ردیف | دانشگاه | مقطع تحصیلی | عنوان پایان نامه | استاد راهنما |
1 | علم و صنعت | کارشناسی ارشد | تجزیه و تحلیل سوانح ریلی و طراحی مدل برای پیش بینی اثر عوامل مؤثر در بروز تصادفات احتمالی | دکتر افندی زاده |
2 | علم و صنعت | کارشناسی ارشد | اولویت بندی عوامل موثر بر نگهداری و تعمیر لکو موتیوهای راه آهن با استفاده از روشهای تصمیم گیری چند معیاره | دکتر سجادی |
3 | علم و صنعت | کارشناسی ارشد | بررسی شوک حرارتی ناشی از سختکاری به کمک لیزر | دکتر پریسا حسینی تهرانی |
4 | علم و صنعت | کارشناسی ارشد | اولویت بندی عوامل موثر بر نگهداری و تعمیر لکو موتیوهای راه آهن با استفاده از روشهای تصمیم گیری چند معیاره | دکتر سجادی |
5 | علم و صنعت | کارشناسی ارشد | طراحی معماری ایستگاه راه آهن مرزی ایران و افغانستان با توجه به شکل گیری بازار منطقه مرزی | دکتر احسان اله رسولی |
6 | علم و صنعت | کارشناسی ارشد | بررسی وضعیت ارتعاشی واگن های در سیر با استفاده از شبکه های حسگر بی سیم | دکتر محسن سریانی |
7 | علم و صنعت | کارشناسی ارشد | ارزیابی فنی – اقتصادی برقی کردن خطوط ریلی پر تردد باری (محور بافق – بندر عباس) | دکتر زیاری |
8 | دانشکده راه آهن | کارشناسی ارشد | مدل سازی دو بعدی و تحلیل دینامیکی خط آهن تحت اثر بریدگی چرخ | دکتر جبار ذاکری |
9 | دانشکده راه آهن | کارشناسی ارشد | تاثیر ماشین پایدار ساز بر دوام هندسه خط | دکتر جبار ذاکری |
10 | دانشکده راه آهن | کارشناسی ارشد | بهینه سازی موقعیت ایستگاه ها در راه آهن | دکتر مهدی زاده |
11 | دانشکده راه آهن | کارشناسی ارشد | بررسی تجربی تقویت بسترخاکریز راه آهن با استفاده از ژئوسنتتیکها | دکتر نصر آزادانی |
12 | دانشکده راه آهن | کارشناسی ارشد | ترکیب اطلاعات چند سنسوری با استفاده از فیلتر ذرهای و کالمن برای تعیین موقعیت قطار | دکتر میر آبادی |
13 | دانشکده راه آهن | کارشناسی ارشد | مانیتورینگ وضعیت ماشین سوزن الکتریکی با استفاده از رویتگر حالت | دکتر احمد میر آبادی |
14 | دانشکده راه آهن | کارشناسی ارشد | ارزیابی سازگاری الکترو مغناطیسی محور شمار با تراکشن برقی بر اساس مدل سازی و شبیه سازی نرم افزاری | دکتر احمد میر آبادی |
15 | دانشکده راه آهن | کارشناسی ارشد | شبیه سازی و آنالیز کنترل توان و کشش لکوموتیو gt2bcw-2 | دکتر سیامک فرشاد |
16 | دانشکده راه آهن | کارشناسی ارشد | مطالعه میدانی افزایش مقاومت جانبی خطوط CWR | دکتر ذاکری |
17 | دانشکده راه آهن | کارشناسی ارشد | تشخیص و شناسایی خطا در سیستم ماشین سوزن با استفاده از الگوریتم فازی - عصبی | دکتر میر آبادی |
18 | دانشکده راه آهن | کارشناسی ارشد | عدم برخورد در سیستم حمل و نقل ریلی با تکیه بر سیستمهای چند عامله | دکتر محمد صندید زاده و دکتر بیژن معاونی |
19 | دانشکده راه آهن | کارشناسی ارشد | ارزیابی علل و پیامدهای ناشی از وقوع پیشامد نامطلوب خروج از خط قطار با استفاده از رویکرد یکپارچه تجربه و تحلیل درخت خطا و درخت وقایع فازی | دکتر محمد علی رضوانی |
20 | دانشکده راه آهن | کارشناسی ارشد | کاهش اثر ارتعاشات ناشی از عبور قطارها روی ساختمان های اطراف با استفاده از ایجاد trench در حریم خط راهآهن | دکتر مرتضی اسماعیلی |
21 | دانشکده راه آهن | کارشناسی ارشد | بررسی عوامل موثر بر خروج از قطارهای باری حامل مشتقات نفتی و تحلیل اثرات اقتصادی اقدامات کاهش ریسک در راه آهن ج.ا.ا | دکتر اسدی لاری |
22 | دانشکده راه آهن | کارشناسی ارشد | بررسی میدانی تاثیر ماسه های روان در افزایش نیروهای بین تراورس و بالاست | دکتر جبار علی ذاکری |
23 | دانشکده راه آهن | کارشناسی ارشد | بررسی تجربی تقویت بسترخاکریز راه آهن با استفاده از ژئوسنتتیکها | دکتر سید مسعود نصر آبادانی |
24 | دانشکده راه آهن | کارشناسی ارشد | " مطالعه میدانی افزایش مقاومت جانبی خطوط CWR | دکتر جبار علی ذاکری |
25 | دانشکده راه آهن | کارشناسی ارشد | شبیه سازی و آنالیز هارمونیکی شبکه راه آهن برقی | دکتر سیامک فرشاد0 |
26 | دانشکده راه آهن | کارشناسی ارشد | ارائه متدولوژی بررسی اثرات اقتصادی زیست محیطی شقوق مختلف حمل و نقل در ایران | دکترسید محمد حسینی |
27 | دانشکده راه آهن | کارشناسی ارشد | مدل سازی و بهینه سازی هزینه های نگهداری و تعمیر خطوط راه آهن با توجه به خرابی های ریل | دکتر محمد رضا سلیمانی یزدی |
28 | دانشکده راه آهن | کارشناسی ارشد | تاثیرماشین پایدارساز بر دوام هندسه خط | دکتر جبار علی ذاکری |
29 | دانشکده راه آهن | کارشناسی ارشد | پایش تغییر مکان جانبی خط آهن CWR با تراورس اصطکاکی در قوسها | دکتر جبار علی ذاکری |
30 | دانشکده راه آهن | کارشناسی ارشد | بررسی یدانی توزیع نیروهای وارد بر تراورس در قوس ها | دکتر سید جواد میر محمد صادقی |