

  عنوان رساله : استفاده از مدلهای استوکاستیک برای پیش بینی حادثه و بررسی عدم قطعیت همراه آن

 

  دانشجو: روزبه قوسی  E_Mail: ghousi@iust.ac.ir

  استاد راهنما: دکتر سید غلامرضاجلالی نائینی

  استاد مشاور: دکتر احمد ماکوئی

  تاریخ دفاع: چهارشنبه  مورخه 20/10/91 ساعت 14:00

  مکان: سالن شهید شهبازی

 

  چکیده

  حادثه بعنوان یکی از مهمترین مشکلات و دغدغه های مدیران تولید محسوب میگردد، که در صورت بروز در واحدهای صنعتی، میتواند ضمن آسیب رسانی به کارگران، خسارتهای مالی سنگینی همانند اختلال در روند تولید را باعث شود.

  تحقیقات زیادی در حوزه ریسک و مدیریت حادثه توسط محققین انجام گردیده است. در این مطالعه کلیه مقالات موجود بررسی و سپس از منظر محتوایی در پنج دسته موضوعی تقسیم بندی گردید.

  در این تحقیق سعی بر این است که پیش بینی حادثه در شرایط پویا و با در نظر گرفتن عوامل انسانی و همینطور عوامل بیرونی همانند شرایط محیطی، ماشین آلات و عوامل سازمانی مورد توجه قرارگیرد.

  در ابتدا مجموعه داده های واقعی حادثه با استفاده از روابط ریاضی مرتبط مورد بررسی قرار گرفته و ضمن تعیین توابع توزیع آماری مناسب، احتمال رخداد حادثه برآورد گردید. در گام بعدی در راستای برآورد امکان رخداد حادثه،‌ با مورد توجه قرار دادن کلیه عوامل تاثیرگذار در بروز حادثه و استفاده از منطق فازی و بکارگیری اعداد فازی مثلثی و ذوزنقه ای تعیین گردید.

  مفاهیم احتمال و امکان حادثه در مدل هیبریدی توامان در نظر گرفته شده، ضمن تبدیل توزیع نمایی احتمال به توزیع نمایی امکان، خروجی مدل بعنوان پیش بینی امکان رخداد حادثه محسوب میگردد.  

دفعات مشاهده: 6497 بار   |   دفعات چاپ: 852 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 68 بار   |   0 نظر

CAPTCHA
   
سایر مطالب این بخش سایر مطالب این بخش نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ ارسال به دوستان ارسال به دوستان

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه علم و صنعت ایران می‌باشد. نقل هرگونه مطلب با ذکر منبع بلامانع می‌باشد.

Persian site map - English site map - Created in 0.16 seconds with 57 queries by YEKTAWEB 4709