[صفحه اصلی ]   [ English ]  
بخش‌های اصلی
مدیریت دانشکده::
درباره دانشکده ::
معرفی افراد::
گروه فیزیک حالت جامد::
گروه فیزیک اتمی-مولکولی::
امور آموزش::
امور پژوهش::
آزمایشگاه‌های تحقیقاتی::
آزمایشگاه های آموزشی::
اخبار و رویدادها::
تسهیلات پایگاه::
انجمن دانش آموختگان فیزیک::
::
آزمایشگاه خدمات تحقیقاتی فیزیک
..
پیشخوان خدمت گلستان
..
جذب پژوهشگر پسا دکتری - 1400

..
مقالات جدید سال 2021

..
نظرسنجی
سایت دانشکده فیزیک را چگونه ارزیابی می کنید؟
عالی
خوب
متوسط
ضعیف
   
..
جستجو

جستجوی پیشرفته
..
اطلاعات تماس
AWT IMAGE
آدرس: تهران، میدان رسالت،خیابان هنگام، دانشگاه علم و صنعت ایران، دانشکده فیزیک
تلفن دفتر دانشکده : 77240477
شماره نمابر : 77240497
تلفن مستقیم آموزش: 77240179 
آموزش-کارشناسی: 73225856    
تحصیلات تکمیلی: 73225892
پست الکترونیک: physics@iust.ac.ir
..
:: کانال اطلاع رسانی دانشکده فیزیک در تلگرام و بله ::
 | تاریخ ارسال: 1400/6/23 | 

کانال اطلاع رسانی دانشکده فیزیک در تلگرام و بله

به اطلاع اساتید و دانشجویان گرامی می رسانیم، جهت اطلاع رسانی به دانشجویان دانشکده فیزیک، کانال های زیر در تلگرام و بله تشکیل شده است:

https://t.me/iust_physics


https://ble.ir/iust_physics

با کلیک می توانید عضو شوید.

دفعات مشاهده: 271 بار   |   دفعات چاپ: 16 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
::
:: قابل توجه دانشجویان دکتری ورودی ۱۴۰۰ دانشکده فیزیک ::
 | تاریخ ارسال: 1400/6/6 | 
دانشجویان گرامی، درصورت مشورت با استاد راهنمای خود می توانند یک یا دو درس از دروس ذیل را (در صورتی که در دوره های گذشته این دروس را نگذرانده اند) اخذ کنند.
*دروس دوره دکترا بشرح ذیل می­باشد:*

گرایش اپتیک و لیزر:

  1.  اپتیک پیشرفته ۱    
  2.  اپتیک فوریه
  3. کاربردهای لیزر ۱

گرایش ماده چگال:

  1. ترابرد کوانتومی      
  2.  آنالیز سطح
دفعات مشاهده: 365 بار   |   دفعات چاپ: 25 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
::
:: جدول زمانبندی مصاحبه دکترا ۱۴۰۰ ::
 | تاریخ ارسال: 1400/3/21 | 
بسمه تعالی

جدول زمانبندی مصاحبه دکترا ۱۴۰۰


داوطلبان گرامی مصاحبه تخصصی دکترا دانشکده فیزیک

با توجه به جدول های زیر، زمان مصاحبه شما مشخص شده است. -
لطفا به موارد زیر توجه کنید:
۱-  در ابتدای زمان اعلام شده به اتاق مصاحبه به آدرس های زیر مراجعه کنید:
گروه ماده چگال:
گروه اتمی:

۲- در زمان مشخص شده برای مصاحبه منتظر باشید تا نوبت شما شود و به جلسه دعوت شوید. مصاحبه به ترتیبی که در لیست اعلام شده انجام می شود ولی امکان دارد زمان مصاحبه نفر اعلام شده در هر بازه زمانی بنا به دلایلی مانند کندی و یا قطعی اینترنت، دیرتر اتمام یابد و یا اینکه به دلیل مشکل اینترنت یکی از داوطلبان مصاحبه شما زودتر برگزار شود. بنابراین در کل بازه زمانی مشخص شده می بایست در اتاق جلسه حضور داشته باشید.

۳- اگر در زمان مشخص شده در دانشگاه دیگر وقت مصاحبه دارید و یا مشکلاتی از این قبیل وجود دارد، حتما با شماره مشخص شده تماس بگیرید تا زمان مناسب دیگری برای شما مشخص شود.

۴- چنانچه در مصاحبه ثبت نام کرده اید و هزینه را هم پرداخت نموده اید ولی نام شما در لیست مصاحبه وجود ندارد، حتما از طریق شماره تماس اعلام شده و یا ایمیل، اطلاع دهید.

۵- موارد زیر را در دو صفحه پاورپوینت یا پی دی اف آماده کنید و در ابتدای جلسه مصاحبه ارائه کنید. در صورتی که بنا به دلیلی امکان بارگذاری فراهم نشد؛ موارد زیر را در ابتدای جلسه بیان کنید.
 
  • الف- نام و نام خانوادگی، سال تولد، محل زندگی، وضعیت تاهل و اشتغال.
  • ب- دانشگاه اخذ مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد با ذکر معدل.
  • ج- عنوان پروژه کارشناسی ارشد و نام استاد راهنما.
  • د- رتبه کنکور دکتری و  اعلام اینکه دانشگاه علم و صنعت انتخاب چندم شماست.
  • ه- فقط عنوان و محل چاپ مقالات چاپ شده (در صورت وجود)
 
۶- حتما قبل از مصاحبه در زمانهای زیر به لینک جلسه وارد شوید و دوربین و میکروفن خود را چک کنید و از صحت کارکرد آنها مطمئن شوید.
زمان تست دوربین و میکروفون برای گروه ماده چگال: دوشنبه ۲۴ خرداد ساعت ۱۰ تا ۱۱:۳۰
زمان تست دوربین و میکروفون برای گروه اتمی: یک شنبه ۲۳ خرداد ساعت ۹ تا ۱۱

اگر در زمان تعیین شده نتوانستید برای تست میکروفون و دوربین مراجعه کنید به صفحه عمومی تست مصاحبه دانشگاه مراجعه کنید. برای این کار میتوانید ساعت ۱۲ تا ۱۳ از یک شنبه تا چهارشنبه به لینک زیر مراجعه کنید:
 
 

شماره تلفن تماس:

خانم ثانوی (کارشناس تحصیلات تکمیلی): دکتر بابامرادی (مدیر گروه ماده چگال):
دکتر جعفرفرد (مدیر گروه اتمی):  
دفعات مشاهده: 1224 بار   |   دفعات چاپ: 45 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
::
:: قابل توجه داوطلبان مصاحبه تخصصی دوره دکتری ۱۴۰۰ ::
 | تاریخ ارسال: 1400/2/28 | 

قابل توجه داوطلبان مصاحبه تخصصی دوره دکتری ۱۴۰۰


 
داوطلـبان گرامی ضمن تبریک قبولی در مرحله اول آزمون دکتری رشته فیزیک سال ۱۴۰۰ به اطلاع میرساند مصاحبه تخصصی دانشکده فیزیک در گرایش‌های ماده چگال و اپتیک و لیزر مورخ ۱۷ الی ۲۶ خرداد  ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد. روز و ساعت دقیق مصاحبه‌ها به تفکیک گرایش‌ها و جدول زمانبندی دقیق برای هر متقاضی متعاقباً اعلام خواهدشد. داوطلبان پذیرفته شده در مرحله‌ مصاحبه تخصصی ممکن است در همان زمان جهت مصاحبه به صورت حضوری دعوت شوند.
با توجه به برگزاری مصاحبه در دانشگاه‌های مختلف و امکان تداخل با زمان مصاحبه سایر دانشگاهها، احتمال تغییر تاریخ‌های فوق وجود دارد که در اینصورت تاریخ جدید در اطلاعیه های بعدی اعلام میگردد. لذا خواهشمند است به اطلاعیه های منتشر شده در سایت دانشگاه pga.iust.ac.ir و دانشکده فیزیک physics.iust.ac.ir توجه فرمایید.
به منظور ارسال مدارک و آمادگی برای انجام مصاحبه، توجه داوطلبان گرامی را به موارد زیر جلب می‌نماید:
 
  1. پس از اعلام نتایج آزمون توسط سازمان سنجش آموزش کشور، متقاضیان معرفی شده به این دانشکده جهت ارزیابی تخصصی از تاریخ ۱۴۰۰/۰۳/۰۲ (ظهر) لغایت ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ فرصت دارند مدارک و مستندات ذکر شده در انتهای این فرم را، در سامانه گلستان دانشگاه علم و صنعت ایران (ثبت نام دوره دکتری فیزیک ۱۴۰۰) وارد نمایند. آدرس سامانه : https://golestan.iust.ac.ir/Forms/AuthenticateUser/main.htm
  2. با توجه به زمان کوتاه برای ارزیابی مدارک داوطلبان،مهلت ثبت نام و ورود اطلاعات در سامانه تمدید نخواهد شد. بدیهی است عدم تکمیل فرم و ارسال موارد ذکر شده به منزله انصراف از شرکت در مصاحبه میباشد.
  3. صحت اطلاعات وارد شده در سامانه به عهده داوطلب می باشد و در صورتیکه در هر مرحله از فرایند پذیرش داوطلب و یا حتی پس از قبولی در دانشگاه مشخص گردد که اطلاعات وارد شده با اطلاعات واقعی مغایرت دارد مطابق با قوانین برخورد خواهد شد و پذیرش داوطلب لغو می گردد.
  4. هر داوطلب بایستی صرف نظر از نوع ورود (روزانه، نوبت دوم) هزینه جداگانه ای برای ثبت نام در هر گرایش پرداخت نماید.
  5. با توجه به شیوع ویروس کرونا و بر اساس تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا، مصاحبه تخصصی به صورت مجازی برگزار خواهد شد. لذا لازم است داوطلبان امکانات سخت‌افزاری (میکروفون و دوربین) و نرم‌افزاری لازم را در اختیار داشته باشند. توضیحات تکمیلی در خصوص شیوه برگزاری جلسه و نصب نرم‌افزارهای ضروری متعاقبا اعلام خواهد شد. لذا خواهشمند است به اطلاعیه های بعدی منتشر شده در سایت دانشگاه pga.iust.ac.ir و دانشکده physics.iust.ac.ir توجه فرمایید.

مدارک لازم  جهت ارائه در سامانه دانشگاه (ارائه اصل مدرک در مراحل بعدی ضروری می‌باشد.):

  1. فرم اطلاعات داوطلبان به صورت تکمیل شده (الزامی)
  2. تصویر کارت ملی و شناسنامه (الزامی)
  3. تصویر فرم اولویت‌های انتخاب دانشگاهها در سامانه سازمان سنجش (الزامی)
  4. تصویر پرداخت الکترونیکی هزینه مصاحبه یا فیش واریزی (الزامی)
  5. مستندات مربوط به فعالیت های پژوهشی (مقالات، کتب، اختراعات و ...)
  6. تصویر مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد (یا گواهی معدل برای دانشجویان ترم آخر کارشناسی ارشد) که معدل و تاریخ فارغ التحصیلی در آن ذکر شده باشد به همراه ریز نمرات (درصورتی که مدرک، کارشناسی ناپیوسته باشد ارائه تصویر مدرک کاردانی نیز الزامی میباشد).
  7. تصویر صورتجلسه دفاع کارشناسی ارشد (در صورت دفاع)
  8. تصویر مدرک زبان معتبر.
  9. گواهی در خصوص سوابق تدریس.
  10. گواهی معتبر مبنی بر داشتن شرایط استفاده از سهمیه قبول شده (ویژه مربیان، رزمندگان و ایثارگران)
در توضیح بند ۷، ارائه مدارک زیر در سامانه الزامیست:
الف) صفحه اول مقالات مجلات که به چاپ نهایی رسیده و کنفرانس های برگزار شده. (لطفا از بارگذاری مقالات ارسال شده برای داوری یا در مرحله بازنگری خودداری شود.)
ب) تصویر جلد و شناسنامه کتاب های تالیف و ترجمه شده.
 

دفعات مشاهده: 1799 بار   |   دفعات چاپ: 51 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
::
:: برنامه IAESTE دوره تبادل دانشجوی کارآموزی ::
 | تاریخ ارسال: 1399/12/12 | 
با توجه به نامه معاونت بین الملل دانشگاه درخصوص برنامه تبادل دانشجوی کارآموزی، تحت برنامه IAESTE اقدام نخست شرکت در آزمون زبان انگلیسی می باشد.
دفعات مشاهده: 970 بار   |   دفعات چاپ: 96 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
::
:: سایر مطالب این بخش: ::
:: بسته اینترنتی ۶۰ گیگ ویژه آموزش الکترونیکی دانشجویان - 1399/12/12 -
Persian site map - English site map - Created in 0.11 seconds with 78 queries by YEKTAWEB 4331