[صفحه اصلی ]   [ English ]  
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
معرفی معاونت::
معرفی مدیریت ها::
معرفی افراد::
اخبار و رویدادها::
آئین نامه ها::
راهنمای مراجعین::
طرح امتیاز آموزش اساتید::
سولات متداول(FAQ)::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
آخرین مطالب سایر بخش‌ها
:: جلسه 4 تیرماه شاخه ی انجمن با معاون فناوری مرکز آموزش الکترونیکی
:: صبحانه ی کاری
:: جلسه ی 25 اسفند شورای شاخه
:: جلسه ی 28 اردیبهشت شورای شاخه با دکتر سیادت موسوی
..
نظرسنجی
سایت معاونت آموزشی را چگونه ارزیابی می کنید؟
عالی
خوب
متوسط
ضعیف
   
..
:: قابل توجه متقاضیان ترم تابستانی ۹۸ ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۸/۴/۲۲ | 
بدینوسیله به اطلاع می رساند از تاریخ ۹۸/۴/۲۵ می توانید مطابق دستورالعمل بصورت آزمایشی وارد محیط الکترونیکی LMS شده و دروس ثبت نام شده خود را بهمراه محتوای آموزشی مربوط مشاهده کنید.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر به سایت http://vu.iust.ac.ir مراجعه نمائید.
آدرس کانال رسمی معاونت آموزشی:
https://t.me/IUST_EDU
http://sapp.ir/iustedu
دفعات مشاهده: 157 بار   |   دفعات چاپ: 9 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
::
:: تجلیل از سرآمدان آموزشی دانشکده‌ها در سال 98 ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۸/۴/۱۸ | 
به دعوت معاونت آموزشی دانشگاه علم و صنعت ایران، جلسه بررسی آیین‌نامه ارزیابی آموزشی اعضای هیأت‌علمی دانشگاه در روز دوشنبه ۹۸/۳/۲۰ با استقبال قابل توجه استادان محترم دانشگاه در مجتمع امام خمینی برگزار شد. آقای دکتر واحدی در ابتدای این نشست ضمن تشکر از شرکت بسیار فعال همکاران،  اظهار کردند که اجرای  چنین آیین‌نامه‌ای از سال‌ها قبل مورد توجه مسئولین دانشگاه بوده است و کمیته تشکیل شده برای اجرایی شدن این ایده، بررسی و اجرای آن را به طور جدی از خرداد ماه ۱۳۹۷ شروع کرد. اهداف اصلی این آیین‌نامه تعمیق ارزش‌ها و شاخص‌های آموزشی، افزایش بهره‌وری آموزشی، ایجاد انگیزه در اعضای هیأت علمی، استقرار نظام ارزیابی جامع آموزشی و تعیین سرآمدان آموزشی و تجلیل از آن‌ها در دانشگاه است.
برای تدوین این آیین‌نامه ابتدا سوابق موجود در دانشگاه و بعضی دانشگاه‌‌‌‌‌‌‏های دیگر مورد بررسی قرار گرفت و مطابق با سیاست‌های حوزه معاونت آموزشی دانشگاه، اولین نسخه آیین‌نامه ارزیابی آموزشی تهیه گردید. بعد از آن به منظور استفاده از نظرات و تجربیات سایر مسئولین و اعضای هیأت‌علمی دانشگاه، که بعضاً بسیار متفاوت بودند، این آیین‌نامه در جلسات متعددی در هیأت رییسه دانشگاه، شورای آموزشی دانشگاه، شورای مدیران معاونت آموزشی، و کارگروه‌های متشکل از اعضای خبره آموزشی دانشگاه مورد نقد و بررسی و اصلاح قرار گرفت. سپس آیین‌نامه آموزشی تهیه شده در دی ماه ۱۳۹۷ برای کلیه دانشکده‌ها و اعضای هیأت‌علمی دانشگاه ارسال شد تا سایر نقطه‌نظرات دریافت و بررسی شوند که البته فقط چهار دانشکده نظرات خود را ارسال نمودند. به این ترتیب در طی مراحل تدوین تا تصویب نهایی و ابلاغ آن از طرف رییس محترم دانشگاه، آییننامه ارزیابی آموزشی اعضای هیأت علمی ۳۰ مرتبه مورد اصلاح و ویرایش قرار گرفت تا غالب نقطه‌نظرات سازنده و قابل اجرا در آن لحاظ شوند. ایشان در ادامه اضافه کردندکه این آیین‌نامه در ۹ بند تهیه شده که اطلاعات ۴ بند آن در حوزه ستادی و بر اساس سامانه گلستان و ۵ بند دیگر با نظر دانشکده‌ها و مستندات ارسالی ارزیابی می‌شوند. همچنین بر اساس این آیین‌نامه از استادان سرآمد آموزشی در نیم‌سال‌های ۹۶۱ و ۹۶۲ که بالاترین امتیازات را کسب نموده بودند در هفته معلم قدردانی شد.  
آقای دکتر واحدی در ادامه سخنان خود اعلان کردند که در طی سال ۱۳۹۷ علاوه بر تصویب این آیین‌نامه، سایر پیوست‌ها و ملحقات آن شامل  الف) شیوه‌نامه اجرای ارزیابی آموزشی و ب) فرم دریافت گزارش فعالیت‌های آموزشی اعضای هیأت علمی ج)  گزارش اصلاحات مورد نیاز در سامانه گلستان و د) دستورالعمل نحوه دریافت گزارش از سامانه گلستان (مخصوص کارشناسان ستادی حوزه آموزش) نیز در طی جلسات متعدد در حوزه معاونت آموزشی تهیه و تصویب گردید.  
در ادامه این نشست اعضای هیأت‌علمی حاضر در جلسه ضمن استقبال کلی از چنین طرحی و تشکر از کلیه افرادی که در تهیه آیین‌نامه مشارکت داشته‌اند، بعضی پیشنهادات و انتقادات خود را با هدف بهبود اجرای آن در سال بعد مطرح نمودند. در پاسخ به بعضی سوالات در مورد شیوه محاسبه امتیازات شاخص‌های ارزیابی، آقای دکتر سیادت‌موسوی مدیر محترم امور آموزش دانشگاه توضیحاتی ارایه نمودند و قرار شد پاسخ‌های تفصیلی  نیز متعاقبا اطلاع‌رسانی شود. 
در انتهای جلسه آقای دکتر واحدی ضمن تشکر از پیشنهادات و نظرات مطروحه، اظهار کردند که بسیاری از موارد بیان شده در  شیوه‌نامه فعلی آیین‌نامه لحاظ شده است که به دلیل کمبود وقت، شرح جزئیات آن‌ها در این جلسه مقدور نیست. همچنین مقرر گردید جهت رفع پاره‌ای از ابهامات، پاسخ‌ها و توضیحات دقیق‌تری در مورد شیوه ارزیابی‌ها در اختیار همکاران قرار گیرد. علاوه بر این، به دنبال درخواست بعضی از اعضای هیأت‌علمی، مقرر شد شیوه محاسبه امتیازات آیین‌نامه در جلسات تخصصی مورد بررسی قرار گرفته و اصلاحات لازم در شیوه‌نامه اجرایی سال ۱۳۹۹ منظور گردد.      
 
دفعات مشاهده: 246 بار   |   دفعات چاپ: 11 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
::
:: اطلاعیه پذیرش امریه بنیاد ملی نخبگان ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۸/۴/۱۲ | 

بنیاد ملی نخبگان در نظر دارد بر اساس مجوز ستاد کل نیروهای مسلح و با هدف تقویت نیروی انسانی کارشناسی و بازطراحی سامانه ها و سیستم های نرم افزاری خود، نسبت به جذب تعدادی نیروی امریه در ستاد بنیاد (تهران) از بین دانش آموختگان مقطع کارشناسی ارشد و مشمول خدمت نظام وظیفه در چند رشته به شرح زیر و از طریق بررسی رزومه و انجام مصاحبه اقدام نماید:

 رشته های مورد نیاز

-  مهندسی کامپیوتر
-   مهندسی فناوری اطلاعات
-   مهندسی صنایع

مهارت های مورد نیاز

-  آشنایی با مفاهیم پایگاه داده و تسلط بر MYSQL
-   آشنایی با کامپیوتر و الگوریتم و محاسبات
-   آشنایی با زبان کوئری نویسی
-   آشنایی با کدنویسی به زبان های جاوا و جاوا اسکریپت
-   آشنایی با سیستم های فرایندساز (BPMS)
-  توانمندی حل مسایل و تحلیل فرایندهای کسب و کار

شرایط عمومی متقاضیان

متقاضیان باید دارای یکی از شرایط زیر باشند:
-  خانواده ایثارگران
-  ایتام
-   متاهل
-  معاف از رزم
-  تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی
-  بورسیه سازمان مربوط
-  خدمت در مناطق محروم ضریب ۵ و بالاتر
-  نخبگان، استعدادهای برتر، قاریان قران، حافظان قران

شرایط اختصاصی
-  مقطع تحصیلی، حداقل کارشناسی ارشد
-  دانش آموختگان دکتری در تمام رشته های تحصیلی دانشگاههای داخل و خارج (مورد تایید وزارت علوم)
-  دانش آموختگان دوره های ارشد دانشگاههای داخل و خارج (مورد تایید وزارت علوم)
-  یکی از مقاطع تحصیلی دانش آموختگان داخل باید در دانشگاه دولتی بوده باشد
-  عدم غیبت در اخذ برگه آماده به خدمت
-  داشتن حداقل معدل ۱۶ در مقطع کارشناسی ارشد
-  بومی استان مربوطه بودن (محل تولد با استان مورد تقاضا یکی باشد و یا حداقل ۵ سال از سنوات تحصیلی ابتدایی تا دانشگاهی را به صورت پیوسته در استان مورد تقاضا طی نموده باشد).
-  خویشاوند درجه یک کارکنان معاونت توسعه مدیریت و منابع و یا بنیاد ملی نخبگان نباشد

مدارک مورد نیاز متقاضی در زمان درخواست:
-  تکمیل و ارایه فرم درخواست خدمت نظام وظیفه
-  تصویر صفحات شناسنامه
-  تصویر کارت ملی
-  تصویر آخرین مدرک تحصیلی
-  سه قطعه عکس پرسنلی جدید
-  مدارک دال بر بومی بودن
-  مدارک دال بر ایثارگری (در صورت ایثارگری)


متقاضیان در صورت برخورداری از شرایط عمومی و اختصاصی بنیاد می توانند رزومه خود را جهت اقدامات بعدی به نشانی الکترونیک toseabmn.ir  ارسال نمایند.
 

آدرس کانال رسمی معاونت آموزشی:
https://t.me/IUST_EDU
http://sapp.ir/iustedu
دفعات مشاهده: 278 بار   |   دفعات چاپ: 14 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
::
:: قابل توجه دانشجویان مقطع کارشناسی ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۸/۴/۳ | 
اطلاعیه شماره ۳ برگزاری نیم‌سال تابستان ۹۸
پیرو اطلاعیه های شماره ۱ و ۲ اداره آموزش
ثبت نام در سامانه گلستان در نیمسال ۳۹۷۳ ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ لغایت ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
پرداخت شهریه در سامانه گلستان ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ لغایت ۱۳۹۸/۰۴/۲۲
شروع کلاس ها ۱۳۹۸/۰۴/۲۹
پایان کلاس ها ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
امتحانات ۱۳۹۸/۰۶/۰۹ لغایت ۱۳۹۸/۰۶/۱۳

دانشجویان دانشگاه علم و صنعت ایران
۱. ثبت¬نام در ترم ۹۷۳ در سامانه گلستان در زمان مقرر.
۲. پرداخت شهریه در سامانه گلستان  قسمت پیشخوان  خدمت در زمان مقرر.
۳. در تاریخ ۲۹/۰۴/۱۳۹۸ دسترسی به سایت مدیریت دروس از طریق مرکز آموزش های الکترونیکی ایجاد می¬شود.
دانشجویان سایر دانشگاه ها
        مراجعه از تاریخ (۰۳/ ۰۴/۱۳۹۸ الی ۱۹/۰۴/ ۱۳۹۸) به سامانه گلستان دانشگاه علم و صنعت ایران به آدرس https://golestan.iust.ac.ir  قسمت ورود به سیستم، لینک متقاضی میهمان
       مدارک مورد نیاز:
۱. تکمیل مشخصات فردی 
۲. ارسال نسخه الکترونیکی مدارک

۳. واریز شهریه ثابت

۴. ثبت نام و اخذ واحد (از تاریخ ۱۵/۰۴/۱۳۹۸ الی ۱۹/۰۴/۱۳۹۸)

۵. دریافت گواهی ثبت نام
شرایط اخذ واحد تابستانی
• دروس ارائه شده (ریاضی عمومی ۱ و ۲ – فیزیک پایه ۱ و ۲ – آمار و احتمال مهندسی )
• دانشجویان دانشگاه علم و صنعت بدون هیچ‌گونه محدودیتی اعم از سال ورود یا داشتن نمره مردودی در آن دروس می‌توانند در واحد آموزش الکترونیکی اخذ واحد نمایند. 
• حداکثر واحد ثبت نامی در ترم تابستانی ۶ واحد می باشد.
• حذف و اضافه در ترم تابستان امکان پذیر نیست.
• رعایت پیش نیازی و هم نیازی بر عهده دانشجو است.
• شهریه پرداختی به هیچ وجه قابل استرداد نیست.
• شهریه ثابت ۱۲۰۰۰۰۰ ریال و شهریه متغیر هر واحد ۱۰۰۰۰۰۰ ریال می باشد.(۱درس ۴۲۰۰۰۰۰ ریال و ۲ درس ۷۲۰۰۰۰۰ ریال )                                   
• ریز نمرات دانشجویان سایر دانشگاه ها به دانشگاه مبداء از تاریخ ۲۳/۶ الی ۲۷/۶ ارسال می گردد.
 امتحان پایان ترم به صورت حضوری و دروس فیزیک ۱و۲ در تاریخ ۰۹/۶ درس آمار و احتمال مهندسی ۱۱/۶ و دروس ریاضی۱و۲ در تاریخ ۱۳/۶ برگزار می گردد.
 کلیه دانشجویان دانشگاه علم و صنعت جهت ارسال پیامک حتما شماره تلفن همراه خود را به روزرسانی نمایند.
 با توجه به اطلاعیه مذکور لطفا از مراجعه حضوری و تماس با کلیه واحدهای دانشگاه جدا خودداری فرمائید.
 کلیه دانشجویان میهمان عادی و دائم در دانشگاه علم و صنعت جهت اخذ دروس مانند دانشجویان سایر دانشگاه ها اقدام نمایند.
 دانشجویان سایر دانشگاهها پس از ثبت نام جهت ورود به دانشگاه برای امتحان پایان ترم تعرفه ثبت نام (اخذ واحد) خود را پرینت گرفته و جهت مهر و امضاء به اداره پذیرش و ثبت نام مراجعه فرمایید. بدیهی است در صورت نداشتن پرینت ثبت نام و کارت شناسایی از ورود به جلسه امتحان خودداری می گردد.
 ارائه کارت دانشجویی، برای دانشجویان دانشگاه علم و صنعت جهت امتحان پایان ترم الزامی می باشد.
امور آموزش دانشگاه
آدرس کانال رسمی معاونت آموزشی:
https://t.me/IUST_EDU
http://sapp.ir/iustedu

 

دفعات مشاهده: 2098 بار   |   دفعات چاپ: 24 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
::
:: قابل توجه دانشجویان شاهد و ایثارگر متقاضی میهمان و انتقال ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۸/۴/۱ | 
زمان ثبت نام متقاضیان میهمانی و انتقال برای سال تحصیلی ۹۹-۹۸ از تاریخ ۲۰ خرداد لغایت ۲۰ تیر ماه ۹۸ می باشد، دانشجویان می توانند از طریق سامانه سجاد سازمان امور دانشجویان جهت درخواست اقدام نمایند. جهت کسب اطلاعات بیشتر به فایل پیوست مراجعه نمایید.
آدرس کانال رسمی معاونت آموزشی:
https://t.me/IUST_EDU
http://sapp.ir/iustedu
دفعات مشاهده: 566 بار   |   دفعات چاپ: 23 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
::
برای مشاهده کل مطالب بخش اخبار و رویدادها اینجا را کلیک کنید.
IUST Education
Persian site map - English site map - Created in 0.14 seconds with 71 queries by YEKTAWEB 3921