
نظر به سوال و تقاضای مکرر داوطلبان ورود به دوره های آموزش الکترونیکی
دانشگاه علم و صنعت ایران بدینوسیله به اطلاع علاقه مندان گرامی می رساند: 1- موضوع پذیرش دانشجو برای نیمسال دوم
سال تحصیلی 92-1391 در دوره های آموزش الکترونیکی دانشگاه در دست بررسی است. 2- در صورت قطعی شدن موضوع پذیرش، اطلاعات لازم از قبیل: تاریخ آزمون، رشته ها و
گرایشهای تحصیلی مصوب، زمان و نحوه ثبت نام و ..... از طریق همین سایت اطلاع رسانی
خواهد شد. 3- در صورت تصویب، زمان برگزاری آزمون، احتمالا در نیمه دوم آذر ماه و یا نیمه
اول دی ماه خواهد بود. 4- علاقه مندان می توانند از نیمه دوم آبان ماه به بعد جهت اطلاع یافتن از پذیرش
دانشجو، اطلاعیه های مندرج در سایت حاضر را دنبال نمایند. 5- خاطر نشان می سازد موضوع پذیرش دانشجودر دوره های آموزش الکترونیکی فقط از
طریق آزمون و فقط برای مقطع کارشناسی ارشد موضوعیت دارد. به عبارت دیگر دانشگاه
برنامه ای برای پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی و یا پذیرش دانشجو بدون آزمون در
پیش نخواهد داشت. 6- موکدا خواهشمند است از مراجعه حضوری و یا تلفنی به دانشگاه در این خصوص
خودداری فرمائید. مرکز آموزش الکترونیکی 11/7/1391 |