|
|
|
 |
مکاتب فکری در زمینه ی یادگیری |
 |
|
| تاریخ ارسال: 1398/4/6 | |
|
مکاتب فکری در زمینه یادگیری - فایل به زبان انگلیسی است |
|
دفعات مشاهده: 4913 بار | دفعات چاپ: 1074 بار | دفعات ارسال به دیگران: 0 بار | 0 نظر |
|
|
|
|
|
 |
طرح تجربه تدریس |
 |
|
| تاریخ ارسال: 1398/3/6 | |
|
طرح تجربه تدریس |
|
دفعات مشاهده: 5110 بار | دفعات چاپ: 1001 بار | دفعات ارسال به دیگران: 0 بار | 0 نظر |
|
|
|
|
|
 |
طرح برگزاری دوره های صلاحیت مدرسی |
 |
|
| تاریخ ارسال: 1398/3/6 | |
|
طرح برگزاری دوره های صلاحیت مدرسی |
|
دفعات مشاهده: 5163 بار | دفعات چاپ: 1082 بار | دفعات ارسال به دیگران: 0 بار | 0 نظر |
|
|
|
|
|
 |
طراحی پل کابلی |
 |
|
| تاریخ ارسال: 1398/3/6 | |
|
طراحی پل کابلی |
|
دفعات مشاهده: 4897 بار | دفعات چاپ: 976 بار | دفعات ارسال به دیگران: 0 بار | 0 نظر |
|
|
|
|
|
 |
creativity in engineering teaching |
 |
|
| تاریخ ارسال: 1398/3/6 | |
|
خلاقیت در آموزش مهندسی- مقاله به زبان انگلیسی است |
|
دفعات مشاهده: 5727 بار | دفعات چاپ: 1155 بار | دفعات ارسال به دیگران: 0 بار | 0 نظر |
|
|
|
|
|
 |
فصل نامه سوم - محدودیت های آموزشی دانشگاه های مهندسی |
 |
|
| تاریخ ارسال: 1398/3/6 | |
|
فصل نامه سوم- دانشگاه های مهندسی چه چیزهایی را یاد نمی دهند |
|
دفعات مشاهده: 5286 بار | دفعات چاپ: 1096 بار | دفعات ارسال به دیگران: 0 بار | 0 نظر |
|
|
|
|
|
 |
فصل نامه دوم- الزامات مهندسی |
 |
|
| تاریخ ارسال: 1398/3/6 | |
|
فصل نامه دوم- الزامات مهندسی |
|
دفعات مشاهده: 5109 بار | دفعات چاپ: 1074 بار | دفعات ارسال به دیگران: 0 بار | 0 نظر |
|
|
|
|
|
 |
فصل نامه اول- تعریف مهندسی |
 |
|
| تاریخ ارسال: 1398/3/6 | |
|
فصل نامه اول- تعریف مهندسی |
|
دفعات مشاهده: 5043 بار | دفعات چاپ: 1023 بار | دفعات ارسال به دیگران: 0 بار | 0 نظر |
|
|
|
|
|
 |
ارزیابی درونی گرروه های آموزشی دانشگاه |
 |
|
| تاریخ ارسال: 1398/3/6 | |
|
ارزیابی درونی گروه های آموزشی دانشگاه |
|
دفعات مشاهده: 5037 بار | دفعات چاپ: 1057 بار | دفعات ارسال به دیگران: 0 بار | 0 نظر |
|
|
|
|
|
 |
موسسین شاخه |
 |
|
| تاریخ ارسال: 1398/3/6 | |
|
موسسین شاخه |
|
دفعات مشاهده: 4947 بار | دفعات چاپ: 1049 بار | دفعات ارسال به دیگران: 0 بار | 0 نظر |
|
|
|
|
|
|
|
|
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دانشگاه علم و صنعت ایران می باشد . نقل هرگونه مطلب با ذکر منبع بلامانع می باشد . |
|
|
|