وظایف و اختیارات هیأت ممیزه: 1- دریافت مدارک ارتقاء و تبدیل وضعیت اساتید و آماده سازی آنها جهت بررسی در کمیسیونهای تخصصی هیأت ممیزه 2- آماده نمودن پرونده های ارتقاء در صورت تصویب در کمیسیونها، جهت بررسی در هیأت ممیزه دانشگاه 3- تنظیم صورتجلسات و دستور جلسات هیأت ممیزه 4- رسیدگی به درخواست متقاضیان ارتقاء به مراتب مربی، استادیاری، دانشیاری و استادی 5- ارزیابی کیفیت انجام فعالیتهای فرهنگی - تربیتی - اجتماعی 6- ارزیابی فعالیتهای آموزشی 7- ارزیابی فعالیتها پژوهشی - فناوری 8- ارزیابی فعالیتهای علمی - اجرایی 9- تأیید امتیازات لازم جهت استفاده از فرصت مطالعاتی 10- بررسی وضعیت رکود علمی 11- بررسی احتساب سابقه خدمت (سوابق خدمت پیمانی قبل از تبدیل وضعیت) 12- بررسی پرونده علمی متقاضیان تبدیل وضعیت به رسمی آزمایشی 13- بررسی و ارزیابی فعالیتهای علمی اعضای هیأت علمی نمونه پیشنهادی ومعرفی به وزارت علوم |