دستورالعمل صدور مجوز دفاع از پایان‌‌‌نامه کارشناسی ارشد در سامانه گلستان

 | تاریخ ارسال: 1399/1/24 | 
AWT IMAGE
مقدمه: به‌‏منظور کاهش مراجعات مستقیم، تسریع گردشکار در انجام مقدمات دفاعیه‌‏ها و همچنین حذف مکتوبات غیر ضروری اداری، «فرآیند مکانیزه صدور مجوز دفاع از پایان‏‌نامه کارشناسی ارشد در سامانه گلستان» در تاریخ ۹۸/۱۲/۲۰ شورای آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه به تصویب رسید و از تاریخ ابلاغ (۹۹/۰۱/۱۵) لازم‌الاجرا می‏‌باشد. کلیه رویه‏‌های قبلی که خارج از سامانه گلستان بوده، به‏‌طور کامل متوقف می‏‌گردد. مراحل فرآیند مکانیزه صدور مجوز دفاع از پایان‌‏نامه کارشناسی ارشد در سامانه گلستان به‌شرح زیر می‏‌باشد:
۱- تکمیل فرم «تحویل پایان‌‏نامه به داوران و تأیید تاریخ دفاع کارشناسی ارشد» (فرم پیوست)
۲- درخواست دانشجو در پیشخوان خدمت و بارگذاری فرم تأیید شده توسط داوران.
۳- بررسی و تأیید درخواست دانشجو توسط کارشناس دانشکده (داشتن شرایط دفاع: واحدهای گذرانده، معدل، نیاز به حکم کمیته منتخب و ...) و ثبت تاریخ نهایی دفاع در «تعریف فعالیت‏های پژوهشی» و ارسال این پیامک برای دانشجو: (دانشجوی محترم، تاریخ دفاع درج شده در پیشخوان خدمت پس از تأیید معاون آموزشی/ مدیر تحصیلات تکمیلی دانشکده قطعی خواهد بود)
۴- تأیید کارشناس تحصیلات تکمیلی دانشگاه (برای دانشجویان ترم ششم) یا دفتر آموزش‏های آزاد (برای دانشجویان نوبت‌دوم) در یک مرحله برای دفاع بدون جریمه افزایش سنوات و در دو مرحله در صورت داشتن بدهی به شرح زیر:
تعیین بدهی و تکمیل جمله «میزان بدهی دانشجو برمبنای تاریخ دفاع درج شده ..................... ریال می‏‌باشد. پرداخت کل مبلغ یا حداقل ........................ ریال برای برگزاری جلسه دفاع الزامی است.
ارسال به کارتابل دانشجو
برگشت به کارتابل کارشناس تحصیلات تکمیلی دانشگاه و تأیید.
۵- تأیید مدیر تحصیلات تکمیلی دانشکده و ارسال پیامک برای دانشجو.
۶- تأیید برگزاری جلسه توسط کارشناس دانشکده پس از دریافت صورتجلسه دفاعیه.
 

دفعات مشاهده: 3951 بار   |   دفعات چاپ: 408 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر